Sprunk Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Nee, jij plaatst nu een zinvolle post, sctrz???? @ Miek: Neem XP pro, is een lekker OS, dus prima voor je. Als je echt vista wilt dan kun je denk ik het Beste meteen ultimate kopen. Deze heeft alles van andere Vista's in één. Maar ik denk niet dat het de moeite waard is om Vista te gaan kopen. Ook zou ik niet meteen als een kip zonder kop naar de winkel rennen als Windows 7 uitkomt. Je kan beter een tijdje wachten tot alle bugs eruit zijn. Bewerkt: 10 april 2009 door Sprunk Reageren
Limbolander Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 Er was toch ook zon tijd dat je vista kon kopen en later gratis kon upgraden naar windows 7? weet de datum zo ff niet maar staat volgens mij ook nog ergens hier op het forum en anders is google je vriend Reageren
.Senne Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 (bewerkt) Da's pas van in Juli denk ik, en of het officiëel is is ook nog maar de vraag. BTW, @ Sprunk: er is al een hele tijd een beta uit, en pas over nog een tijdje komt de echte versie uit. Tijd zat dus om alle bugs er tegen dan uit gewerkt te hebben. En dan nog, bugfixes komen altijd door middel van automatische updates of service packs, dus of je het nu vroeg of laat koopt, verschil zal het niet echt maken. Bewerkt: 10 april 2009 door senneken Reageren
Sprunk Geplaatst: 10 april 2009 Rapport Geplaatst: 10 april 2009 @ senneken: er was ook een Beta van vista, en zelfs een Beta 2 van Vista, en nog steeds zuigt het systeem enorm. Dus verwacht geen bugvrije windows als je hem koopt op de release. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 @ senneken: er was ook een Beta van vista, en zelfs een Beta 2 van Vista, en nog steeds zuigt het systeem enorm. Dus verwacht geen bugvrije windows als je hem koopt op de release. Tjah, maar windows Vista is naar mijn mening één grote bug, terwijl de mensen die de Beta van windows 7 hebben, zeggen dat het nu al zoveel beter is dan vista. Dus als je vista achterwege laat, nog even XP gebruikt en dan 7 koopt, zit je sowieso beter dan vista. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 @ senneken: er was ook een Beta van vista, en zelfs een Beta 2 van Vista, en nog steeds zuigt het systeem enorm. Dus verwacht geen bugvrije windows als je hem koopt op de release. Tjah, maar windows Vista is naar mijn mening één grote bug, terwijl de mensen die de Beta van windows 7 hebben, zeggen dat het nu al zoveel beter is dan vista. Dus als je vista achterwege laat, nog even XP gebruikt en dan 7 koopt, zit je sowieso beter dan vista. Tja ik zeg meestal zo, als je graag een OS wilt die bijna alles automatisch doet ( dat moet ook wel want als je bepaalde dingen uitzet gaat die alleen maar huilen.. ) dan moet je voor Vista gaan, heb je liever zelf de touwtjes in handen dan kun je beter voor XP gaan. Reageren
wesley123 Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 dat over die gratis update zou je idd ff nachecken want zoiets heb ik ook al eens gezien, wist niet wanneer. Maar als dat zo is zou je voor een goedkope vista kunnen gaan en dna upgraden, de support voor XP verloopt over 3 dagen dus vannaf 14 april krijg je gene updates meer voor windows XP. Reageren
Limbolander Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 dat over die gratis update zou je idd ff nachecken want zoiets heb ik ook al eens gezien, wist niet wanneer. Maar als dat zo is zou je voor een goedkope vista kunnen gaan en dna upgraden, de support voor XP verloopt over 3 dagen dus vannaf 14 april krijg je gene updates meer voor windows XP. Je goedkope vista grapje gaat helaas niet door http://tweakers.net/nieuws/58421/gratis-up...nuari-2010.html Vanaf 1 juli zoals al werd gezegd. De regeling geldt alleen voor de Home Premium-, Business- en Ultimate-versies van Windows Vista en er kan enkel een upgrade plaatsvinden naar overeenkomstige versies van Windows 7. Reageren
Thundercover Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Zullen we het weer over Miek's nieuwe computer hebben voordat we helemaal afdwalen? Daarbij wil ik wel nog even tegen Miek zeggen dat je ook zo langzamerhand knopen moet gaan doorhakken, want elke aanbieding bekijken heeft weinig zin, evenals de hele tijd wachten op nieuwere hardware. In dat laatste geval kan je namelijk blijven wachten. Reageren
.Senne Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Miek heeft me gisteravond nog een pb gestuurd waarin hij vroeg of op die pc van taartjj die hij gaat kopen wel windows XP 32 bit past (vroeg hij zich af met die 4 gig ram), en ik heb 'm daarop positief geantwoord. Het zal enkel niet de volledige 4 gig gebruiken, maar dat is geen echt probleem. Aangezien hij zei 'de pc van Taart die ik ga kopen' geloof ik wel dat hij de knoop heeft doorgehakt, en voor TaartJJ~!'s pc gaat met windows XP erop tot hij geld heeft voor een ander OS of Windows 7 uit is, dat ligt aan hem. Reageren
TaartJJ~! Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Dan wil ik nog even mededelen dat Miek een goede keus heeft gemaakt De AMD Phenom II met een HD4850 zorgt voor een optimale game experience voor dat budget Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 De AMD Phenom II met een HD4850 zorgt voor een optimale game experience voor dat budget Dat hebben ze toch het Dragon Platform genoemd? Maar zeker een heel goede PC voor dat geld. Zou echt geen seconde twijfelen. Reageren
xgaming Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Dat hebben ze toch het Dragon Platform genoemd?Maar zeker een heel goede PC voor dat geld. Zou echt geen seconde twijfelen. Jap. Het dragon platform bestaat uit een AMD CPU (weet niet precies welke serie) + een kaart uit de HD4xxx serie Reageren
Sprunk Geplaatst: 11 april 2009 Rapport Geplaatst: 11 april 2009 Dat hebben ze toch het Dragon Platform genoemd?Maar zeker een heel goede PC voor dat geld. Zou echt geen seconde twijfelen. Jap. Het dragon platform bestaat uit een AMD CPU (weet niet precies welke serie) + een kaart uit de HD4xxx serie Zal dan wel om de Phenom II (X4) serie gaan. Reageren
Miek Geplaatst: 22 april 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2009 Hee, ik ga die PC nu kopen, maar ik ga nu alles in één keer kopen: het zou stom zijn om deze PC te kopen en geen internetverbinding hebben, dan ben ik er ook niets mee. M'n abonnement laat meer dan 2 PC's met kabel niet toe en m'n pa wil niet draadloos gaan, dus ben ik genoodzaakt een router te kopen. Ik heb m'n oog al laten vallen op deze router: Deze router, de Belkin B5Ddf060, kan snelheden halen tot 300 Mbps en een bereik tot 320 meter met de N1 technologie. Aangezien ik m'n USB adaptertje met USB verlengers aan de trap zet, zo'n 15/20 meter van de router, kan dat geen probleem zijn denk ik. In MediaMarkt, de winkel waar hij stond, heb ik eens gevraagd of ik ermee online kan gamen. Geen enkel probleem, zeiden ze daar, wat zeggen jullie? Voor 59€ heb ik al hem in huis en ik krijg er gratis een USB adaptertje om te ontvangen. Wat denken jullie? Alvast bedankt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.