Wiepie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Idd, dit ziet er erg netjes uit!
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Woooaaah ... Netjess Wauzie. Erg vet gemaakt. Vooral dat aflopende stuk. 20/10 GizmO
evildirk Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ziet er vet uit Wauzie Misschien zou je zo'n loket met een slagboom erbij kunnen zetten en dan een bord met: $9.95 per uur. Het is maar een idee. Ziet er voor de rest zeker wel strak uit , Evildirk
Wiepie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Erg netjes Wauzie, ziet er perfect uit!
Bradley H. Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Dit komt misschien niet in de 1e beta , Het is nog erg wip, zitten nog veel gaten in en textuur bugs..., Maar het wordt zeker wel mooi Ik ben nu echt Masaal aant werk gegaan, (veel kavels tegelijk, zodat het allemaal wat meer 1 stijl wordt). Het werkt zeerzeker sneller,
Wiepie Geplaatst: 9 november 2005 Rapport Geplaatst: 9 november 2005 Ik vind het er prachtig uitzien Bradley! Knap gedaan.
bigG Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ligt het nou aan mij of groeien er 3 bomen door de weg heen? BTW, deze forum skin is mooi
Jorge_F Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Ligt het nou aan mij of groeien er 3 bomen door de weg heen? BTW, deze forum skin is mooi Dat zijn als het goed is de standaard bomen die door GTI zijn neergezet. Deze worden natuurlijk weggehaald .
Bradley H. Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Er staan inderdaad 2 bomen op mijn kavel, die ik misschien niet weg ga halen, omdat dit deel misschien niet gereleased word...,
Aad Geplaatst: 10 november 2005 Rapport Geplaatst: 10 november 2005 Leuk gemaakt wauzi en als de rest van je gebouwen ook nog erbij komen vormt het allemaal wel een mooi geheel ik dacht eerst nee he neit weer betonnen blokken met parkeer vakken erop maarja het word toch wel grappig zo misschien ga ik binnenkort mijn lot ook simpel volbouwen met generic objecten en kleine cinema ofzo heb enkel geen idee over hoe ik cinema of theater eruit gaat laten zien dus fans enige suggesties kunnen via pm gestuurd worden Klein stukje van me lot zoals je ziet is er nog precies 1 plaats voor gebouw dus fans als jij met het doorbrekende idee komt kan je worden vermeld in de credits van mijn lot
Big-Bear Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 (bewerkt) Ziet er echt schitterend uit Aad, ik vind het echt geweldig!! Ik heb de eerste Bungalow van mijn nieuwe Kavel af Bewerkt: 11 november 2005 door Big Bear
Jorge_F Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Ziet er goed uit Aad en Big Bear . Ik heb twee raketten gemaakt voor mijn wapenfabriek:
Aad Geplaatst: 11 november 2005 Rapport Geplaatst: 11 november 2005 Mooie villa Big Bear maar zijn die hekjes nou gemaakt met alpha textures of niet? en jorge F het zie er wel mooi uit maar probeer ze ff iets echt te maken realistischer ofzoiets bedoel ik. succes he.
Recommended Posts