wizkid4590 Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ziet er heel mooi uit Bradley Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ziet er leuk uit, ook wel goed gedetailleerd maar ik zou et niet op een stok zetten maar gewoon naast de ingang of waar dan ook. ik vind et er zo een beetje vaag uitzien een blikje op een stok Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big-Bear Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ik vind het er echt suprieur uitzien, aleen het logo moet idd aangepast worden Ik hoop dat de leiders van GTI, mijn kantana goed genoeg vinden, heb er namelijk veel tijd aan besteeds, hij is helemaal af, op het texturen na, eventueel moet ik wat Faces verwijderen: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Ziet er leuk uit, maar: 1) Het zwaard opzich is te kort voor een katana 2) Ik zou wat doen aan de greep, het is net een dildo . Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 @Wauzie jij ziet overal een dildo in . Anyway, het logo is o`p het blikje geplaatst, uiteindelijk resultaat: Bijna alles op de achtergrond zijn mij kavels Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Mooi Bradley, Echt heel erg mooi. die Cola blikje is Perfect! Rietje ook ziet er echt cool uit. KUTGW!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wiepie Geplaatst: 19 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 november 2005 Idd, dit ziet er allemaal prachtig uit Bradley! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Ziet er erg mooi uit bradley. KUTGW... GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Fantastisch Bradley, hoe verzin je het toch elke keer . KUTGW.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bradley H. Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 hoe verzin je het toch elke keer Ik heb zo mijn eindeloze inspiratiebronnen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Mijn logo! Jeeuj! vet verzonnen Bradley! Bewerkt: 22 november 2005 door DaddyPimp Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PizzaTonno Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 (bewerkt) Ik heb mijn gebouwtje in sa gezet bug vrij. Hij staat nog gewoon 100% op de grond heb dus nog neit gewerkt met interior ga ik natuurlijk wel doen. de grote van bepaalde dingen in et huis moet ik nog veranderen, sommige textuurtjes vind ik lelijk ga ik dus ook nog veranderen en er moet nog meer in te komen staan. maja het begin is er iig, verwacht binnenkort dus een update *Okidarie updatetje van me raam: zo beter? Bewerkt: 20 november 2005 door kaaspizza Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Erg leuk, een interieur . Ik heb een paar kleine opmerkingen: -Ik zou de vloer een ander textuur geven dan de muren -Ik zou de ramen aanpassen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~> GizmO <~ Geplaatst: 20 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 november 2005 Ziet er erg mooi uit. Ik ben er zelf ook aan begonnen toebvallig met interior en het is redelijk moeilijk ... ik zat heel snel boven de 2000 poly's maar het gaat nu redelijk. Heb hem al ingame alleen heb nog een beetje probs met de enex arrows. GizmO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wauzie Geplaatst: 21 november 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2005 @kaaspizza, goed verbeterd . (raam). Wat moet gti zonder gti logo, ik probeer deze nog ingame te zetten voor release 0.1: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts