NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Aangezien ik nogal veel Vragen heb bij IPBfree als ik een Functie ontdenk maak ik nogal veel topics aan. Dit topic is om de lijst opgeschoond te houden. Hier mijn eerste vraag: Hoe maak ik van een Forum de Prullenbak? Dus waar alle verwijderde Posts enz. Terecht komen Reageren
Visser23 Geplaatst: 27 september 2008 Rapport Geplaatst: 27 september 2008 Maak een forum aan genaamd Prullenbak. Ga naar je Admin CP. Dan naar het kopje 'System Settings'. Hier staat een zin onder genaamd: Topics, posts & polls. Klik die aan. Dan ga je naar onder. Doe het volgende: Enable Trashcan: Yes Designate which forum to use as the trash can?: Prullenbak Are administrators allowed to use the trashcan?: Yes - (mag je zelf weten) - (mag je zelf weten) Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 27 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2008 (bewerkt) Maak een forum aan genaamd Prullenbak.Ga naar je Admin CP. Dan naar het kopje 'System Settings'. Hier staat een zin onder genaamd: Topics, posts & polls. Klik die aan. Dan ga je naar onder. Doe het volgende: Enable Trashcan: Yes Designate which forum to use as the trash can?: Prullenbak Are administrators allowed to use the trashcan?: Yes - (mag je zelf weten) - (mag je zelf weten) Heb het zelf ook net gevonden. MAar als ik nog een vraag heb laat ik het weten Toch weer een vraagje: Hoe voeg ik 2 Posts Samen? Bewerkt: 27 september 2008 door zamg0d1 Reageren
Visser23 Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Volgens mij kan dat niet met een optie. Ga gewoon het ene bericht editten. Knip de tekst, zet het in de andere. Verwijder het lege bericht, en klaar Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Volgens mij kan dat niet met een optie. Ga gewoon het ene bericht editten. Knip de tekst, zet het in de andere. Verwijder het lege bericht, en klaar En wat nou als je 2 topics hebt met ieder 20 antwoorden, o.i.d.? Reageren
Kloep Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Topics is iets anders als posts Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Volgens mij kan dat niet met een optie. Ga gewoon het ene bericht editten. Knip de tekst, zet het in de andere. Verwijder het lege bericht, en klaar En wat nou als je 2 topics hebt met ieder 20 antwoorden, o.i.d.? Ik kan Topics wel samenvoegen Topics is iets anders als posts Precies Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ga in het topic en selecteer de berichten die je wilt samen voegen, dan kan je onderin (niet links onderin) kiezen uit wat opties. En met die opties kan je berichten samenvoegen. Reageren
Galiorix Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Topics is iets anders als posts Sorry, verkeerd gelezen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ga in het topic en selecteer de berichten die je wilt samen voegen, dan kan je onderin (niet links onderin) kiezen uit wat opties. En met die opties kan je berichten samenvoegen. En hoe selecteer ik een bericht? Ik ben nog een beetje een IPBfree Noobie Reageren
Kloep Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Ga in het topic en selecteer de berichten die je wilt samen voegen, dan kan je onderin (niet links onderin) kiezen uit wat opties. En met die opties kan je berichten samenvoegen. En hoe selecteer ik een bericht? Ik ben nog een beetje een IPBfree Noobie Geeft niet hoor Galiorix En hoe bedoel je een bericht selecteren?? Reageren
Rullez Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Rechts bovenin elk bericht hoort een vierkantje te staan. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 28 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2008 Rechts bovenin elk bericht hoort een vierkantje te staan. Dat zie ik anders niet. Reageren
Thundercover Geplaatst: 28 september 2008 Rapport Geplaatst: 28 september 2008 IPBfree is volgens mij gebaseerd op IPB1.3. In dat geval moet je waarschijnlijk eerst in het Mod CP zitten voordat je moderatoracties kan uitvoeren. Gelukkig is dit in de 2.x versies verbeterd en het Mod CP weggehaald. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 september 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2008 IPBfree is volgens mij gebaseerd op IPB1.3. In dat geval moet je waarschijnlijk eerst in het Mod CP zitten voordat je moderatoracties kan uitvoeren. Gelukkig is dit in de 2.x versies verbeterd en het Mod CP weggehaald. Nee dit werkt ook al niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.