Jump to content

IPBfree Vragen


NickyHendriks

Recommended Posts

Het filteren van de trefwoorden kan je doen door vast te stellen wat je echt wilt weten.

In jouw geval is het afbeeldingen toevoegen in IPB(versienummer).

Ik zou op iets zoeken als: Plaatjes toevoegen aan albums ipb

En anders gewoon meerdere zoekacties proberen ;-)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    32

  • Thundercover

    5

  • Visser23

    4

  • Jesperkaj

    4

Het filteren van de trefwoorden kan je doen door vast te stellen wat je echt wilt weten.

In jouw geval is het afbeeldingen toevoegen in IPB(versienummer).

Ik zou op iets zoeken als: Plaatjes toevoegen aan albums ipb

En anders gewoon meerdere zoekacties proberen ;-)

Oh ok :) Alleen ik heb IPB 1.3 volgens velen. Want IPBfree is dat zeggen ze

Link to comment
Delen op andere websites

Het filteren van de trefwoorden kan je doen door vast te stellen wat je echt wilt weten.

In jouw geval is het afbeeldingen toevoegen in IPB(versienummer).

Ik zou op iets zoeken als: Plaatjes toevoegen aan albums ipb

En anders gewoon meerdere zoekacties proberen ;-)

Oh ok :) Alleen ik heb IPB 1.3 volgens velen. Want IPBfree is dat zeggen ze

Ja dat zal de 1.3 versie zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je geen albums maken. Je bedoelt zoals we hier ook hebben een "galerij"?. Dit is een nieuwere of de nieuwste versie van Invision Power Board. IPBFree gebruikt inderdaad 1.3.1 wel met een paar security fixes maar dat is waarschijnlijk ook niet veel.

Er is dus geen fotoalbum zover ik weet.

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je geen albums maken. Je bedoelt zoals we hier ook hebben een "galerij"?. Dit is een nieuwere of de nieuwste versie van Invision Power Board. IPBFree gebruikt inderdaad 1.3.1 wel met een paar security fixes maar dat is waarschijnlijk ook niet veel.

Er is dus geen fotoalbum zover ik weet.

Die Gallerij bedoelde ik dus :7 Want hoe kan ik die aanpassen?

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je geen albums maken. Je bedoelt zoals we hier ook hebben een "galerij"?. Dit is een nieuwere of de nieuwste versie van Invision Power Board. IPBFree gebruikt inderdaad 1.3.1 wel met een paar security fixes maar dat is waarschijnlijk ook niet veel.

Er is dus geen fotoalbum zover ik weet.

Die Gallerij bedoelde ik dus :7 Want hoe kan ik die aanpassen?

Iemand nog?

Link to comment
Delen op andere websites

Zover ik weet kan je geen albums maken. Je bedoelt zoals we hier ook hebben een "galerij"?. Dit is een nieuwere of de nieuwste versie van Invision Power Board. IPBFree gebruikt inderdaad 1.3.1 wel met een paar security fixes maar dat is waarschijnlijk ook niet veel.

Er is dus geen fotoalbum zover ik weet.

Die Gallerij bedoelde ik dus :7 Want hoe kan ik die aanpassen?

Iemand nog?

Iemand :erm::cry::{:-(

>>> Door Thundercover: Laatste bump voor deze vraag, alhoewel ik me afvraag of er überhaupt wel een galerij/fotoalbum is bij IPBfree. Het is nog steeds IPB1.3 en dus geen galerij (wat ook bij IPB2 slechts een add-on is).<<<

Een galerij is er wel. Tenminste een Avatar galerij want ik kan kiezen tussen allemaal Gallerij avatars :Y

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens bij:

Admin CP>System Settings>User Profiles>Avatars

Ok ik zal daar eens kijken

EDIT: Nou daar zit het niet hoor :N

Dan ben ik bang dat het toch echt niet kan. Maar waarom ga je dan niet met je vragen naar het Support gedeelte van IPBFree, die mensen daar hebben er meer verstand van IPBFree dan hierzo op het forum.

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk eens bij:

Admin CP>System Settings>User Profiles>Avatars

Ok ik zal daar eens kijken

EDIT: Nou daar zit het niet hoor :N

Dan ben ik bang dat het toch echt niet kan. Maar waarom ga je dan niet met je vragen naar het Support gedeelte van IPBFree, die mensen daar hebben er meer verstand van IPBFree dan hierzo op het forum.

Nou het nadeel is dat je daar Engels moet praten en dat kan ik dan ook wel maar mijn problemen uitleggen in het engels kan ik zegmaar niet :N

Link to comment
Delen op andere websites

Nou het nadeel is dat je daar Engels moet praten en dat kan ik dan ook wel maar mijn problemen uitleggen in het engels kan ik zegmaar niet :N

Maar daar hebben ze ook een zoekfunctie en het typen van 'Adding Avatars' is ook niet zo moeilijk. :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Omfg Thundercover.. behandel deze mensen als volwassenen please. Wat maakt het uit als je een probleem bumpt om het onder de aandacht te krijgen? Wat boeit het als er 1 quote teveel instaat, ik kom hier niet vaak maar het lijkt net alsof je 24/7 dit topic in de gaten houdt om zo ff alles te veranderen. Laat deze mensen gewoon vragen stellen/beantwoorden en ga ze niet belemmeren met regels die nergens op slaan. Het lijkt net alsof je je groter wilt laten lijken als de leden hier. Ik zal je zeggen dat je niets meer of minder bent dan mij en iedereen op dit forum..

>>> Door Thundercover: Prima als je een andere blik dan mij hebt op mijn functioneren als moderator, maar stuur dan gewoon een PB, in plaats van een topic offtopic te bumpen. Over je punt: bumpen vind ik prima, maar honderd keer "iemand?" is niet nodig, bezoekers weten het of weten het niet. Ergens trek ik dus een streep.

Verder ben ik het met ikt hieronder eens. ^_^<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...