Jump to content

IPBfree Vragen


NickyHendriks

Recommended Posts

Sowieso is dat al helemaal onmogelijk, aangezien het IPB 1.3 is (zoals je zelf al zegt, ThunderCover :puh:). Dat over de Mod CP klopt ook niet; dat is enkel een andere manier van modereren met bijna exact dezelfde opties (alleen anders uitgevoerd). Die optie bestaat gewoon niet, enkel vanaf IPB 2.

Mogelijk is er een modificatie (er is wel een modificatie om meerdere berichten te verwijderen, met wat PHP-werk kan je die ook veranderen (uiteraard met toestemming van de maker) zodat je die kan samenvoegen), maar ik weet niet zeker of die bestaat, laat staan dat het pakket van IPBFree dat ondersteunt.

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 63
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • NickyHendriks

    32

  • Thundercover

    5

  • Visser23

    4

  • Jesperkaj

    4

Sowieso is dat al helemaal onmogelijk, aangezien het IPB 1.3 is (zoals je zelf al zegt, ThunderCover :puh:). Dat over de Mod CP klopt ook niet; dat is enkel een andere manier van modereren met bijna exact dezelfde opties (alleen anders uitgevoerd). Die optie bestaat gewoon niet, enkel vanaf IPB 2. (...)

Ik gebruik geen 1.3 meer, dus vandaar dat ik niet weet hoe het precies zit. Ik dacht dat eventueel het MCP voor die vakjes zou kunnen zorgen, want bij de topics komen die daar volgens mij wel dan te staan. Maar dat doet er verder niet toe. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Sowieso is dat al helemaal onmogelijk, aangezien het IPB 1.3 is (zoals je zelf al zegt, ThunderCover :puh:). Dat over de Mod CP klopt ook niet; dat is enkel een andere manier van modereren met bijna exact dezelfde opties (alleen anders uitgevoerd). Die optie bestaat gewoon niet, enkel vanaf IPB 2. (...)

Ik gebruik geen 1.3 meer, dus vandaar dat ik niet weet hoe het precies zit. Ik dacht dat eventueel het MCP voor die vakjes zou kunnen zorgen, want bij de topics komen die daar volgens mij wel dan te staan. Maar dat doet er verder niet toe. :puh:

Volgens mij kwam je in het normale topic-venster als je op een topic drukte? Ik zal 't effe checken, bij mijn weten bestaat 't niet in ieder geval :puh:

>>> Door Thundercover: Inderdaad, in een topic werkt Mod CP niet, in een forumview of indexview wel. :)<<<

^_^

Bewerkt: door VWO-er
Link to comment
Delen op andere websites

Nog iemand die weet hoe ik Posts samenvoeg? En nog een dingetje: Ik heb ontdekt dat ik Smileys kan toevoegen, Maar als ik het upload daar vanaf me PC dan werkt het niet :ch: En dan nog een klein vraagje: Wat is 'Clickable' bij de Emoticons?

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad smileys toevoegen. Je slaat hem op op je computer. Dan ga je naar die optie waar je emoticons kan toevoegen. Zoek de afbeelding op, die je op je computer hebt opgeslagen. Als je hem aan hebt geklikt moet je op 'uploaden' drukken. Dit is de meest gemaakte fout. De meeste mensen vergeten hem te uploaden. Dan kies je een toetsencombinatie voor je smiley, en klaar is Kees.

Clickable betekend niets anders dan klikbaar. Hier op GTAForum zie je links naast het bericht allemaal emoticons staan. Je kan erop klikken en hij staat in je bericht. Als je dus clickable aanvinkt komt hij links naast je bericht te staan.

Ook zie je staan 'Alles tonen'. Hier komt je emoticon simperweg te staan als je 'clickable' niet aanvinkt ;) Dan moet je dus eerst op 'Alles tonen' drukken en dan pas kan je je emoticon aanklikken. Dan is hij dus niet 'clickable' omdat je eerst naar een soort menu moet. Snap je?

Succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan inderdaad smileys toevoegen. Je slaat hem op op je computer. Dan ga je naar die optie waar je emoticons kan toevoegen. Zoek de afbeelding op, die je op je computer hebt opgeslagen. Als je hem aan hebt geklikt moet je op 'uploaden' drukken. Dit is de meest gemaakte fout. De meeste mensen vergeten hem te uploaden. Dan kies je een toetsencombinatie voor je smiley, en klaar is Kees.

Clickable betekend niets anders dan klikbaar. Hier op GTAForum zie je links naast het bericht allemaal emoticons staan. Je kan erop klikken en hij staat in je bericht. Als je dus clickable aanvinkt komt hij links naast je bericht te staan.

Ook zie je staan 'Alles tonen'. Hier komt je emoticon simperweg te staan als je 'clickable' niet aanvinkt ;) Dan moet je dus eerst op 'Alles tonen' drukken en dan pas kan je je emoticon aanklikken. Dan is hij dus niet 'clickable' omdat je eerst naar een soort menu moet. Snap je?

Succes verder!

Bedankt voor de uitleg. Ik zal het morgen octend een sproberen. Eerst ff een paar uurtjes slapen

Nog iemand die weet hoe ik Posts samenvoeg? (...)

Zoals VWO-er en ik je een beetje duidelijk hebben proberen te maken: dat gaat niet met de forumversie die jij gebruikt.

Ik had het allemaal niet goed gelezen :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje nutteloze post dit, maar ehm.

IPB 1.3.x is gewoon bagger. Het zit vol gaten, en heel makkelijk te hacken. (daarom is het ook gratis) Als je een echt forum wilt, stap over naar MyBB of die andere zooi. Is tenminste wat beter beveiligd, en ook nog eens gratis. De layout, en ACP zit alleen wat anders in mekaar.

Its your choice ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje nutteloze post dit, maar ehm.

IPB 1.3.x is gewoon bagger. Het zit vol gaten, en heel makkelijk te hacken. (daarom is het ook gratis) Als je een echt forum wilt, stap over naar MyBB of die andere zooi. Is tenminste wat beter beveiligd, en ook nog eens gratis. De layout, en ACP zit alleen wat anders in mekaar.

Its your choice ;)

Ik blijf bij IPBfree omdat ik er teveel aan geprutst heb. Gewoon TE veel veranderingen. Qua Forums, Rangen, enz

Link to comment
Delen op andere websites

Beetje nutteloze post dit, maar ehm.

IPB 1.3.x is gewoon bagger. Het zit vol gaten, en heel makkelijk te hacken. (daarom is het ook gratis) Als je een echt forum wilt, stap over naar MyBB of die andere zooi. Is tenminste wat beter beveiligd, en ook nog eens gratis. De layout, en ACP zit alleen wat anders in mekaar.

Its your choice ;)

Ik blijf bij IPBfree omdat ik er teveel aan geprutst heb. Gewoon TE veel veranderingen. Qua Forums, Rangen, enz

Is binnen een uurtje gedaan. maarja.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie kan mij uitleggen hoe ik met Mulite Moderate of DMV de Mod Tag dit kan krijgen een modtag zoals op GTAForum kan krijgen?

Maar dan dat als ik Topic Multi Moderate doe dat de Naam erbij staat zonder dat zelf aan te hoeven maken. Of kan iemand mij uitleggen hoe ik de Mod-Tag in me Forum zet.

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Mod-tag is simpelweg niet te krijgen. En Topic multi moderation zou ik niet gaan gebruiken. Da's echt bagger. Ik denk als je mod tag wil gebruiken het gewoon in het rood moet neerzetten, en de kleur rood verbieden op je forum. Dan alleen bruikbaar voor mod+. Dat lijkt mij het handigst :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mod-tag is simpelweg niet te krijgen. En Topic multi moderation zou ik niet gaan gebruiken. Da's echt bagger. Ik denk als je mod tag wil gebruiken het gewoon in het rood moet neerzetten, en de kleur rood verbieden op je forum. Dan alleen bruikbaar voor mod+. Dat lijkt mij het handigst :)

Hoezo is Multi Mod bagger dan? En is er een mogelijkheid dat een bepaalde Mask alleen maar rood kan doen?

Link to comment
Delen op andere websites

Mod-tag is simpelweg niet te krijgen. En Topic multi moderation zou ik niet gaan gebruiken. Da's echt bagger. Ik denk als je mod tag wil gebruiken het gewoon in het rood moet neerzetten, en de kleur rood verbieden op je forum. Dan alleen bruikbaar voor mod+. Dat lijkt mij het handigst :)

Hoezo is Multi Mod bagger dan? En is er een mogelijkheid dat een bepaalde Mask alleen maar rood kan doen?

KAn dit?

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...