Jump to content
Lantyz

GTA IV PC trailer


De eerste trailer voor de PC versie van GTA IV is gisteren exclusief op Gametrailers.com verschenen. Update: Inmiddels mag GTAGames.nl gelukkig deze trailer ook online plaatsen. Hieronder is direct de hoge kwaliteitsversie van de Amerikaanse TV trailer van Grand Theft Auto IV voor op de PC te bekijken.

Get the Flash Player to see this player.

Met dank aan Feanor voor het posten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

zeer mooie trailer.

Binnenkort heb ik een nieuwe pc met 1 gb aan videokaart geheugen en 2 gb geheugen dus dat moet wel goed komen.

En het nummer past niet bij de trailer zoals iemand al zei...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Wat 'n slechte trailer is me dat... De muziek past er inderdaad totaal niet bij, en de graphics zijn minimaal verbeterd, bijna niet te zien. Hopelijk zal de volgende trailer meer op de trailers van de console versie lijken.

Naja beter dan geen trailer zal ik maar zeggen. ^^

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Muahhaha. Men pc kan hem aan :puh:

Naja eerst een gitaar kopen dan mss gta iv. :7

gitaar? :? gta 4 heeft tog op alle plaatsen voorrang?? :*D

maar de pc versie is vele male mooier dan de ps3 en de 360 8)

:bier: tot gta

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

de geluiden zijn wel anders, bij de NRG 900 (vind hem nu meer op de PCJ 600 lijken qua geluid) en wapens, maar voor de rest vind ik weinig nieuws, de graphics zijn nu wel bweter, maar niet zo super goed dat ik hem ga halen (straks)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De trailer spreekt me weinig tot niet aan. Echt suf, vergeleken met de trailers voor de console versies. Neemt niet weg dat ik het spel nog steeds briljant vind en dat ik het spel ga kopen :D

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De trailer spreekt me weinig tot niet aan. Echt suf, vergeleken met de trailers voor de console versies. Neemt niet weg dat ik het spel nog steeds briljant vind en dat ik het spel ga kopen :D

Inderdaad, dat is precies wat ik ook vond!

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...