Jump to content
Lantyz

GTA IV PC trailer


De eerste trailer voor de PC versie van GTA IV is gisteren exclusief op Gametrailers.com verschenen. Update: Inmiddels mag GTAGames.nl gelukkig deze trailer ook online plaatsen. Hieronder is direct de hoge kwaliteitsversie van de Amerikaanse TV trailer van Grand Theft Auto IV voor op de PC te bekijken.

Get the Flash Player to see this player.

Met dank aan Feanor voor het posten.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Wanneer komen nu EINDELIJK die systeemeisen???

Ik denk medio Oktober dus volgens mij nog 5 tot 10 dagen wachten. :duh:

Ik hoop natuurlijk ook zo snel mogelijk. :eten:

en natuurlijk hoop ik ook op meer screenshots en trailers.

maar niet zoals deze want op zich is hij wel goed maar de muziek past er niet bij(zoals meerdere mensen zeiden).

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Ik zie het probleem van de muziek niet in, in de begin séne van de trailer past het best hoor.. Maarja, mn PC kan het niet aan.. Daarnaast is Mn videokaart kapot, en dat laptopje...

Maar stel dat ik een goeie PC koop (inplaats van een Xbox360) dan zal ik hem zeker halen ja..

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

De trailer op de site kan ik niet goed bekijken. Hij schokt bij mij. Hebben anderen dit ook?

//

Die van GameTrailers kan ik gewoon normaal bekijken

Als je even in de beginpost kijkt, staat daar nu ook een GTAgames trailer. Mischien dat die het wel goed doet. En ja, ik heb dit probleem ook ^_^

O, en ik vind de muziek wel goed passen :puh:

Bewerkt: door Sprunk

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Kan niet kijken want heb geen javascript en dit is geleende laptop die snel verkocht zal worden.

Maar ik ga hem wel kijken als ik javascript heb lijkt me en vette trailer.

Zonder javascript werkt dit forum ook niet (goed). Elke huidige browser heeft java en het is in de meeste gevallen met 1 klik in de instellingen aan te zetten.

Zoals in het nieuwsbericht is te lezen was de trailer ook al eerder op Gametrailers te kijken. Al kost die versie downloaden en bekijken iets langer. Door goede compressie is met de meeste verbindingen de trailer op GTAGames.nl direct af te spelen.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...