Remi-X Geplaatst: 16 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 16 november 2008 Okej die discussie hierboven hebben we gehad, nu ik weer na 2 dagen weg geweest. Ik heb even lekker zitten tekenen om een stad te maken, en er is iets aardigs goed uit gekomen! Helaas heb ik mijn scanner niet voor de hand om het te showen. Maar dankzij deze tekening denk ik dat de downloadbare V1 Versie dit jaar nog beschikbaar zal zijn! En eind november verwacht ik al dat het Sketchup modellen klaar is! Morgen dus belangrijke vergadering, ik wil models inzamelen om ze te plaatsen op het eiland!
Remi-X Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 EILAND: K heb een foto van mn tekening gemaakt. Zo gaat het eiland worden: Even in Sketchup zetten, ophogen met de push tool, details aanbrengen en het is af Dan hoeven alleen nog maar de spawning en de paths gemaakt te worden
Beagle Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 EILAND: K heb een foto van mn tekening gemaakt. Zo gaat het eiland worden: Even in Sketchup zetten, ophogen met de push tool, details aanbrengen en het is af Dan hoeven alleen nog maar de spawning en de paths gemaakt te worden Heb je dan geen gedaillteerde gebouwen nodig? Alleen maar in sketchup overtekenen en ophogen zijn geen gebouwen. Er moeten wel details komen. Je komt er zo wel heel gemakkelijk van af...
Remi-X Geplaatst: 18 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 18 november 2008 (bewerkt) Even in Sketchup zetten, ophogen met de push tool, details aanbrengen en het is af En Beagle+BC7+ik hebben een bom gemaakt. Ik had dat model van Ryder nog, die BC7 weer had geimporteerd ofzo, heb hem ingekleurd en zag er leuk uit. Beagle heeft hem gescaled en in SA gezet, en het heeft een lollig effect Zo download. Bewerkt: 19 november 2008 door Remi-X
Beagle Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 Even in Sketchup zetten, ophogen met de push tool, details aanbrengen en het is af Details aanbrengen is een beetje zacht uitgedrukt... Je moet echt iets moois modellen, niet even uitrekken en een paar raampjes erin zetten.
.Senne Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hij wil het eiland uitrekken, niet de gebouwen enzo. gewoon de vorm van het eiland, en dan alle gebouwen erop. tenminste, zo versta ik het
Beagle Geplaatst: 18 november 2008 Rapport Geplaatst: 18 november 2008 hij wil het eiland uitrekken, niet de gebouwen enzo. gewoon de vorm van het eiland, en dan alle gebouwen erop. tenminste, zo versta ik het Zou kunnen, maar als Remi het heeft over Tekenen, ophogen, details aanbrengen en klaar neem ik aan dat hij alle props en gebouwen dus ook doet
Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Tekenen-Texturen-Ophogen-ZEER goede details aanbrengen. Download een Ryder-Bom! Model: BC7 Kleuren: Remi-X Convert naar SA: Beagle Bewerkt: 19 november 2008 door Remi-X
Beagle Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Tekenen-Texturen-Ophogen-ZEER goede details aanbrengen.Download een Ryder-Bom! Model: BC7 Kleuren: Remi-X Convert naar SA: Beagle Sorry, maar je verzoek leverde de volgende fout op:Het opgegeven bestand kon niet worden gevonden « Terug Of hij is nog niet geacepteerd, óf de link is gewoon dood.
MFCL Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 LOLzz ryder bom is lijpe shit ouwe ik kan er wel een filmpje van maken maar eerst wil ik hulp in dit topic: -PLZ KLIK-
Beagle Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 LOLzz ryder bom is lijpe shit ouwe ik kan er wel een filmpje van maken maar eerst wil ik hulp in dit topic: -PLZ KLIK- MFCL Niemand weet wat het probleem is, dus waarom stap je niet over op een andere cam? Fraps misschien Als je die kraakt kan je gemakkelijk filmpjes opnemen, zo lang als je wil.
Remi-X Geplaatst: 19 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 19 november 2008 (bewerkt) Huh? Waar is m'n download? Hij is nu idd ook bij mij weg in de downloads database Hebben admins het verwijdert ofzo om een of andere reden? K zal hem nog eens proberen te uploaden :S XD Dit staat er bij nieuwste wapen mod: Nederlandse Knuppel en Bloederige Katana!Toegevoegd: 2 Nov 2008, 21:17:44 Toegevoegd door: Jopper47 En dan klik ik op Wapen zodat je alles ziet, zie ik toch dit :S New Posts De Ryder-BomNo New Posts Nederlandse Knuppel en Bloederige Katana! Raar :S Hier weer de link: Download Bewerkt: 19 november 2008 door Remi-X
MFCL Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 senne heeft mij een geregistreerde fraps gegeven ik ga filmpje maken
Beagle Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 senne heeft mij een geregistreerde fraps gegeven ik ga filmpje maken DIT MEEN JE NIET MFCL! In jouw topic over je gamecam zat je de hele tijd te lullen dat je niks anders wilde, en nu opeens als het je aangeboden word neem je het wel aan? ik kan er wel een filmpje van maken maar eerst wil ik hulp in dit topic: -PLZ KLIK- We hadden het nog zo vaak gezegd... Als je gewoon had gevraagd om uitleg/link over hoe je langer moet filmen (wat ik trouwens ook nog gepost had) was je meteen klaar @Remi-X: Das nou jammer, deze link doet hetzelfde als de vorige
Crypteq Geplaatst: 19 november 2008 Rapport Geplaatst: 19 november 2008 Omdat de Ryder-bom link het niet deed, hier een tijdelijke link: Klik <-- onderaan de pagina.
Recommended Posts