Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
:muur: DIT MEEN JE NIET MFCL! In jouw topic over je gamecam zat je de hele tijd te lullen dat je niks anders wilde

ik wilde een cam die ongelimeerd opneemde daarom was ik zo erg aan gamecam ^_^

maar seneke had een fraps maar met fraps kan je maar 30 sec opnemen maar seneke had een GEREGISTREERDE verzie :eten:

---------------------------------------------------------

had ff een filmpje gemaakt in sketchup over mijn trail game ^_^

KLIK VOOR IETS DAT JE..... bla

lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D

Bewerkt: door MFCL
  • Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
:muur: DIT MEEN JE NIET MFCL! In jouw topic over je gamecam zat je de hele tijd te lullen dat je niks anders wilde

maar seneke had een fraps maar met fraps kan je maar 30 sec opnemen maar seneke had een GEREGISTREERDE verzie :eten:

lolzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz :D

Ja, maar met een geregistreerde kan je ook oneindig opnemen! Dat hadden we ook nog zo vaak gezegd :muur: Maar je ging toch een filmpje maken over die ryder bom, of heb ik dit mis?

Geplaatst:

Ja, maar met een geregistreerde kan je ook oneindig opnemen! Dat hadden we ook nog zo vaak gezegd :muur: Maar je ging toch een filmpje maken over die ryder bom, of heb ik dit mis?

ehm... maar het probleem was dat ik geen geregistreerd kon vinden :$

nu wel dus.... en ja ik ga filpje maken maar ben nu ff counterstrikeuh :eten:

ff wat mensen pwnen ;)

Geplaatst:

ehm... maar het probleem was dat ik geen geregistreerd kon vinden :$

nu wel dus.... en ja ik ga filpje maken maar ben nu ff counterstrikeuh :eten:

ff wat mensen pwnen ;)

*Absoluut geen Off-topic wat ik nu ga posten*

Counterstrike, *kots* :kots:

Geplaatst:

Neej hoor is niet offtopic XD.

Ik ga hiervan maar het bespreektopic maken, dan maak ik nog een extra topic aan voor de Raters. Makkelijker en trekt meer aandacht. Maar dat doe ik dan morgen XD.

Geplaatst:

Omdat hier maar weinig (nuttigs, niet veel screens)[/font] word(en) gepost, post ik maar wat screens. ik ben ff bezig geweest met google sketchup en een kleine ammuntion gemaakt, textures zijn nog niet goed...

Screens:

Sketchup:

ammo1.png

3dsmax (wireframe):

ammo2.png

3dsmax renders:

ammmo3.png

ammo4.png

ammo5.png

Is nog niet klaar!!!

BC7 :cya:

PS: Als je er een reactie op geeft, haal dan de foto's uit de quote!!!

Geplaatst:

Of gewoon zonder quote XD.

Ziet er goed uit, maar heb het idee dat hij rechtstreeks uit SA komt...

En ik? EILAND IS BIJNA AF!!! Ik ben op de helft :D. Alleen geen screen :cry:

Ik ga ook hiervan een talktopic maken, en dan een extra topic voor rates. Goed idee?

Geplaatst:

nee hoor, ik heb t zelf gemaakt, maar het is nog niet klaar... moeten nog details op en de textures zijn nog niet goed... (textures komen wel uit Gta)

Geplaatst:
Of gewoon zonder quote XD.

En ik? EILAND IS BIJNA AF!!! Ik ben op de helft :D. Alleen geen screen :cry:

Ik ga ook hiervan een talktopic maken, en dan een extra topic voor rates. Goed idee?

Sorry dat ik midden in jullie project stap :puh: maar ik volg het wel allemaal ik vind het wel vet wat jullie doen, maar heb zelf geen tijd om mee te werken.. back to the point.. Remi zei dat ie geen screens kan make omdat ie geen print screen knopje heeft... je kan door op f10 te drukken met fraps (ja ook unregistered) een screen make ;)

Geplaatst:

@BC7: Het word een leuk gebouw :) Alleen wat mij niet bevalt is dat je de textures van SA gebruikt, vooral de banner van Ammu-Nation... Ik vind het leuker als we onze éigen wapenwinkel maken :clown:

En, in de 3ds max renders, zie je dat knopje links boven? Daar kan je je plaatje mee opslaan als alles :cown: PNG (Dan word de achtergrond doorzichtig) en BMP en JPG en je weet het wel :puh:

@Remi-X: Dat eiland, is dat een remake van het orginele eiland wat ik ingame had gezet? Dan moet ik die dff en col ook hebben he :puh: En Remi, waarom maak jij eigenlijk niks? Het enige wat je hebt gemaakt is het eiland.. En al die extra dingen zitten toch niet in de TC, alleen maar voor de lol en persoonlijk.. En jij moet ook eens beginnen een systeem in te voeren. Het is zo onduidelijk. Je hebt geen een model binnen. Alleen een eilandje. Je moet echt georgiseerder werken. En, leren hoe je zelf nou eigenlijk kan modden. Je werkt namelijk met sketchup, en je kan zelf eigenlijk geen wapens of een gebouw ingame zetten. Je begrijpt het wel.

Geplaatst:

@ Jochem: Dat probleem is al een tijdje opgelost. Dat was op een Macintosh, maar er is wel een manier om dat te doen.

@Beagle punt 1: Mee eens ^_^

punt 2 dat ik niks maak: Ik maak wel degelijk wat!

-Eiland

-Zwembad

-Straten

-Huizen

-Interiors

-Wapens

-Winkelcentrum

-Doolhof

-Drag baan

-Pier met arken(woonboten)

-Bruggen

Das wel aardig wat denk ik?

En dat het eiland word aangepast: Alleen die ene muur voor de kartbaan haal ik los. Dat zal de enige aanpassing aan MAIN.DFF worden.

En hoe af het eiland is? 75% ongeveer.

De models? ik van bijna iedereen alles binnen.

En leren? 3DS MAX vind ik ongelooflijk moeilijk. Als ik klaar ben met SunSet zal ik pas kijken of ik het zelf kan leren. Dan komt er ook geen vertraging in de mod.

En naar mijn weten laten anderen weten dat het wel goed gaat :bonk:.

VOLGENDE WEEK VRIJDAG IS HET VOLLEDIGE EILAND AF! Dat is echt mijn streven. Ik ben nu al op 75%, na een week. Dus 25% in een week moet ook lukken.

Geplaatst:

Het eiland stond al ingame, alleen had Beagle een verkeerde .COL en waren er een hoop onzichtbare muren en unsolid oppervlakten. Ik hoop dus dat dat snel verholpen word. Het ligt iig niet aan mij, in Sketchup is alles goed gemodeld.

Geplaatst:
Het eiland stond al ingame, alleen had Beagle een verkeerde .COL en waren er een hoop onzichtbare muren en unsolid oppervlakten. Ik hoop dus dat dat snel verholpen word. Het ligt iig niet aan mij, in Sketchup is alles goed gemodeld.

Nee, dit ligt ook niet aan sketchup (ookal is het wel heel buggy). Het ligt aan de col. Ik heb een nieuwe betere col gemaakt.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...