Jump to content

[WIP][TC][SA]U-SA!

Recommended Posts

Geplaatst:
@BC7: Het word een leuk gebouw :) Alleen wat mij niet bevalt is dat je de textures van SA gebruikt, vooral de banner van Ammu-Nation... Ik vind het leuker als we onze éigen wapenwinkel maken :clown:

Ja dat klopt, maar dat komt doordat ik op de pc waar ik sketchup, 3dsmax enzo op heb staan, (nog) geen internet op zit...

Ik wou ff kijke met textures erop...

En het gebouw was nog niet klaar, ik heb er nu heel wat dingen aan veranderd. door alles beter op elkaar aan te laten sluiten...

Mischien nog een idee wat ik er nog bij kan doen??

• Reacties 581
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Remi-X

145

• Hackman

80

• .Senne

69

• MFCL

67

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Prijzenbord van de wapens :D

Alleen geen plaatjes, er kunnen nog wapen mods komen.

Geplaatst:
@BC7: Het word een leuk gebouw :) Alleen wat mij niet bevalt is dat je de textures van SA gebruikt, vooral de banner van Ammu-Nation... Ik vind het leuker als we onze éigen wapenwinkel maken :clown:

Ja dat klopt, maar dat komt doordat ik op de pc waar ik sketchup, 3dsmax enzo op heb staan, (nog) geen internet op zit...

Ik wou ff kijke met textures erop...

En het gebouw was nog niet klaar, ik heb er nu heel wat dingen aan veranderd. door alles beter op elkaar aan te laten sluiten...

Mischien nog een idee wat ik er nog bij kan doen??

Woordweb maken :clown: Een shooting range? Super-Geavanceerd schiethal :puh: Wel in je eigen stijl maken, niet standaard R* :7

Geplaatst:

Idd ook wel een leuk idee! Maar bc7, houd er rekening mee, dat waarschijnlijk de shop niet buiten komt te staan in SSC. Ik heb namelijk een overdekt winkelcentrum.

PS: Sketchup modellen: 80%!

Geplaatst:
Idd ook wel een leuk idee! Maar bc7, houd er rekening mee, dat waarschijnlijk de shop niet buiten komt te staan in SSC. Ik heb namelijk een overdekt winkelcentrum.

PS: Sketchup modellen: 80%!

Maar het is een beetje saai om alles in één winkelcentrum te doen :{ Dan hebben de gebouwen geen vorm meer.. Alleen het winkelcentrum, maar verder zijn het alleen maar textures. Dus een overdekte winkelcentrum kan wel, maar laat ook wat gebouwen normaal staan, anders is het dus echt heeel saai. Dus BC7, ga zo door :Y

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

Kej, ik kijk wel waar ik ruimte kan maken. Er zal vast nog wel een plekje zijn.

PS: 85%

NU 90%!!!!!

Ik kan nu alleen verder tot de 100% als ik de models van iedereen heb. Dus:

BELANGRIJKE OPROEP

Alle Sketchup modellers, willen jullie jullie models uploaden zodat ik ze in Sketchup kan zetten?

Ik ga nu beginnen aan de interiors en details. 10%.

BTW. Als een moderator dit ziet:

Kan de topictitel verandert worden in "Talktopic SSC"? Want dat is dit nu meer geworden XD

Anders stuur ik nog wel een PB.

Bewerkt: door Remi-X

hee ik ben weer aan de gang met een gebouw :D

------------------------------------------------------------------------------------

69445192mn2.png

16092028fm8.png

86746323ga9.png

het is nog zwaar W.I.P.

er komen nog meer ramen en er komt nog een helipad :koffie:

------------------------------------------------------------------------------------

PS: let NIET op de tijd wanneer ik dit bericht verzende :duh:

Bewerkt: door MFCL
Geplaatst:
PS: let NIET op de tijd wanneer ik dit bericht verzende :duh:

XD

Als je dat zegt let ik er juist op XD

Maak jij wel gebruik van je weekend door even uit te slapen?

Maar had je gebrouw al op MSN gezien en het ziet er erg vet uit!

Geplaatst:

[offtopic] Wat toevallig dat Remi-X en Revo-blahblah in hun sig precies dezelfde lettertype hebben :schater: [/offtopic]

[slechtcommentaar]Leuk gebouw MFCL[/slechtcommentaar]

Al mijn Tiberium "plant" gezien voor de mod (Tiberium Infection, of kijk op www.beagle-zooi.tk)? :koffie:

[offtopic] Wat toevallig dat Remi-X en Revo-blahblah in hun sig precies dezelfde lettertype hebben :schater: [/offtopic]

Al mijn Tiberium "plant" gezien voor de mod (Tiberium Infection, of kijk op www.beagle-zooi.tk)? :koffie:

Het is Revolution-Designes niet Revo-blahbla! :puh:

Die plant was mijn idee en jouw ontwerp :D

Ontopic: Krijgen de muren ook nog een texture MFCL?

Bewerkt: door Revolution-Designes
Geplaatst:

Revolution-Designes is zo moeilijk en lang typen. Als ik Revo heb getypt heb ik geen zin meer om desi-blablha te schrijven :puh:

Het was jou idee ja, maar ik mag hem toch wel showen? Een beetje credits mag wel...

Geplaatst:

ik heb slecht nieuws, ik ben mijn gebouwen kwijt!!!

Ik ga nu snel wat simpelle flatjes enzo maken, hoop er vanavond al een stuk of 10 te hebben

Geplaatst:

hebben ze al :Y

15873334ww0.png

------------------------------------------------------------------------------------------------

maare........ ehm...... wat wou ik nou zeggen? :duh:

Geplaatst:

Wel offtopic is dit zeg.. Maar Revolution Designer heeft aan Zamg0d1 gevraagd of hij net als mij kon maken. En Zamg0d1 had het ook la voor mij gemaakt. Het maakt me opzich niet veel uit, maar dat van Revolution-Designer is dus wel wat minder origineel.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...