MFCL Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) Waar slaat dat op? ehm... omdat ik misschien niet wil dat de mod eindigt ____________________________________________________________________________ MFCL- maar... zijn er al updates? Sjaak- nej MFCL- echt niet? Sjaak- NEE! MFCL- nu wel ____________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________ Sjaak- LOL! WTF? MFCL- haha pwned! ____________________________________________________________________________ things 2 do: - motorblok - texture fixen op ketting - sommige dingen nog texturen - PISSEN! Bewerkt: 5 december 2008 door MFCL
Remi-X Geplaatst: 5 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 december 2008 Kej, vette bike! Ik kom niet verder omdat ik erg veel met Sketchup aan het oefenen ben om wat mooiere details te maken, wat me niet erg lukt. Iemand tips? Details voor de uitstraling dat het minder vierkant lijkt, ramen ed.
Beagle Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 @MFCL: Ik haat Sjaak @Remi_X: Overstappen op 3DS Max. Details, stap eens naar buiten en bekijk je eigen huis eens. Wat zie je dan?
MFCL Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) @MFCL: Ik haat Sjaak ok... zal ik het dan Jaap maken? Bewerkt: 5 december 2008 door MFCL
Beagle Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 @MFCL: Ik haat Sjaak ok... zal ik het dan Jaap maken? Maar zijn persoonlijkheid en karakter blijft hetzelfde
MFCL Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 (bewerkt) @MFCL: Ik haat Sjaak ok... zal ik het dan Jaap maken? Maar zijn persoonlijkheid en karakter blijft hetzelfde lol maar ok.... ff weer ontopic Bewerkt: 5 december 2008 door MFCL
.Senne Geplaatst: 5 december 2008 Rapport Geplaatst: 5 december 2008 eindelijk nog eens reacties hier al kan ik zelf even niet erg veel posten, heb examens tot dinsdag 16 december.
MFCL Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) Ik heb een iesiepiesie probleempje hier Een paar dagen heb ik een nieuwe videokaart had gehaald ( ATI radeon RX1800 ) ( Goeie kaart ) en dus was ik een beetje druk met GTA IV bezig En ik wil dus net gaan sketchuppen maar ineens gaat alles zo laggie als shit! alles gaat sloom en de textures misvormen als ik de camera draai... dit is echt kut! dus weet iemand waarom sketchup zo laggie gaat? (ik stapte over van een Nvidia 6200 naar een ATI radeon RX1800) zou het te maken kunnen hebben dat sketchup niet goed met ATI gaat? Bewerkt: 6 december 2008 door MFCL
Remi-X Geplaatst: 6 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 december 2008 Ge-updieet XD Geupdate, lastig woord iig. Maar het kan er wel aan liggen. En ook word het topic voor andere zaken gebruikt . @ moderators, vind het niet erg. T is toch meer een babbeltopic voor ons geworden.
Remi-X Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je kaart aangeraakt tijdens het vervangen? Als je statisch geladen bent en je raakt je videokaart aan kan het zijn dat je videokaart een beetje crasht... Of je nieuwe is gewoon slechter dan de vorige
MFCL Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Je kaart aangeraakt tijdens het vervangen? Als je statisch geladen bent en je raakt je videokaart aan kan het zijn dat je videokaart een beetje crasht... Of je nieuwe is gewoon slechter dan de vorige ehm... nee deze kaart is beter want ik kan gta IV wel nu draaien maar sketchup gaat kut
Remi-X Geplaatst: 7 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 december 2008 Contacteer Nvidea zou ik zeggen...
Recommended Posts