.Senne Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 of herinstalleer Sketsjup een keer, misschien neemt ie dan de instellingen van je videokaart over.
MFCL Geplaatst: 7 december 2008 Rapport Geplaatst: 7 december 2008 (bewerkt) @Remi: (ik stapte over van een Nvidia 6200 naar een ATI radeon RX1800) @senneken: al geprobeerd Bewerkt: 7 december 2008 door MFCL
Jochem285 Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said.
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ik zal de clue weggeven, sorry dat jullie nu niet langer naar de oorzaak van het probleem kunnen zoeken. Maar dit komt doordat het een ATI radeon kaart is :O Geforce kaarten zijn niet alleen goed bij games maar ook bij applications, en dat kunnen radeon's niet.. Nuff Said. Dat slaat dus echt nergens op. Ik zelf heb een ATI Radeon (En nee, geen hoge serie) en kan 3DS Max prima draaien.
Jozz Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 meer models misschien ?? er wordt echt veel gelult mensen
MFCL Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 meer models misschien ??er wordt echt veel gelult mensen agja... zonder het probleemoplossing denkik at er niet zo veel gemodelt kan worden door mij
Jozz Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 pm? Ik vind het alleen vrij storend dat er al 27 paginas zijn en sommige staat niet eens progress op
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 meer models misschien ??er wordt echt veel gelult mensen Zou ik je dan op deze zin mogen wijzen? Ge-updieet XDGeupdate, lastig woord iig. Maar het kan er wel aan liggen. En ook word het topic voor andere zaken gebruikt . @ moderators, vind het niet erg. T is toch meer een babbeltopic voor ons geworden.
Jozz Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ja ok, maar waarom zou je hier een 'babbeltopic' van maken ??
Beagle Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ja ok, maar waarom zou je hier een 'babbeltopic' van maken ?? Omdat er absoluut geen vooruitgang in de mod zit. Apart Babbeltopic maken werkt niet; Slotje of Verwijderd.
Jozz Geplaatst: 8 december 2008 Rapport Geplaatst: 8 december 2008 ja ok, maar dat was ook iets dat ik vroeg, maar met alleen vragen kom je denk ik ook niet veel verder. dan snap ik het wel jammer
Exoit Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Ik vind ze zeker mooi vooral die pieren en die huizen ook de bruggen zijn mooi... Gewoon alles is mooi!
PatrickW Geplaatst: 9 december 2008 Rapport Geplaatst: 9 december 2008 Voor gezellig offtopic babbelen, hebben we meer dan genoeg mogelijkheden op ons forum. De showroom graag on-topic houden op het project.
Remi-X Geplaatst: 10 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen? Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken. Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word. Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen
Beagle Geplaatst: 10 december 2008 Rapport Geplaatst: 10 december 2008 Okej, dan ga ik (helaas) maar weer ontopic. Ik moet alleen nog details aan huizen aanbrengen, dat lukt mij opzich wel maar ik heb hulp nodig bij het schalen. Die hele map moet in een keer geschaalt worden, anders kan je problemen krijgen dat niet alles op elkaar past. Dus iemand die daarvoor een snelle pc heeft die high poly dingen voor me kan schalen? Na het schalen word de map gewoon in delen gemaakt. Zolas afgesproken. Alhoewel ik zelf de map erg vierkant vind, en das jammer. Misschien bij updates dat dat wat minder word. Waarom er wat vertraging is? Omdat ik ook heel erg met andere kleine mods bezig ben, in totaal heb ik er iets van 40 op een blaadje gechreven wat ik zou kunnen doen Je kan in 3DS Max makkelijk iets schalen, dat is geen probleem. Aangezien je eindelijk ook de stap gewaagd hebt, en 3DS Max geprobeerd hebt kan je dat dus makkelijk zelf doen (Met een beetje hulp van Beagle ). Je kan de map toch gewoon minder vierkant maken? Wat ik eigenlijk wilde zeggen, maar PatrickW verbied het me om offtopic te posten: Probeer eerst maar eens die mods te maken. Kan je meteen 30 mods wegstrepen.
Recommended Posts