Mr. Psycho Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 ziet er een leuk extratje uit. heb me altijd afgevraagd waarom rockstar games gewoon geen knipperlichten op autos zet heb dat altijd al gewild, knipperlichten in gta is er ook een mogelijkheid om ze ook oranje te maken?
MFCL Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 (bewerkt) ziet er een leuk extratje uit.heb me altijd afgevraagd waarom rockstar games gewoon geen knipperlichten op autos zet heb dat altijd al gewild, knipperlichten in gta is er ook een mogelijkheid om ze ook oranje te maken? Jep heb ik al gedaan, ik upload weer een filmpje op youtube nu EDIT: Bewerkt: 21 december 2008 door MFCL
Remi-X Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Wel vet, ik zal hem in de download DB zetten
MFCL Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Wel vet, ik zal hem in de download DB zetten niet doen tis nog een WIP mod
.Senne Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 MFCL: I lovez it Heb ook nog even weten modellen, en dit is eruit gekomen: Een simpele (WIP) bank, de textures zijn enkel om het model wat duidelijker te maken.
MFCL Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 MFCL: I lovez it Heb ook nog even weten modellen, en dit is eruit gekomen: plaatje Een simpele (WIP) bank, de textures zijn enkel om het model wat duidelijker te maken. Nice aleen niet een beetje klein? Ikzelf ben meer bezig met gtaIV nu... dus veel updates komen denkik niet meer van mij dat komt onderandere ook doordat sketchup zelf ook niet goed meer functioneert anyway... KUTGW
Remi-X Geplaatst: 26 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Enne, waar blijft de uitgave van je knipperlicht in het oranje? Ik wil die ook wel eens
Hackman Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Enne, waar blijft de uitgave van je knipperlicht in het oranje? Ik wil die ook wel eens
MFCL Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Enne, waar blijft de uitgave van je knipperlicht in het oranje? Ik wil die ook wel eens voor de liefhebbers kan ik hem wel in de download database zettah
MFCL Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) ATTENTIE!!! ATTENTIE!!! HIER VOLG EEN MEDEDELING, je moeder is homo[/font] ok nu ff serieus... ATTENTIE!!! ATTENTIE!!! HIER VOLG EEN MEDEDELING, SKETCHUP 6 DEET HET KUT MET ME OUDE VIDEOKAART MAAR IK HEB NET SKETCHUP 7 GEDOWNLOAD EN DIE DOET GOED Bewerkt: 26 december 2008 door MFCL
Remi-X Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ,daarvoor is een dubbelpost nodig?
MFCL Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ,daarvoor is een dubbelpost nodig? tuurlijk
Remi-X Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 ,daarvoor is een dubbelpost nodig? tuurlijk Ja, SPAMMEN HEH! Breng die download nu maar uit.
GTA Haas Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Jongens, sorry dat ik er even tussen kom. Maar ik heb nog een paar ideetje's voor jullie Total Conversion van SA naar U-SA. Auto's: Chrysler 300C Mercedes-Benz S500 Dodge Viper SRT-10 Chevrolet Impala SS 2007 Ford Mustang Shelby Hummer H2 Mercedes-Benz SL65 Rolls-Royce Phantom Porsche Cayman S Lamborghini Murciëlago LP640 Ferrari F430 Bij een Total Conversion van SA naar U-SA, horen natuurlijk ook wel Amerikaanse auto's bij. Maar ook nog snelle, en chique auto's bij. Bewerkt: 28 december 2008 door GTA Haas
Recommended Posts