Timotees Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 HIJ IS GRATIS, HELEMAAL VOOR NIKS!!!!!!!!!!! Moet je mij eens zeggen waar hij gratis te downloaden is :huh: Kijk maar eens op de officiële website: http://www.sketchup.com/cgi-bin/store/trybuy.html @Robienske: JPG plaatjes kan je niet in VC zetten...Je moet .bmp gebruiken...Je kan wel geen .bmp exporteren in Photoshop dus kan zou ik hem exporteren als .png om geen kwaliteits verlies te hebben. En dan je .png om te zetten in .bmp. mij ook, stuur het maar in een pb, dat is geen warez request( toch?) Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 HIJ IS GRATIS, HELEMAAL VOOR NIKS!!!!!!!!!!! Moet je mij eens zeggen waar hij gratis te downloaden is :huh: Kijk maar eens op de officiële website: http://www.sketchup.com/cgi-bin/store/trybuy.html @Robienske: JPG plaatjes kan je niet in VC zetten...Je moet .bmp gebruiken...Je kan wel geen .bmp exporteren in Photoshop dus kan zou ik hem exporteren als .png om geen kwaliteits verlies te hebben. En dan je .png om te zetten in .bmp. Hij is gratis!!!!!!!!!! Sketchup Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Dit is wat ik op die site zie staan: You have selected to download a Free Trial Copy of SketchUp™ for Windows! Alle trails zijn gratis...Maar na 8 uur kan je hem niet meer gebruiken...Dan moet je hem kopen Reageren
Yohan Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Foepie als je weer iets ndig hebt mag je t ook aan mij vragen ik kan dan wel niet modden maare wel redelijk fotosoepen.. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 OH SHIT! Nu viel de stroom uit en ben ik mijn model kwijt LOL, dit gebuerde mij 2 dagen geleden ook. p.s, ik vind dit een vrij nutteloos topic, want wat maakt het uit of je models maakt met sketchup of met 3dsmax en Z-modeller ? laten we hopen dat hier niet veel in gespamt word dan vind ik het ok p.s goeie tuterial, ik zal er straks even uitgebrijd tijd voor geven... Reageren
Foepie Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 dat zal ik zeker doen yohan en wauzie, dat logo kan ik goed gebruiken, thanks Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Graag gedaan, ik had nog toevallig een plaatje op m'n pc staan en ik heb er even snel letters bij gezet....... Reageren
Yohan Geplaatst: 5 april 2005 Rapport Geplaatst: 5 april 2005 Yeah..!! Ik ben dol enthousiast over deze tut.. ^^ Kijk maar.. En m'n bedank topic.. http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic...=0entry119081 Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Vraagje: Hoe weet je eigenlijk de goede grootte van een voorwerp ? Ik kan mijn tafel heel groot scalen, maar als je wat uitzoomt lijkt dat heel normaal want die lijnen blijven even groot. Reageren
Goofy Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Vraagje:Hoe weet je eigenlijk de goede grootte van een voorwerp ? Ik kan mijn tafel heel groot scalen, maar als je wat uitzoomt lijkt dat heel normaal want die lijnen blijven even groot. door een auto ofzo te importeren en dan kijken hoe groot die is vergeleken met de auto als je dat bedoeld Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 (bewerkt) *Scalen is pas noodzakelijk in de Z-modeler* Het is alleen handig als je iets in verhouding met een ander object te groot hebt gemaakt. EDIT: Yohan, boven die pilaren moet je even dat dakje iets hoger maken. Ander is ie zo dun Bewerkt: 6 april 2005 door Wauzie Reageren
Yohan Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ok.. Maare t was alleen test hoor.. Reageren
fa_leuk_en_lollig Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 heej mensen, kan je: 1. met sketchup ook lampen ergens inbouwen 2. ook dat ze in et donker licht geven ik ben namelijk bezig met een zwembad, en lamen lijken me wel lol (k hep alleen nog geen water) Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Dit moet je niet doen met Sketchup maar met de moomapper.......in sketchup maak je het lampje, in de moomapper het lichtje . HIER staat het uitgelegd Reageren
Robienske Geplaatst: 6 april 2005 Rapport Geplaatst: 6 april 2005 Ik ben alweer wat verder met scalen maar nu heb ik deze error als ik exporteer met Zmodeller: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.