Dieko Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet Reageren
wupie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet dat kan toch niet waarom zouden er anders release datum's zijn als de winkels zich er toch niet aan houden Reageren
Dieko Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet dat kan toch niet waarom zouden er anders release datum's zijn als de winkels zich er toch niet aan houden De winkels vinden blijkbaar geld meer belangrijker dan een release datum Reageren
wupie Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet dat kan toch niet waarom zouden er anders release datum's zijn als de winkels zich er toch niet aan houden De winkels vinden blijkbaar geld meer belangrijker dan een release datum wat een mislukte winkels zeg ze moeten toch lijsteren naar de uitgever en niet zelf bepalen waaneer iemand wat uitgeeft Reageren
PowerPats Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 dan moet ik hem maar snel gaan halen Reageren
GTA Haas Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Killzone 2 is uit! Nou.. Niet echt, maar je kan hem nu al kopen op www.Consoleshop.nl, als je vandaag besteld is het morgen thuis. Reageren
Thesoldier Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet dat kan toch niet waarom zouden er anders release datum's zijn als de winkels zich er toch niet aan houden De winkels vinden blijkbaar geld meer belangrijker dan een release datum wat een mislukte winkels zeg ze moeten toch lijsteren naar de uitgever en niet zelf bepalen waaneer iemand wat uitgeeft is niet mislukt omdat de servers van geurilla online gaan op de 25ste morgen dus ik denk dat ze hem daarom nu al verkopen Reageren
---Elias--- Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Hier een filmpje met de vergelijking van Killzone 2 en Gears Of War 2: Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 Sommige winkels verkopen hem eerder, en andere weer niet dat kan toch niet waarom zouden er anders release datum's zijn als de winkels zich er toch niet aan houden De winkels vinden blijkbaar geld meer belangrijker dan een release datum wat een mislukte winkels zeg ze moeten toch lijsteren naar de uitgever en niet zelf bepalen waaneer iemand wat uitgeeft is niet mislukt omdat de servers van geurilla online gaan op de 25ste morgen dus ik denk dat ze hem daarom nu al verkopen Ik ga morgen wel is kijken bij free record shop. Reageren
Dieko Geplaatst: 24 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 En ik ga morgen bij de Mediamarkt kijken en bij de Bart Smit en bij de Free record shop en bij de V&D De winkelcentra is 50 meter vanaf mijn huis Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 februari 2009 Rapport Geplaatst: 24 februari 2009 En ik ga morgen bij de Mediamarkt kijken en bij de Bart Smit en bij de Free record shop en bij de V&D De winkelcentra is 50 meter vanaf mijn huis Mediamarkt is voor mij te ver om er even naar toe te fietsen. Gelukkig zit ik maar 5 minuutjes van het centrum af. Reageren
HA5H Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Droge shizzle Ik kom strx bij jou om hem te spelen Trouwens hoe kom je eraan? Hijs toch 18+? Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Wat doen julie hyper zeg het is maar killzone hoor. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 25 februari 2009 Rapport Geplaatst: 25 februari 2009 Iken hem ook gaan halen. Alleen vond ik hem wel duur. Maar hij is wel goed maar ik vindt hem wel moeilijk. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.