Jump to content

helicopter neer met 1 schot


gtavcgamer

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    8

  • Baffie

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

  • Vansloneker

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik kan hem nog makkelijker met een schot naar beneden halen. Met een rocket launcher. :7

Maar ik ben het wel met Sjorzzz eens, iedereen die langer dan een half uur Vice City heeft gespeelt weet dat je iemand uit een voertuig kan knallen door een head shot te maken. Dat zal met een helicopter niet anders zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel goed dat je het ff vermeld, ik wist het eerst maar ik was t vergeten

hoe bedoel je een tank? ik wist niet dat dat ook kon

opmerking: ik heb mijn wapen(python) sterker gemaakt waardoor hij als je 1x schiet een auto meteen opblaast

maar als je dan op een heli van de politie die tegen jou schiet schiet dan doet hij het niet

maar wel als je een politie heli beschiet als hij gwn staat

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel vice city vrij vaak, maar ik heb het eerlijk gezegd nooit geprobeerd met een sniper. Eerder vaker met een kruger(alhoewel ik die daarmee niet zo snel beneden krijg).

Maar het lijkt me inderdaad een beetje overbodig om hiervoor een onderwerp aan te maken, maar misschien is het wel een leuk idee om een Tips-onderwerp te maken en als er veel tips(over VC zelf) zijn die misschien op Wikigta plaatsen.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad al langer bekend dat je in GTA Vice City een helicopter kan neerhalen door precies op het middelste punt van de rotorbladen te schieten. Je hoeft dus niet perse op de piloot te schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad al langer bekend dat je in GTA Vice City een helicopter kan neerhalen door precies op het middelste punt van de rotorbladen te schieten. Je hoeft dus niet perse op de piloot te schieten.

ik heb effe een dome vraag: wat zijn rotorbladen????

Link to comment
Delen op andere websites

Het is inderdaad al langer bekend dat je in GTA Vice City een helicopter kan neerhalen door precies op het middelste punt van de rotorbladen te schieten. Je hoeft dus niet perse op de piloot te schieten.

ik heb effe een dome vraag: wat zijn rotorbladen????

Dat zijn die 4 dingen die in het midden vanboven zitten die stengels( weet ff geen betere uitleg) die houden de helicopter in de lucht.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb effe een dome vraag: wat zijn rotorbladen????
Hier nog een domme vraag: wat is Google voor een site? Oh en nog een: wat is een woordenboek? Kom op zeg, daar had je zelf best uit kunnen komen. De rotorbladen van een helicopter zijn zeg maar te vergelijken met de wieken van een molen. Nu duidelijk? Anders zoek je het zelf maar gewoon op, dat kun je best.

Edit: niet gezien dat Tommy-Vercetty aan het posten was. Even rustig de tijd nemen om wat topics goed door te lezen is al teveel; dan wordt je post alweer gekaapt door een ander. :7

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Er werd in het begin ook nog een keer een vraag gesteld over een tank.

Een tank is alleen met een vlammenwerper opzich kapot te krijgen. Maar je kunt wel de bestuurder van de tank doodschieten door de "voorruit". Hierdoor kan je de tank dan zelf meenemen. De tank zal echter nooit met een gewoon geweer kapot gaan.

En op een tank zitten trouwens ook geen rotorbladen.

Een goede uitleg voor rotorbladen is misschien ook gewoon "wieken", zoals bij een molen, alleen dan bij een helikopter.

Link to comment
Delen op andere websites

gaan wij nu praten over wat rotorbladen zijn? :bonk:
Weet ik veel waarschijnlijk wel.

Maar de uitleg is er nu.

Dus dit topic nu niet meer zo nodig denk ik :ch::engel:

>>> Door Flying Dutchman: Deze discussie is misschien een beetje overbodig ;) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Mij lukt het niet de helicopter met een schot van de sniper neer te halen. En zo mooi als op de bovenste foto krijg ik hem ook niet voor de lens.

Het is een kwestie van precisie en geluk.Wat ik doe is altijd:

stap 1: ren een eindje weg.

stap 2: selecteer gelijk je sniper.

stap 3: als het goed is vliegt hij nu naar je toe.

stap 4: mik net iets boven de ruit of het midden van de rotorbladen.

stap 5: schiet hem vervolgens. lukt het niet herhaal stap 1,2,3,4 en zo moet je hem wel neer halen.

Je kunt ook gewoon een RPG gebruiken maar dat gaat ten koste van je granaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...