Jump to content

helicopter neer met 1 schot


gtavcgamer

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    8

  • Baffie

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

  • Vansloneker

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik heb effe een dome vraag: wat zijn rotorbladen????
Hier nog een domme vraag: wat is Google voor een site? Oh en nog een: wat is een woordenboek? Kom op zeg, daar had je zelf best uit kunnen komen. De rotorbladen van een helicopter zijn zeg maar te vergelijken met de wieken van een molen. Nu duidelijk? Anders zoek je het zelf maar gewoon op, dat kun je best.

Edit: niet gezien dat Tommy-Vercetty aan het posten was. Even rustig de tijd nemen om wat topics goed door te lezen is al teveel; dan wordt je post alweer gekaapt door een ander. :7

ik kan toch wel effe vragen wat dat is,

volgens mij kun je op deze site reageren of wil je soms dat er helemaal niks word gezegd.

en denk je dat ik nu egt een woorden boek ga pakken, niemand hier zou een woordenboek pakken

Bewerkt: door guib
Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt ook de minigun gebruiken om een heli neer te halen. ^_^
Alleen je verspilt wel je kogels.

Maar het kan idd ook met een minigun je moet er zo'n 13 seconden op blijven schieten en dan stort hij neer.

wisrt je trouwens dat als je hem boven water neer schiet en hij in het water land er dan geen nieuwe aan komt( althans dat had ik dus) dat is eigelijk een beetje hetzelfde bij Grand Theft auto IV als je hem daar boven het water neersnipte.

kwam er ook geen nieuwe aan. Wel leuk dat dat ook in vice city was.

Bewerkt: door Tommy-Vercetti
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik gebruik altijd het vuurvlammer 10x en de heli stort neer werkt altijd 0_0

om het nog erger voor me zelf te maken voer ik deze cheat altijd in: fightfightfight dan gaat iedereen met elkaar vechten ( IS NIET TERUG TE DRAAIEN DENK DAAROM)anders ben je erg dom als je gaat vragen waarom het niet terug te draaien is :bonk::bonk::bonk: :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Met een vlammenwerper een helikopter neerschieten? Naar mijn idee moest ik altijd op een open stuk heel lang wachten voor een heli eindelijk boven me ging hangen, en tegen die tijd was je altijd Wasted of Busted en een vlammenwerper heeft nu ook niet het bereik dat je zou zeggen dat die bij een helikopter kan komen eerlijk gezegd.

Link to comment
Delen op andere websites

Met een vlammenwerper een helikopter neerschieten? Naar mijn idee moest ik altijd op een open stuk heel lang wachten voor een heli eindelijk boven me ging hangen, en tegen die tijd was je altijd Wasted of Busted en een vlammenwerper heeft nu ook niet het bereik dat je zou zeggen dat die bij een helikopter kan komen eerlijk gezegd.

wel je moet natuurlijk wel ff flink te keer gaan maar ik doe het altijd tussen huizen want dan heb je geen last van die schietgeweer en dan hangt hij lager dan normaal.

Dan kan je makkelijk naarhalen.

Of gebruik een sniper en dan schiet je hem tussen de rotorbladen kan ook

Bewerkt: door WoKo
Link to comment
Delen op andere websites

nou ik gebruik altijd het vuurvlammer 10x en de heli stort neer werkt altijd 0_0

om het nog erger voor me zelf te maken voer ik deze cheat altijd in: fightfightfight dan gaat iedereen met elkaar vechten ( IS NIET TERUG TE DRAAIEN DENK DAAROM)anders ben je erg dom als je gaat vragen waarom het niet terug te draaien is :bonk::bonk::bonk: :bonk:

ik heb nog nooit een valamme werper gebruikt

maar ik zal het eens proberen

Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een sniper een kogel en dan is hij neer. snap je?

Of gebruik een sniper een kogel en dan is hij neer? Dat snap ik niet, misschien bedoelde je dat als je met een sniper tegen de voorruit van een vliegende heli schiet deze vervolgens neer zal storten.

Link to comment
Delen op andere websites

Of gebruik een sniper een kogel en dan is hij neer. snap je?

Of gebruik een sniper een kogel en dan is hij neer? Dat snap ik niet, misschien bedoelde je dat als je met een sniper tegen de voorruit van een vliegende heli schiet deze vervolgens neer zal storten.

jaa duhh :duh:

meschien kan je eerst even nadenken en de woorden in je gedachten nemen

en dat door elkaar huselen

en meschien heb je dan bijna hetzelfde als je nu net zegt

en dan zou je die nutelozen reactie niet hoeven schrijven :duh::ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb helemaal geen zin om hier ruzie over te gaan maken, maar er wordt hier wel van je verwacht dat je gewoon normaal nederlands praat. Natuurlijk snap ik wat er bedoelt wordt, maar het stond er in zulk belachelijk nederlands dat ik het niet onnodig vond om daar iets van te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...