Jump to content

helicopter neer met 1 schot


gtavcgamer

Recommended Posts

  • Reacties 34
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • guib

    8

  • Baffie

    6

  • Tommy-Vercetti

    5

  • Vansloneker

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Offpost:

Nou, m'n excuses dan. Ik maak inderdaad wel eens sarcastische opmerkingen die fout over kunnen komen, sorry hoor.

Baffie, mijn truc-de-la-truc in het geval van een spelfouten tirade in een post, check ik altijd eerst even de leeftijd van de poster: quib is 13, daarvan hoef ik nog niet te verwachten dat hij in volledig correct ABN kan typen! :Y Hij doet zijn best, en gezien zijn leeftijd is hij erg entousiast, iets wat de typvaardigheden bij iedereen doet verslappen! :D

Wellicht een tip voor je om ook eens te doen voor je iemand aanspreekt op zijn taalgebruik, nietwaar? ^_^ Keep on posting!

Bewerkt: door Jacky-2007
Link to comment
Delen op andere websites

Offpost:
Nou, m'n excuses dan. Ik maak inderdaad wel eens sarcastische opmerkingen die fout over kunnen komen, sorry hoor.

quib is 13Wellicht een tip voor je om ook eens te doen voor je iemand aanspreekt op zijn taalgebruik, nietwaar? ^_^ Keep on posting!

ik heet geen quib maar guib

Link to comment
Delen op andere websites

Baffie, mijn truc-de-la-truc in het geval van een spelfouten tirade in een post, check ik altijd eerst even de leeftijd van de poster: quib is 13, daarvan hoef ik nog niet te verwachten dat hij in volledig correct ABN kan typen! :Y Hij doet zijn best, en gezien zijn leeftijd is hij erg entousiast, iets wat de typvaardigheden bij iedereen doet verslappen! :D

Wellicht een tip voor je om ook eens te doen voor je iemand aanspreekt op zijn taalgebruik, nietwaar? ^_^ Keep on posting!

Ik vind het werkelijk een fantastische tip, en ik heb voor dit bericht naar je leeftijd gekeken, maar wat denk je? Stond er niet bij, maargoed, gezien dat volwassen taalgebruik moet je wel een jaar of 23 zijn denk ik. Helaas schrijf je wel weer een naam fout, dus dan zit ik weer meer aan 13 ofzo te denken. Er tussenin zit dan 18, dat is weer even oud als ik, toch lastig raden.

Máár, die tip was zeker niet verkeer, hoewel ik toen ik 13 was ook al gewoon goed ABN typte. Ik was 14 toen ik me hier registreerde, en als je mijn berichten van toen terug ga kijken, zul je denk ik niet zo heel veel taalfouten tegenkomen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...