Flashingdemon666 Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Heb je SA met de patch of met de compact gta_sa? Als je de patch gebruikt hebt moet je even de compact gta_sa gebruiken. Het staat allemaal in mijn tutorial. (die tut die Dutchy3010 ook gelinkt had) Dat heb ik allemaal al gedaan hoor. Moet ik de 'gewone' gta_sa verwijderen? Mvg, MegaPilot. Je moet SA starten via die compact gta_sa. Je kan die gewone laten staan maar daar werkt je sa toch niet op meer op dus die kan je beter weg gooien. Als je mijn tutorial echt helemaal gevolgd had wist je dat je hem ook gewoon kon vervangen. Dan werken de shortcut's nog. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Je moet SA starten via die compact gta_sa. Je kan die gewone laten staan maar daar werkt je sa toch niet op meer op dus die kan je beter weg gooien. Als je mijn tutorial echt helemaal gevolgd had wist je dat je hem ook gewoon kon vervangen. Dan werken de shortcut's nog. Oh, zo. Bedankt. Dat staat btw helemaal niet vermeld in je tutorial... Reageren
Beagle Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Je moet SA starten via die compact gta_sa. Je kan die gewone laten staan maar daar werkt je sa toch niet op meer op dus die kan je beter weg gooien. Als je mijn tutorial echt helemaal gevolgd had wist je dat je hem ook gewoon kon vervangen. Dan werken de shortcut's nog. Oh, zo. Bedankt. Dat staat btw helemaal niet vermeld in je tutorial... Stap 1: kijken of jouw SA geschikt is voor Cleo3.Cleo3 werkt alleen maar op een gedowngrade SA. We moeten dus eerst kijken of jij wel versie 1 of versie 1.1 van gta sa hebt. Dit doen we makkelijk door SA op te starten en in het hooftmenu links onderin kijken. Als je hier niets ziet staan heb je V1, dan kan je gelijk door naar stap 2. Als je er wel een versie nummer ziet staan moet je SA eerst downgraden. Het downgraden van SA: Als je geen versie 1 hebt moet je eerst SA downgraden. Het probleem hierbij is dat het niet met de patch kan. Je zal een compact gta_sa.exe moeten gebruiken. Eerst moeten we de compact gta_sa.exe downloaden. Deze kan je hier downloaden. Het wachtwoord is CVehicle. (ja, het klopt dat er een C voor staat) We gaan nu de compact gta_sa.exe file uit de .rar file halen. Dit kan met software als Alzip of 7-Zip. Je moet nu de compact gta_sa.exe naar de hooftmap van GTA San Andreas kopieëren. Daar hernoem je de file naar 'gta_sa.exe'. (zonder de haakjes) Nu is je SA klaar voor het installeren van Cleo3! Lijkt me sterk dat je dit niet gezien hebt. Laten we deze vragen overigens in andere/je eigen topic(s) zetten, want dit belemmert het topic van DYOM wel een beetje... Reageren
MegaPilot Geplaatst: 16 januari 2009 Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* Ik heb dit gezien, maar staat daar vermeld dat je SA moet opstarten via die andere EXE? Neen hoor. Laat het gewoon maar rusten, het werkt nu eindelijk. Ik ga nu de Modificatie testen. Edit: De missie van _KoE_Mzungu zit er niet bij? Edit 2: Welk nummer heb je nodig om een actor te laten schieten? Ik heb ze alle 70 afgelopen maar er zat niks tussen? Alvast bedankt hé. Het is btw een mooie modificatie, maar het scripten is niet voor mij weggelegd. Bewerkt: 16 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 16 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 16 januari 2009 Edit: De missie van _KoE_Mzungu zit er niet bij? Die zit er niet meer bij, aangezien er al veel updates zijn geweest die daarin niet verwerkt staan. Je kunt hem nog wel downloaden op de DYOM site. Was idd vergeten uit de beginpost te halen. Edit 2: Welk nummer heb je nodig om een actor te laten schieten? Ik heb ze alle 70 afgelopen maar er zat niks tussen? Alvast bedankt hé. Actor laten schieten? Wat dacht je van enemy/friend maken, en een pistool aan de actor geven.Het is btw een mooie modificatie, maar het scripten is niet voor mij weggelegd. Scripten? Welk scripten? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 17 januari 2009 Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 *Tekst* Het maken van een missie a.h.v. DYOM lukt me niet goed. Gelukkig zijn er 6 pagina's missies zodat ik lekker veel kan spelen. Nice Modifiacatie eh!! Alleen jammer dat dat Cleo-gedoe aansleepte, naja, het is nu gefixed. KUTGW!!! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 17 januari 2009 Eigenlijk is het heel simpel, hoor, zo'n missie maken. Gewoon even goed de readme doorlezen. Maar ik ben atm bezig met een filmpje, wie weet snap je het daarna wel. EDIT: Filmpje Reageren
Timske Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Kun je een filmpje geven van een cutscene die je met DYOM kan maken Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Dat kan je op dit moment nog niet, want dat zit pas in de volgende versie. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) *Filmpje* Nice filmpje, Jet! Nu is het voor mij kinderspel om een race-missie te maken. Edit: Ik heb een probleem, ik wil een race-marker(checkpoint) creëren, maar ik krijg dit niet als ik alle markers doorloop. Het is een grote marker met een pijl erdoor, hij wordt getoond in het filmpje. Ik heb by the way de laatste versie hoor. Alvast bedankt. Ik prober het nu met een andere marker, maar deze komen niet op de radar te staan zodat je niet weet waar je naartoe moet rijden. Edit 2: Nu voegt hij m'n auto niet meer toe als ik er 1 neerzet, er is nochtans een objective aan verbonden en als je de missie niet speelt zie je de auto er mooi staan. Er was iets mis met de vorige, dus ik verwijderde die en zette er een nieuwe. Ik heb m'n DYOM-betsand even geüpload, kan er iemand even naar kijken? Alvast bedankt. Bewerkt: 18 januari 2009 door MegaPilot Reageren
PatrickW Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Racemarkers zitten nog niet in deze versie. Die kun je pas gebruiken met de volgende versie, maar ook met de checkpoints die er nu inzitten, kun je een race missie maken, hoor Een auto die je plaatst verschijnt pas in het spel, als je de objectove gehaald hebt, die op het moment dat je de auto aanmaakte "selected" was. Dat wil zeggen dat er een gele ipv een witte pijl boven staat. Ik vermoed dat het bij jou de laatste objective was. En dan zal de auto dus pas verschijnen nadat de laatste objective gehaald is. Maar dan is de missie ook afgelopen, en dus zal de auto nooit verschijnen. Wat je dus had moeten doen: Ga dichtbij de dummy-player staan (beginpositie dus) en dan kies uit het menu: Objective-> select objective. Nu is de beginpositie "selected" en zal er een gele pijl boven staan. Nu voeg je de auto toe. Om de missie aan te passen die je al hebt gemaakt: Ga dicht bij de dummy-player staan (beginpositie dus) en dan kies uit het menu: Objective-> select objective. Nu is de beginpositie "selected" en zal er een gele pijl boven staan. Ga dichtbij de auto staat en selecteer uit het menu: Cars -> Spawn car De auto zal nu Spawnen nadat de "selected" objective is gehaald, aangezien de begin positie nu "selected" is, zal de auto dus vanaf het begin zichtbaar zijn Tip: Als je een race missie maakt is het wel leuk om in het menu: Settings-> Timed Mission aan te zetten, zodat je de tijd in beeld krijgt en ook de eindtijd wordt weergegeven na afloop. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) *Tekst* Thanks man, hier heb ik zeker wat aan! Maar die race-marker van Dutchy, zo een grote met een pijl erdoor, die zit dus pas in de volgende versie als ik het goed bergrijp? En ohja; waarom staan m'n markers nog steeds niet op de radar? Alvast bedankt! Mvg, MP. Bewerkt: 18 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 *Tekst* Thanks man, hier heb ik zeker wat aan! Maar die race-marker van Dutchy, zo een grote met een pijl erdoor, die zit dus pas in de volgende versie als ik het goed bergrijp? En ohja; waarom staan m'n markers nog steeds niet op de radar? Alvast bedankt! Mvg, MP. Ja dat heb je goed. Markers niet op de radar? Als je de missie speelt, bedoel je? Heb je dan wel aangegeven dat je een marker wil, wanneer je het creëert? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 januari 2009 Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 (bewerkt) Ja dat heb je goed. Markers niet op de radar? Als je de missie speelt, bedoel je? Heb je dan wel aangegeven dat je een marker wil, wanneer je het creëert? Een checkpoint zou toch normaal gezien op de radar te zien zijn, of niet? @ hieronder: Het lukt me, de screen was onnodig, ik snap DYOM nu al veel beter! Bewerkt: 18 januari 2009 door MegaPilot Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 18 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 18 januari 2009 Ligt eraan wat je ingesteld hebt: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.