Jump to content

[REL|SA] Design Your Own Mission!


Recommended Posts

  • Reacties 359
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Basssss

    69

  • Dutchy3010

    68

  • PatrickW

    30

  • Flashingdemon666

    29

Geplaatst:
  • Race checkpoints: er zijn verscheidene nieuwe race checkpoints erbij gekomen. Je kunt ze zo nu en dan ook anders instellen voor een betere race; maar daarvoor moet je de instructies in beeld volgen.

Ik hou van jullie! :$ In de namiddag ga ik het wel even uittesten. M'n race-missie die ik al had gemaakt was niet zo goed, dus heb ik 'm nooit op Gtaforum of op de DYOM-site geüpload. :)

Geplaatst:

Inmiddels is Youtube mij een keer te vriend geweest, en hebben ze mijn video's geaccepteerd. Helaas wel 1 met afkeuring van geluid, dus je moet even via dit bericht kijken dan heb je wel muziek. :7

Geplaatst: (bewerkt)

Vet gaaf, download hem gelijk. :schater:

Edit: Een aantal interiors staan er dubbel in, en drie keer spawn je buiten inplaatsvan in een interior. :$

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:

Ik heb DYOM ook maar even geprobeerd en het ziet er geweldig uit! :tu:

Ik heb een simpel missie gemaakt maar toch is hij niet helemaal goed.

Als ik een objective toevoeg met als doel ''ga naar de aangegeven plaats'' komt er geen icoontje op de map te staan. :?

Maar voor de rest een geweldige modificatie! :klap:

Grtz Devanna :cya:

Geplaatst:
Vet gaaf, download hem gelijk. :schater:

Edit: Een aantal interiors staan er dubbel in, en drie keer spawn je buiten inplaatsvan in een interior. :$

Ja, dat klopt. Maar die hebben we er bewust in gelaten, omdat het vaak interieuren zijn die van verschillende plaatsen bereikbaar zijn. Daarnaast spawn je wel eens erbuiten, maar ook die hebben we erin gelaten, omdat het soms gewoon wel eens handig kan zijn. :)

Ik heb DYOM ook maar even geprobeerd en het ziet er geweldig uit! :tu:

Ik heb een simpel missie gemaakt maar toch is hij niet helemaal goed.

Als ik een objective toevoeg met als doel ''ga naar de aangegeven plaats'' komt er geen icoontje op de map te staan. :?

Maar voor de rest een geweldige modificatie! :klap:

Grtz Devanna :cya:

Dat moet je zelf aangeven, of je iets op de radar wil of niet. Als je dat niet aangegeven hebt, komt het er ook niet, natuurlijk.

Geplaatst:
Vet gaaf, download hem gelijk. :schater:

Edit: Een aantal interiors staan er dubbel in, en drie keer spawn je buiten inplaatsvan in een interior. :$

Ja, dat klopt. Maar die hebben we er bewust in gelaten, omdat het vaak interieuren zijn die van verschillende plaatsen bereikbaar zijn. Daarnaast spawn je wel eens erbuiten, maar ook die hebben we erin gelaten, omdat het soms gewoon wel eens handig kan zijn. :)

Je kan toch ook gewoon een marker op de map zetten en dan teleporteren. :puh: En trouwens, en soms heb ik dat ie van interior 17 naar 19 springt, dat 18 niet eens bestaat ofzo? :S

Geplaatst:

Er zijn er een aantal uit weg gelaten, omdat die zorgde voor een crash. Daar konden wij geen oplossing voor vinden. We hebben bewust die getallen er gewoon uit weg gelaten, omdat het anders kan zijn dat je door het springen met G en H en het veranderen met Y en N verschillende getallen eruit kon komen als je naar een bepaald interieur sprong. Maar ik zie precies het probleem niet? Dat er een paar dubbel in zitten, en dat je een paar getalletjes mist, is dat werkelijk zo erg?

Geplaatst:
Er zijn er een aantal uit weg gelaten, omdat die zorgde voor een crash. Daar konden wij geen oplossing voor vinden. We hebben bewust die getallen er gewoon uit weg gelaten, omdat het anders kan zijn dat je door het springen met G en H en het veranderen met Y en N verschillende getallen eruit kon komen als je naar een bepaald interieur sprong. Maar ik zie precies het probleem niet? Dat er een paar dubbel in zitten, en dat je een paar getalletjes mist, is dat werkelijk zo erg?

Ehhmm... Ik denk niet dat je het antwoord leuk vind. :$

Geplaatst:

Cleo kun je >hier< downloaden. Even naar beneden scrollen tot je dit ziet:

v3.02

new version of the CLEO library

main toolbar is movable

F7 while compiling SCM with no header (with $E, $CLEO directives) does not make a copy of the output file

while compiling a source file with directive $CLEO by pressing F6, the output file is created at the same directory; if by pressing F7 a copy of the output is created at the CLEO directory (like with common SCM files)

new translation languages - italian, portuguese

En daar staat een download link bij :tu:

Geplaatst:

Hallo ik heb enkele vragen.

Ik heb dus Cleo en de DYOM gedownload. De cleo had ik gewoon de hele map in mijn San Andreas map geplaatst(waar die dus geïnstalleerd is), en DYOM had ik met de juiste mappen geplaatst bij User files.

Maar als ik dan SA opstart en ik klik op New Game kan ik inderdaad kiezen of ik het "normale spel" wil opstarten of een missie wil creeëren. Ik klik dan op DYOM starten of zo... San Andreas laad... En dan na het laden sluit Sa af en verschijnt de melding "Sa werkt niet meer" of zo iets(ik heb Vista).

Hoe komt dit?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...