MegaPilot Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 Heb je deze tutorial perfect gevolgd? Vergeet vooral niet de compacte gta_exe te gebruiken, en vergeet vooral niet om je SA op te starten via DIE exe.Succes ermee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 21 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 februari 2009 (bewerkt) Heb je deze tutorial perfect gevolgd? Vergeet vooral niet de compacte gta_exe te gebruiken, en vergeet vooral niet om je SA op te starten via DIE exe.Succes ermee. 500000000000000 X bedankt!!!!!! Ik zat de hele tijd in mijn hoofd(zat wat tv te kijken) van "Zou hij nu werken" "En wat als hij niet werkt" "Ik kan niet wachten" je kent dat wel... Dus zette ik vlug mijn computer aan, ik deed vlug alles wat er in de TUT stond... EN JA HOOR HIJ DOET HET. En ik moet zeggen dat het er vet uit ziet. Ik snap er natuurlijk nog niet veel van... Maar ik denk dat ik al weet wat mijn zondag zal opvullen BEDANKT!! EDIT: Ik heb nog een vraagje... Ik wou graag dat mijn "player" 2 teammembers ging oppikken, dit werkt ook wel, maar als ik er dan heen rij zou het de bedoeling zijn dat zij instappen bij mij in de auto en daarna ook meehelpen met schieten of zo. Maar als ik er dan bij sta met mijn auto (ook als ik uitstap) blijven ze gewoon stilstaan. En ik heb nog een vraagje: Waar kan ik een "spel" plaatsen om het eens te spelen? Ik had van iemand een DYOM gedownload en ik wou het graag eens testen, maar waar moet ik dat opslaan dan? Bewerkt: 22 februari 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 EDIT: Ik heb nog een vraagje... Ik wou graag dat mijn "player" 2 teammembers ging oppikken, dit werkt ook wel, maar als ik er dan heen rij zou het de bedoeling zijn dat zij instappen bij mij in de auto en daarna ook meehelpen met schieten of zo. Maar als ik er dan bij sta met mijn auto (ook als ik uitstap) blijven ze gewoon stilstaan. Maak een actor, kies dan "Friendly" en "Follow Player". Wat dan kan is dat ze al naar je toe lopen nog voordat je er bent, maar dat weet ik niet zeker. En ik heb nog een vraagje: Waar kan ik een "spel" plaatsen om het eens te spelen? Ik had van iemand een DYOM gedownload en ik wou het graag eens testen, maar waar moet ik dat opslaan dan? Plaats DYOM# (# = cijfer tussen 1& gewoon in San Andreas User Files. Je hebt wel CLEO nodig om hem te openen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 22 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 22 februari 2009 (bewerkt) EDIT: Ik heb nog een vraagje... Ik wou graag dat mijn "player" 2 teammembers ging oppikken, dit werkt ook wel, maar als ik er dan heen rij zou het de bedoeling zijn dat zij instappen bij mij in de auto en daarna ook meehelpen met schieten of zo. Maar als ik er dan bij sta met mijn auto (ook als ik uitstap) blijven ze gewoon stilstaan. Maak een actor, kies dan "Friendly" en "Follow Player". Wat dan kan is dat ze al naar je toe lopen nog voordat je er bent, maar dat weet ik niet zeker. En ik heb nog een vraagje: Waar kan ik een "spel" plaatsen om het eens te spelen? Ik had van iemand een DYOM gedownload en ik wou het graag eens testen, maar waar moet ik dat opslaan dan? Plaats DYOM# (# = cijfer tussen 1& gewoon in San Andreas User Files. Je hebt wel CLEO nodig om hem te openen. Over de teammembers: Dit heeft niet geholpen, ik heb het ingesteld zoals jij het zei, maar nog steeds als ik er heen rij blijven ze gewoon stilstaan. Over de andere savegames: Ja die doet het . Ik heb een foutje gevonden... Ik was bezig met een missie en ik test regelmatig, nu merkte ik dat als ik een koffertje oppakte dat de missie dan nog niet gedaan was... Dus wou ik een pickup maken, maar ik zag de pickup niet, dus besloot ik hem dan maar "blindelings" te editten, ik ging er vlak naast staan(ook een keer in staan) en elke keer als ik op edit klikte dan kreeg ik het beeld van de camera (die toch wel een stukje verder staat). En ik heb ook als ik bv mijn missie of zo test en ik test dan een andere missie van iemand anders, dan heb ik wel eens dat mijn ondertiteling van mijn missie te zien is in de missie van die andere persoon. Bewerkt: 23 februari 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Is het ook mogelijk om te zorgen dat je bijvoorbeeld eerst 10 mensen moet doodmaken voor je door kan gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Je zou 10 actor objectives achter elkaar kunnen, maar dan komen die dus 1 voor 1. Een andere optie is om 10 actors toe te voegen met wapens en gang op "enemy". Als je deze dan zo plaatst dat je ze wel moet doden om bij de volgende objective te komen, omdat ze jou anders doden, dan ben je er ook. @Vice: Bedankt voor je meldingen, we zullen gaan kijken of we deze problemen kunnen reproduceren. 1) Teammembers: Deze zouden in je auto moeten stappen, als je hun gang op friend hebt gezet en bij het gedrag voor "follow" hebt gekozen. 2) Je moet wel goed onderscheid maken tussen gewone pickups en objective pickups. Die eerste MAG je oppakken, die tweede MOET je oppakken om verder te kunnen met je missie. Als je ze wilt editen moet je wel de juiste optie uit het menu kiezen . Dus "pickups>> edit" voor normale pickups en "objectives>> edit" voor objective pickups. 3) Dat van die teksten is natuurlijk niet de bedoeling. We zullen hier naar gaan zoeken, wat dit kan veroorzaken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Je zou 10 actor objectives achter elkaar kunnen, maar dan komen die dus 1 voor 1.Een andere optie is om 10 actors toe te voegen met wapens en gang op "enemy". Als je deze dan zo plaatst dat je ze wel moet doden om bij de volgende objective te komen, omdat ze jou anders doden, dan ben je er ook. Bedankt hiervoor Ik zal het eens proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Aaah, de nieuwe versie is écht tof! Dat je zelfs al cutscene's kan maken!! Wat gaat en kan er nog meer komen? Wat valt er te verwachten? Maak je eigen San Andreas, ontwerp je eigen model en kleur je eigen texture? Te gek! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Vol trots kunnen we melden dat we de winnaar zijn van de award "Beste Missie Mod" op het grootste GTA forum ter wereld! Linkie... Onze tweede award, nadat we ook een award hadden gewonnen in de GTAForum.nl awards van 2008! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Crypteq Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Gefeliciteerd met het winnen van de award! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vice Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 (bewerkt) PatrickW, ik zal even met plaatjes proberen uit te leggen wat ik exact doe. Voor je naar de afbeelding kijkt, ik heb nog een paar bugs gevonden: 1. Soms gebeurt het dat alles goed laad, maar dat het tekentje op de radar ontbreekt. 2. Zoals je hier op de foto kunt zien, de 3e foto (rechtsonderaan) is WEL als ik op "play mission" heb gedrukt, en hij WERKT ook zoals het moet, alleen zie ik OOK wat ik zie als ik kan bewerken. Dus ik test de missie en tegelijk zie ik het beeld dat ik krijg om te bewerken(dit heb ik niet altijd). Is het daarom niet goed dat je ook als je een missie test op Y kunt drukken en dan op "Stop Testing" of zo. Hier zie je dus de afbeelding Ik zeg het nogmaals, lees puntje 2 voordat je gaat vertellen over die 3e afbeelding (Ja die characters blijven gewoon stilstaan). En ik heb op Ready gedrukt. PS: Over het 2e puntje: Met pickup bedoelde ik een checkpoint eigenlijk. Dus als ik ook al in die checkpoint sta (want zowel cutscene als checkpoint is een objective) gaat die toch naar het beeld van de cutscene. Bewerkt: 23 februari 2009 door vice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Als je alleen DYOM download en dan een missie wilt spelen, hoef je Cleo en die compacte .exe dan niet te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Om DYOM te draaien, heb je altijd CLEO3 nodig. Zonder CLEO3 goed geinstaleerd, zal DYOM bijna direct crashen. @Vice: Nog even over dat probleem van die twee vrienden die je niet volgen: Ben je met de speler dicht in de buurt van de plek waar die twee vrienden spawnen, op het moment dat je ze spawned? Dat is namelijk wel noodzakelijk. Ze worden namelijk in je gang gerekruteerd, en net als in het normale spel, zullen gerekruteerde gangmembers die te ver bij je uit de buurt raken, weer uit je gang verdwijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Om DYOM te draaien, heb je altijd CLEO3 nodig.Zonder CLEO3 goed geinstaleerd, zal DYOM bijna direct crashen. ..... en die compacte .exe dan niet te installeren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PatrickW Geplaatst: 26 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 26 februari 2009 Die compacte .exe heeft op zich niets met DYOM te maken, maar met CLEO3. CLEO3 kun je alleen goed werkend krijgen als je een compatible .exe hebt. De compacte .exe is zeker compatible. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.