BeatboxGamer Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Ea weet ook niet wat hij wil. Eerst zou Nfs helemaal niet komen en nu ineens weer wel. Vinden jullie het erg als ik het niet meer kan volgen. Maar toch weer leuk een nieuwe need for speed. Daar hebben we er nog niet veel van..... Reageren
Samurai Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 Ea weet ook niet wat hij wil. Eerst zou Nfs helemaal niet komen en nu ineens weer wel dat was een 1 april grap, dat nfs ni emeer zou kome Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 13 april 2005 Rapport Geplaatst: 13 april 2005 als het geen 1 april grap bleek te zijn dan was mijn hele.. mijn hele leven... nee ik wil er niet over praten oene :blink: ps : beetje overdrefen nahja Reageren
Na$! Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 (bewerkt) ow jah fijn ... je hele leven misschien 0,0000001 % van je leven maar ontopic : ik ga hem zeker kopen ik heb het eigenlijk leren kennen door het bij een vriend te spelen en toen heb ik het maar gekocht en het bleek nog cooler te zijn dan bij men vriend en nu ben ik er zo'n beetje aan verslaafd geraakt :blink: Bewerkt: 14 april 2005 door marco vercetti Reageren
chels-man Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Hij zal wel heel strak worden maar ze krijgen wel goede concurrentie jah,ik weet niet of het zo'n topper word <_< Reageren
Yohan Geplaatst: 20 april 2005 Rapport Geplaatst: 20 april 2005 Hij zal wel heel strak worden maar ze krijgen wel goede concurrentie jah,ik weet niet of het zo'n topper word <_< Neej idd... Sinds Nfsu 2 ben ik ook gaan twijfelen aan EA's NFS serie.. :unsure: Aangezien ik 1 veel beter vond en 2 niet de verebetering gaf ik (en andere Underground fans) zochten.. Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 21 april 2005 Rapport Geplaatst: 21 april 2005 ik vond need for speed altijd nog een goeie serie racegames hebben voral high stakes vond ik wel leuk die achtervolgingen veel banen enzow auto's en underground 2 vind ik wel als ie verbeterd is vergeleken bij underground 1 hopelijk is most wanted nog een stuk mooier nu alleen nog een goeie computer Reageren
Mr.Boss Geplaatst: 22 april 2005 Rapport Geplaatst: 22 april 2005 lijkt me een superwreed spel ga het gelijk kopen(als het uit is) Reageren
RTS Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Nieuwe Screens! Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 Screenshot 4 Bron 1up.com Reageren
Yohan Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Nieuwe Screens!Screenshot 1 Screenshot 2 Screenshot 3 Screenshot 4 Bron 1up.com Ziet er weer netjes uit... Alleen wacht ik meer op wat ingame screens (die komen uiteraard later) want met deze screens kan je nie zoveel denk ik.. Als de graphics ingame ook zo super zijn dan word het een vette game.. B) Reageren
Arjen Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ye, eindelijk een BMW in NFS. Komt niet vaak voor. btw. Ik heb NFSU2 amper uitgespeeld [ja, ik ben traag] en nu komt de nieuwe al uit. Nja.. Reageren
RTS Geplaatst: 9 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ye, eindelijk een BMW in NFS. Komt niet vaak voor. btw. Ik heb NFSU2 amper uitgespeeld [ja, ik ben traag] en nu komt de nieuwe al uit. Nja.. Zien er idd netjes uit, en dan had je maar wat harder moet doorspelen :lol: Is heel makkelijk Reageren
Dennizzzz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Ye, eindelijk een BMW in NFS. Komt niet vaak voor. btw. Ik heb NFSU2 amper uitgespeeld [ja, ik ben traag] en nu komt de nieuwe al uit. Nja.. Je hebt waarschijnlijk nog tot november de tijd hoor.. Ik hoop dat er nog veel meer andere autos in komen als de Bmw.. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 hopelijk komen er ook motoren in Reageren
Trax Geplaatst: 9 mei 2005 Rapport Geplaatst: 9 mei 2005 Mwa, ik weet het zo net nog niet hoor. NFS was altijd wel leuk, maar ben benieuwd of het me weer positief kan verrassen ... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.