Invisible_M Geplaatst: 19 mei 2005 Rapport Geplaatst: 19 mei 2005 lijkt me wel vette game maar tog niet alleen next gen console van microsoft :huh: Reageren
Yohan Geplaatst: 27 mei 2005 Rapport Geplaatst: 27 mei 2005 lijkt me wel vette game maar tog niet alleen next gen console van microsoft :huh: Ik hoop het duz niet he, ik wil graag ook van deze Old Skool NFS in een nieuwe jasje genieten... Btw er staat een filmpje op de officiele site maare ik weet niet of ik die wel mag linken.. :rolleyes: Reageren
X-Zero Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Geplaatst: 19 juni 2005 (bewerkt) even een kick aan het topic geven. :huh: geven geniet. Bewerkt: 19 juni 2005 door X-Zero Reageren
-R-R- Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Geplaatst: 20 juni 2005 Je ziet nog niet veel op de screens. Ik wacht totdat EA Games met veel meer informatie komt. B) Reageren
RTS Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Tadaa eerste nieuwe screenshot ZONDER BMW! Klik! Reageren
maarte41 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Het word echt een supergame. Die auto is wel héél mooi. Reageren
The Outlaw Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Tadaa eerste nieuwe screenshot ZONDER BMW!Klik! dat lijkt mij een carrera gt... eindelijk geen Bmw idd maar met die screen word je ook niet veel wijzer, de achtergrond vind ik een beetje..onafgemaakt maar daarvoor is het een screen ik wacht op nieuwe hoopvolle dingen Reageren
X-Zero Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Tadaa eerste nieuwe screenshot ZONDER BMW!Klik! kijk effe bij mijn screens dan zie je die auto ook :guilty: Reageren
-R-R- Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Ik ben niet zo geïnteresseerd meer in de Need for Speed serie, de concurrentie heeft de Need for Speed serie hier en daar ingehaald. Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik was net weer even aan het zoeken naar nieuwe Screenshot's van deze game. En ik heb er wat gevonden. Ik weet zeker dat die Mercedes SLR wel nieuw is. Misschien kennen jullie die andere foto's al maar dat maakt niet uit. Reageren
Jorge_F Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Wow echt wel mooi :'D. Deze game ga ik echt kopen als hij uit is. De graphics zijn haast net zo mooi als Grand Turismo 4 Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Wow echt wel mooi :'D.Deze game ga ik echt kopen als hij uit is. De graphics zijn haast net zo mooi als Grand Turismo 4 Als ik eerlijk moet zijn vind ik de Grapichs van dit spel veel mooier dan die van Gran Turismo 4. Gran Turismo 4 heeft ook zeker een heel mooi beeld maar deze is wel mooier. Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik weet niet of het al gevraagd is, maar wanneer komt deze game uit op de PC? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 5 augustus 2005 Ik weet niet of het al gevraagd is, maar wanneer komt deze game uit op de PC? Dit heb ik kunnen vinden voor de PC versie. Release Date ---- November 2005 Nog even wachten dus. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.