Tha CheatMaster Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik kan er niet op wachten! Yes, eindelijk de politieachttervolgingen terug. Die miste ik toch wel in de 2 laatste delen... Reageren
need my speed Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Jippie, mijn naam genoot! :'D Ik heb er zin in, politie! :'D Reageren
.Maze. Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 Ik ben niet zon fan van racespellen, uitgezonderd need for speed, vindt ik echt hele leuken spellen. Dus ook naar dit nieuwe deel kijk ik uit. November is nog even wachten, maar het wordt het vast waard Reageren
Daan007 Geplaatst: 13 augustus 2005 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2005 ik kan ook niet wachten maah ik w8 wel ff want ik koop hem tegelijk met de X-box 360 Reageren
ErnstJ Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 weet iemand of er al een demo van dit spel is? Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 weet iemand of er al een demo van dit spel is? Volgens mij is er nog geen Demo uit. Maar je kunt het beste nog 1 maand wachten en dan is het spel uit. Reageren
Roxx0rz Geplaatst: 9 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2005 (bewerkt) Er komt ook een speciale zwatre editie van: We have new information to the Black Edition of Most Wanted. Black Edition Exclusive Features: 2 Exclusive Vehicles—Get behind the wheel of a ’67 Camaro, the only American classic in Need for Speed Most Wanted, and a specially-tuned BMW M3 GTR street machine right out of the box in Quick Race and Online modes. 8 Custom Rides—Eight specially-tuned rides with hand-selected body kits, spoilers, rims, roof scoops, and more are unlocked and available for you to redline in Quick Race and Online modes. Supra, Lotus Elise, Porsche 911 GT2, Mercedes-Benz SL6500, AMG, Corvette C6, Mercedes-Benz SL 500, Porsche 911 Carrera S and Corvette C6.R. Exclusive Pursuit Challenge—Hone your cop evasion skills in this intense Pursuit Challenge that features waves of supercharged SUV cops and the most aggressive police tactics. Three Exclusive Races—Ignite the streets in three races created specifically for the Black Edition, unlocked and available to drive right from the start. Exclusive and Unlocked Vinyls—Personalize your ride faster than everyone else with dozens of unlocked vinyls as well as specifically-created Black Edition only designs. Bonus DVD—Get under the hood of Need for Speed Most Wanted. Check out impressive vehicle showcases and exclusive car art gallery, or view ten Need for Speed Most Wanted movies, including a behind-the-scenes look at the creation of the stunning in-game cinematics with Josie Maran. A must-have for all Need for Speed fans over the last ten years. - NFS Most Wanted Black Edition at Amazon.com - Source: NFS-Planet en ik ga hem bestellen Bewerkt: 9 oktober 2005 door BoMBeRMeN Reageren
dudedude Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 Get behind the wheel of a ’67 Camaro wow dat zou wel cool zijn als er een camaro in zat want dat is me lievelingsauto oh shit Reageren
Morpheus 83 Geplaatst: 10 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 10 oktober 2005 De ps2 versie van Nfspd most wanted komt 24 november ongeveer. En de pc versie komt 25 november in de winkel te liggen. Ik kan niet wachten en vlak daarna komt ook nog eens fear & respect uit. November word een mooie game maand. Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 11 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2005 De ps2 versie van Nfspd most wanted komt 24 november ongeveer. En de pc versie komt 25 november in de winkel te liggen.Ik kan niet wachten en vlak daarna komt ook nog eens fear & respect uit. November word een mooie game maand. Het word zeker een mooie gamemaand! Maar mijn portemonee vind dit geen leuke maand! Toch ik moet zeggen NFS ziet er weer is gelikt uit! Reageren
Mcbeat Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Het ziet er weer gelikt uit :'D Ik ga hem wel halen denk ik maar nog niet meteen. Reageren
Wesley Geplaatst: 14 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 ik heb nog wat extra info gevonden over die game Ruik het gloeiende asfalt in de wereld van het illegaal racen. De makers van de populaire Need for Speed™ Underground-serie (wereldwijd al meer dan 15 miljoen verkochte exemplaren) zijn terug met Need for Speed™ Most Wanted, waarin je een even beruchte als ongrijpbare straatracer wordt. Door de combinatie van illegale straatraces, tuning en politieachtervolgingen die zelfs Hollywood niet voor elkaar krijgt, staat Need for Speed Most Wanted rond de feestdagen op ieders verlanglijstje. Geef je rivalen het nakijken, ontwijk de politie en ontdek honderden kilometers vrij toegankelijke wegen. Uiteindelijk kom je steeds hoger op de Blacklist (zwarte lijst) te staan. Om de meest beruchte racer te worden, moet je eerst aan je reputatie en je strafblad werken. Dat doe je tijdens boeiende, superspannende races tegen de beste straatcoureurs, waarbij je gedurfde manoeuvres uitvoert om de politie te slim af te zijn. Je moet je hoofd koel houden en allerlei slimme tactieken gebruiken om de agenten van je af te schudden en je tegenstanders het nakijken te geven. Need for Speed Most Wanted bevat ook een uiteenlopende verzameling van de beste wagens, van tuners en super cars tot muscle cars en sportwagens. Je kunt je straatmonster tunen en het vervolgens opnemen tegen iedere wagenklasse. Deze herfst is de straat helemaal van jou. Kenmerken Open wegen, open wereld: heers op straat als de beruchtste straatracer in verschillende omgevingen, van moderne industrieterreinen tot de stad. De omgeving kan je vriend zijn, maar ook je vijand. Zoek sluipweggetjes en gebruik het verkeer en de dynamische omgevingen in je voordeel. Nieuwe gameplay: Need for Speed Most Wanted heeft een nieuwe, opwindende gameplay met tactische politieachtervolgingen. Gebruik je vaardigheden tijdens de illegale straatraces om je achtervolgers te ontlopen. Visuele aanpassingen: in Need for Speed Most Wanted mag je je wagen helemaal verbouwen, of je nu agenten van je wilt afschudden of gewoon je bak wilt pimpen. Zwarte lijst: tijdens de races tegen de beste straatcoureurs werk je aan je reputatie om de top van de zwarte lijst te bereiken. strafblad werk aan je strafblad door records te breken, aan spannende race mee te doen, halsbrekende stunts uit te halen en politievoertuigen, -tactieken en -technologie te slim af te zijn. tuning: wil je tegen een sportwagen racen? Ga naar je clubhuis en tune je bak, zodat je het tegen iedere wagenklasse kunt opnemen. Voor de nieuwe generatie: Need for Speed Most Wanted voor de nieuwe generatie consoles legt de grafische lat weer een stuk hoger. Dankzij technieken als normal mapping, digital scanning en real-time belichting is dit de mooiste racegame die er is. Race online*: met Need For Speed Most Wanted kun je online spelen via Xbox Live™, het PlayStation®2 computer entertainment systeem en de pc. * INTERNETVERBINDING vereist om online te spelen. Online spelen met de PlayStation®2 vereist een internetverbinding, een Netwerk-adapter (Ethernet) (voor PlayStation®2) en een memory card (geheugenkaart) (8MB) (voor PlayStation®2) (allen apart verkrijgbaar). Online spelen is niet op alle platformen mogelijk. Zie de volledige documentatie voor meer informatie. Reageren
_jordy_ Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 of ga gewoon naar www.needforspeed.com Reageren
s.e.v.a.n. Geplaatst: 15 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2005 Hopelijk zitten er wel dezelfde race modes als NFS U2 in zoals StreetX en dat je op een racecircuit kunt racen maar dat spel komt in ieder geval in mij bezit Reageren
bjorn13 Geplaatst: 28 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2005 effe een vraagie: Weet iemand meschien de JUISTE datum waner het spal op de PS2 uitkomt? Want ik dé need for speed fan.. Op de engelse site's staat dat het spel, 16 november uitkomt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.