grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) nog een paar vraagjes aan wtc over de sneeuw mod:als auto's stil staan ligt er dan ook sneeuw op? Sneeuwt het ook echt? Zitten objecten zoals dozen enz. ook onder de sneeuw? Zijn sommige wateren bevroren? Groetjes Tommy-Vercetti. Dat vroeg ik me ook af. en toen ben ik gaan zoeken. en ik vond regen druppels als texture. Als we nou dat veranderen in sneeuw krijgen misschien vallend sneeuw. Bewerkt: 27 december 2008 door grandpa Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 @ gta player: Raar! Er zit nogtans een readme in! Je kan de watermod gewoon openen met kladblok.. wtc Nee hoor kijk zelf maar heb het al een paar keer opnieuw gedownload. Tjah, je zet het bestand ook in de foute map. Je moet het in C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV\common\data zetten. Reageren
grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ok ik heb de rain texture weer op gezocht en ze wit gemaakt. Als we nu die inporter hebben kan ik het proberen en zo WTC er mee helpen. (als die dit wil?) Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 nog een paar vraagjes aan wtc over de sneeuw mod:als auto's stil staan ligt er dan ook sneeuw op? Sneeuwt het ook echt? Zitten objecten zoals dozen enz. ook onder de sneeuw? Zijn sommige wateren bevroren? Groetjes Tommy-Vercetti. Dat vroeg ik me ook af. en toen ben ik gaan zoeken. en ik vond regen druppels als texture. Als we nou dat veranderen in sneeuw krijgen misschien vallend sneeuw. Welke features ik er precies ga insteken weet ik nog niet. Ik ben onervaren en laat me verrassen door dingetjes die ik plots ontdek... Het is m'n bedoeling om er een paar leuke features in te steken, maar die ik voorlopig niet ga verklappen! Maar of het me zal lukken is nog af te wachten! Zoals stilstaande auto's, ik wil er graag sneeuw opleggen, maar zou niet weten hoe! Ik vind geen textures van auto's Grandpa, bedoel je die 2 bestandjes? (BMP's) Dank voor de bijsturing Hanneswasco! wtc Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Ok ik heb de rain texture weer op gezocht en ze wit gemaakt.Als we nu die inporter hebben kan ik het proberen en zo WTC er mee helpen. (als die dit wil?) Mag zeker voor mij! Alle hulp is welkom! Reageren
gta player Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 oke bedankt maar er zit dus geen readme bij dus ik kon dat niet weten hee. Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Oja, hier is een filmpje van de watermod! wtc Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 oke bedankt maar er zit dus geen readme bij dus ik kon dat niet weten hee. Raar, bij mij wel, maar bon Reageren
grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Vraagje rijd de metro eigenlijk nog? Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Vraagje rijd de metro eigenlijk nog? Ik denk dat ze al verzopen zijn Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Hhaahhaha vet filmpje Ik hoor volgens mij ook overal mensne verdrinken Reageren
grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Vraagje rijd de metro eigenlijk nog? Ik denk dat ze al verzopen zijn De metro is anders gemaakt en kan niet van zijn spoor. Dus daarom vraag ik me dat af. Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Vraagje rijd de metro eigenlijk nog? Ik denk dat ze al verzopen zijn De metro is anders gemaakt en kan niet van zijn spoor. Dus daarom vraag ik me dat af. Als je naar het filmpje kijkt dan zie je dat hij nog rijdt. Als je het waterpeil hoger maakt denk ik ook nog. Want volgens mij kan iets wat een vast Path heeft zoals de metro er niet af Maar dat weet ik niet zeker hoor Reageren
Tommy-Vercetti Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Mensen moet je eens bij 1.40 kijken! daar zie je een landstalker drijven! Deze mod word gewoon echt te gek. Ga zo door wtc :0 Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Mensen moet je eens bij 1.40 kijken!daar zie je een landstalker drijven! Deze mod word gewoon echt te gek. Ga zo door wtc :0 Zeker een poppie mod, alleen zou ik hem niet downloaden: want ik loop liever in LBC maar keep up the good work! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.