grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 (bewerkt) Welke nummers moet je veranderen om hoge golven te krijgen? In dat water bestand? Bewerkt: 27 december 2008 door grandpa Reageren
HA5H Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Welke nummers moet je veranderen om hoge golven te krijgen?In dat water bestand? Als je deze rij getallen hebt: 2999.0 -2999.0 5.0001 0.0 0.0 1.0 0.993 Dan het dikgedrukte als ik mij niet vergis. Die staat in water.dat ook steeds iets anders, dus zijn waarschijnlijk de golven. Reageren
rakker126 Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Welke nummers moet je veranderen om hoge golven te krijgen?In dat water bestand? Als je deze rij getallen hebt: 2999.0 -2999.0 5.0001 0.0 0.0 1.0 0.993 Dan het dikgedrukte als ik mij niet vergis. Die staat in water.dat ook steeds iets anders, dus zijn waarschijnlijk de golven. Zou leuk zijn als je tsunami's kan toevoegen! Reageren
grandpa Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat is het niet. heb alles geprobeerd hoger kan wel maar geen golven. Reageren
wtc Geplaatst: 27 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Dat is het niet. heb alles geprobeerd hoger kan wel maar geen golven. Golven weet ik eigenlijk ook niet, heb alles al geprobeerd, maar krijg ze niet aangepast. Misschien zit dat verborgen in een andere file... Reageren
Dvt Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hey jongens ik heb GTA IV nu ook voor de PC en ik kan hem gelukkig op High spelen! Maar nu wil ik natuurlijk modden en mijn vraag is nu: Als je MagicIV hebt gedaan, komen er allemaal gekopieerde bestanden te staan met .dat.magic. Maar welke moet ik dan vervangen door mods? De originele .dat of de .dat.magic bestanden? Alvast bedankt, DvT Reageren
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hey jongens ik heb GTA IV nu ook voor de PC en ik kan hem gelukkig op High spelen! Maar nu wil ik natuurlijk modden en mijn vraag is nu: Als je MagicIV hebt gedaan, komen er allemaal gekopieerde bestanden te staan met .dat.magic. Maar welke moet ik dan vervangen door mods? De originele .dat of de .dat.magic bestanden? Alvast bedankt, DvT De .dat.magic bestanden lijken mij de backups van alle orginele bestanden Aangezien dit een onherkenbare bestandextensie voor GTAIV is, en GTA .dat bestanden wel leest Maar dit weet ik niet helemaal zeker hoor , dus je kunt het het beste aan wtc vragen ofzo Reageren
wtc Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Hey jongens ik heb GTA IV nu ook voor de PC en ik kan hem gelukkig op High spelen! Maar nu wil ik natuurlijk modden en mijn vraag is nu: Als je MagicIV hebt gedaan, komen er allemaal gekopieerde bestanden te staan met .dat.magic. Maar welke moet ik dan vervangen door mods? De originele .dat of de .dat.magic bestanden? Alvast bedankt, DvT De .magic bestanden zijn inderdaad backups van de originelen, daar moet je dus afblijven. Die bestanden kan je gebruiken om achteraf te backuppen. Het zijn dus de gewone .dat bestanden die je moet aanpassen! wtc Reageren
Danoontje_nl Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie Reageren
LOLBOEK6 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie da's wel spijtig toch bedankt Reageren
NickOwnage Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Ik had hem altijd al op de PC, waarom downloaden als ik hem al heb Reageren
wtc Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie da's wel spijtig toch bedankt Correctie, dit kan wel!! Enige vereisten: Blue Ray Writer Je steekt de BD in je pc en kopieert hem gewoon op een nieuwe BD. Het enige wat je moet doen is je mods erin aanpassen, en dit meebranden op BD. Succes! Reageren
TahR78 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Wow... Ik mag dan GTA 4 zelf niet hebben - zoieso niet op de PC - maar dit ziet er wel gaaf uit! Ik ga mijn neef tippen Bewerkt: 28 december 2008 door TahR78 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.