HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie da's wel spijtig toch bedankt Correctie, dit kan wel!! Enige vereisten: Blue Ray Writer Je steekt de BD in je pc en kopieert hem gewoon op een nieuwe BD. Het enige wat je moet doen is je mods erin aanpassen, en dit meebranden op BD. Succes! Hoe wil je de PC versie van GTA IV op de PS3 draaien? Reageren
rakker126 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie da's wel spijtig toch bedankt Correctie, dit kan wel!! Enige vereisten: Blue Ray Writer Je steekt de BD in je pc en kopieert hem gewoon op een nieuwe BD. Het enige wat je moet doen is je mods erin aanpassen, en dit meebranden op BD. Succes! Hoe wil je de PC versie van GTA IV op de PS3 draaien? misschien met een zogenaamde emulator? Reageren
HA5H Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Nee dit kan alleen op de pc versie da's wel spijtig toch bedankt Correctie, dit kan wel!! Enige vereisten: Blue Ray Writer Je steekt de BD in je pc en kopieert hem gewoon op een nieuwe BD. Het enige wat je moet doen is je mods erin aanpassen, en dit meebranden op BD. Succes! Hoe wil je de PC versie van GTA IV op de PS3 draaien? misschien met een zogenaamde emulator? Joh Maar hoe kun je dan een emulator op je PS3 zetten? Reageren
Dvt Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Correctie, dit kan wel!!Enige vereisten: Blue Ray Writer Je steekt de BD in je pc en kopieert hem gewoon op een nieuwe BD. Het enige wat je moet doen is je mods erin aanpassen, en dit meebranden op BD. Succes! Ik heb een Blu-Ray brander. Maar zo makkelijk is het toch niet??? Reageren
wtc Geplaatst: 28 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Je hoeft toch helemaal geen pc versie op een PS3 draaien? Vermoedelijk zal de PS3 versie ook wel iets als een handling.dat file hebben hoor! Daar rijden ook auto's rond, moet je maar eens op letten! Trouwens, hoe denk je dat dat gedaan hebben?? Dus het is perfect mogelijk!Edit; Dis was de Xdoos 360 versie... Maar zou me verwonderen moest de PS3 versie ineens helemaal anders in mekaar zitten hoor! Volgens mij is het mogelijk, maar uitsluitsel kan ik niet geven natuurlijk Reageren
Dvt Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 (bewerkt) Je hoeft toch helemaal geen pc versie op een PS3 draaien? Vermoedelijk zal de PS3 versie ook wel iets als een handling.dat file hebben hoor! Daar rijden ook auto's rond, moet je maar eens op letten! Trouwens, hoe denk je dat dat gedaan hebben?? Dus het is perfect mogelijk!Edit; Dis was de Xdoos 360 versie... Maar zou me verwonderen moest de PS3 versie ineens helemaal anders in mekaar zitten hoor! Volgens mij is het mogelijk, maar uitsluitsel kan ik niet geven natuurlijk Jawel, want de PS3 zit heel anders in elkaar. Vandaar al die problemen bij gameontwikkelaars... Bewerkt: 28 december 2008 door Dvt Reageren
gta player Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 Kan iemand een mod maken waardoor je met trailer kan rijden dat je ze gewoon aan kan koppelen? Reageren
vwgolf2vr6 Geplaatst: 28 december 2008 Rapport Geplaatst: 28 december 2008 hallo ik heb een leuke handling mod gemaakt je moet wel gebruik maken van magic deze mod geeft je sentinel een snelle acceleratie ,je zit gelijk op je top de auto kan ook niet kapot (alleen door bazooka of granaat) en je kan overal door heen beuken hierde download als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen of even een PM sturen handling.rar Reageren
grandpa Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Kan iemand een mod maken waardoor je met trailer kan rijden dat je ze gewoon aan kan koppelen? Ja dit zal ik ook wel graag willen hebben. BTW check dit (kijk bij 1:00) LOL Bewerkt: 29 december 2008 door grandpa Reageren
HA5H Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hahahah droog toch Maar mensen, hoe krijg je dan GTA IV gemod op de PS3? Reageren
Dvt Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hahahah droog toch Maar mensen, hoe krijg je dan GTA IV gemod op de PS3? Niet... Alleen door gevorderde hackers, volgens mij. Je moet een Blu-Ray double layer brander hebben Het is heel moeilijk door het bestandssysteem van de PS3 Kan dus niet... Reageren
HA5H Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Hahahah droog toch Maar mensen, hoe krijg je dan GTA IV gemod op de PS3? Niet... Alleen door gevorderde hackers, volgens mij. Je moet een Blu-Ray double layer brander hebben Het is heel moeilijk door het bestandssysteem van de PS3 Kan dus niet... Ja ok, wij kunnen het niet doen... Maar op ten duur kan het mogelijk worden door de Hackers, dus het is wel degelijk mogelijk Reageren
Dvt Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 (bewerkt) Hahahah droog toch Maar mensen, hoe krijg je dan GTA IV gemod op de PS3? Niet... Alleen door gevorderde hackers, volgens mij. Je moet een Blu-Ray double layer brander hebben Het is heel moeilijk door het bestandssysteem van de PS3 Kan dus niet... Ja ok, wij kunnen het niet doen... Maar op ten duur kan het mogelijk worden door de Hackers, dus het is wel degelijk mogelijk Voorlopig niet dus. Dat bedoel ik. EDIT: BTW OpenIV is uit! Nu kunnen we als het goed is textures gaan importeren!! DOWNLOAD OpenIV Bewerkt: 29 december 2008 door Dvt Reageren
wtc Geplaatst: 29 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Nja, ik mod in elk geval op PC, das het makkelijkst Misschien is het dan voor PS3 enkel mogelijk voor gevorderden OpenIV is uit! De testrun van de snowmod is nabij! Reageren
Dvt Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Nja, ik mod in elk geval op PC, das het makkelijkst Misschien is het dan voor PS3 enkel mogelijk voor gevorderden OpenIV is uit! De testrun van de snowmod is nabij! Heb je nog bandensporen kunnen maken, of niet? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.