TaartJJ~! Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ok, ik heb het nu werkend. Wat me wel opvalt dat de bussen vooral in Algonquin rijden en helemaal niet of weinig in Broker/Dukes. Reageren
gta player Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 kwam net ook weer een mod tegen: http://www.youtube.com/watch?v=SFcw5E2q3sc...re=channel_page Download: http://gtahq.multiplayernetwork.net/file/930/ Reageren
Diaz070 Geplaatst: 21 december 2008 Rapport Geplaatst: 21 december 2008 weten jullie precies hoe ik me wapens kan modden? want bij de readme staat geen duidelijke uitleg ik gebruik de weapon editor 1.1 hier heb ik em net gevonden Hier Hier Hier Reageren
wtc Geplaatst: 21 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 december 2008 Ok, ik heb het nu werkend.Wat me wel opvalt dat de bussen vooral in Algonquin rijden en helemaal niet of weinig in Broker/Dukes. Je kan in de file kiezen in welke gebieden je de bussen laat rondrijden. Ik heb er een paar weggelaten om niet continue bussen te zien Reageren
Diaz070 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 hoe kan een .dat file openen kan iemand het programma zegge wat ik nodig heb Reageren
wtc Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 hoe kan een .dat file openen kan iemand het programma zegge wat ik nodig heb Kladblok Reageren
wtc Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Ondertussen ben ik al een paar dagen bezig met een grote mod, de eerste GTA IV Snow Mod! Alleen ben ik geen top-programmeur dus het zal vrees ik geen dynamische snow mod worden. Maar dat is ook nog nooit gemaakt als ik mij niet vergis Wat bedoel ik met dynamisch? Wel dat je echt een laag sneeuw ziet liggen, en dat als je erdoor rijd met de wagen dat je echt een spoor krijgt, maar niet zoals bij andere snowmods enkel een texture, maar echt reliëf. Als hier mij iemand zou kunnen bij helpen mag hij/zij altijd PM'en! Maar anders zal het dus een snowmod worden zoals er ook voor GTA: SA gemaakt zijn De eerste versie staat klaar om getest te worden, maar er is nog een tool uit om bestanden te importeren, enkel exporteren... Dus het is nog effe wachten voor de eerste screens! Ik kan wel al een screen "vrijgeven" van de aanpassing in textures. Verdere aanvullingen, tips of wensen zijn zeker welkom! Screen: wtc Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Ondertussen ben ik al een paar dagen bezig met een grote mod, de eerste GTA IV Snow Mod!Alleen ben ik geen top-programmeur dus het zal vrees ik geen dynamische snow mod worden. Maar dat is ook nog nooit gemaakt als ik mij niet vergis Wat bedoel ik met dynamisch? Wel dat je echt een laag sneeuw ziet liggen, en dat als je erdoor rijd met de wagen dat je echt een spoor krijgt, maar niet zoals bij andere snowmods enkel een texture, maar echt reliëf. Als hier mij iemand zou kunnen bij helpen mag hij/zij altijd PM'en! Maar anders zal het dus een snowmod worden zoals er ook voor GTA: SA gemaakt zijn De eerste versie staat klaar om getest te worden, maar er is nog een tool uit om bestanden te importeren, enkel exporteren... Dus het is nog effe wachten voor de eerste screens! Ik kan wel al een screen "vrijgeven" van de aanpassing in textures. Verdere aanvullingen, tips of wensen zijn zeker welkom! Screen: wtc Ik wil wel helpen Ik heb wel geen GTA IV op de PC, maar helpen kan ik altijd Is dat een probleem? Bewerkt: 22 december 2008 door -Haakon- Reageren
Diaz070 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan Het is het best omschreven hoe hij het zei. Open het bestand met kladblok, je weet toch wel hoe dat moet? Reageren
wtc Geplaatst: 22 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan 1) Open kladblok (dit doe je via Start -> alle programma's -> bureauaccesoires -> kladblok) 2) sleep de handling.dat file met je muis in het kladblok venster. Dus het witte gedeelte waar je je tekst normaal kan typen. 3) Handling.dat is geopent! @ -Haakon-: Zonder GTA IV is het nogal moeilijk toch bedankt! Bewerkt: 22 december 2008 door wtc Reageren
kvbmaster Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 als je al deze dingen kan modden dan kan je toch een mod maken dat je in een vliegtuig kan? Reageren
Diaz070 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Niet alle files staan erbij en dus ook niet de handling.dat file die ik juist nodig heb °.° Reageren
HA5H Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 Hoebedoel je met ´Kladblok´ ik bedoel er staat nergens bijvoorbeeld bij handling.dat openen met kladblok dus wil je dat eventjes beter omschrijven? dan heb ik er ook wat aan 1) Open kladblok (dit doe je via Start -> alle programma's -> bureauaccesoires -> kladblok) 2) sleep de handling.dat file met je muis in het kladblok venster. Dus het witte gedeelte waar je je tekst normaal kan typen. 3) Handling.dat is geopent! @ -Haakon-: Zonder GTA IV is het nogal moeilijk toch bedankt! Aha ok Maar ik kan evt. wel dingen voor je maken in photoshop enz @ Diaz: Heb je geen Openen met optie? Reageren
Diaz070 Geplaatst: 22 december 2008 Rapport Geplaatst: 22 december 2008 (bewerkt) Bij die handling.dat file, nee dat is er niet en als ik hem wil openen met kladblok dan staat ie er niet Domme Mongool ben ik ook ik kijk niet eens goed wat je zegt ik heb em nu dankjewel , ik kijk ook egt met me neus eh, haha Bewerkt: 22 december 2008 door Diaz070 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.