Jump to content

[MOD] Nederlandse taaltoevoeging GTA IV?


HA5H

Recommended Posts

Hij bedoelt, als je een extra man nodig hebt om te vertalen, kan je bij hem zijn. Hij stuurt dan een deel van een tekst waar hij mee bezig is, en hij vertaalt het dan en stuurt het terug (hij heeft nu genoeg vrije tijd).

Yep. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    28

  • Rickyboy30

    5

  • bartos01

    4

  • Lance_Ryder_Wilson

    4

  • 3 weken later...

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

Wie zegt dat Haakon gestopt is??

Als je tussen posts kijkt ziten er wel meer dan 2 weken tusen voor hij weer post, omdat hij druk bezig is de mod. Hij heeft ook nog andere dingen te doen hoor.

En hij laat geen mensen in ongedult wachten, kijk maar eens naat total Conversations voor SA. dar maken ze eerst de banner en de tekst, openen ze een topic en gaan dan ook pas modden, ik denk dus dat je deze post bij alle TC's moet plakken als je zo denkt :duh:

Bewerkt: door RoyBoow
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

Wie zegt dat Haakon gestopt is??

Als je tussen posts kijkt ziten er wel meer dan 2 weken tusen voor hij weer post, omdat hij druk bezig is de mod. Hij heeft ook nog andere dingen te doen hoor.

En hij laat geen mensen in ongedult wachten, kijk maar eens naat total Conversations voor SA. dar maken ze eerst de banner en de tekst, openen ze een topic en gaan dan ook pas modden, ik denk dus dat je deze post bij alle TC's moet plakken als je zo denkt :duh:

Ok sorry, ik wist niet dat iedereen dat hier doet. Dat het veel werk is dat snap ik, maar dan moet het ook niet in Showroom staan. Ook 'Ik kan helaas niet bekend maken hoe ver ik al ben' slaat nergens op...

Link to comment
Delen op andere websites

Ook 'Ik kan helaas niet bekend maken hoe ver ik al ben' slaat nergens op...

(Even ergens mee bemoeien :D)

Dat kan hij ook niet ongeveer weten omdat er wel honderden teksten oid in GTA IV zijn, hij weet het niet precies. Kan toch...

Link to comment
Delen op andere websites

Ook 'Ik kan helaas niet bekend maken hoe ver ik al ben' slaat nergens op...

(Even ergens mee bemoeien :D)

Dat kan hij ook niet ongeveer weten omdat er wel honderden teksten oid in GTA IV zijn, hij weet het niet precies. Kan toch...

Nee, want met GXT Editor kun je wel makkelijk zien waar je ongeveer bent.

Bewerkt: door AntiGuy
Link to comment
Delen op andere websites

Ook 'Ik kan helaas niet bekend maken hoe ver ik al ben' slaat nergens op...

(Even ergens mee bemoeien :D)

Dat kan hij ook niet ongeveer weten omdat er wel honderden teksten oid in GTA IV zijn, hij weet het niet precies. Kan toch...

Nee, want met GXT Editor kun je wel makkelijk zien waar je ongeveer bent.

Volgens mij kan jij echt beter die MOD maken of niet?

Over de mod: Een tijdje geleden is door een virus mijn hele Externe HDD gewist, dit houd in dat ik ook de vertalings bestanden kwijt ben geraakt wat zeer k*t is.

Dit betekent dus dat ik helemaal opnieuw heb moeten beginnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

In feite was dit topic aan het hele begin aan een poll of Haakon een GTA IV vertaalmod moest maken. Als ik dat fout heb, waarom is er dan een poll met ja, nee enz.?

(EDIT) Sorry voor dubbelpost, was even vergeten dat ik al even eerder een post had gepost :7

Bewerkt: door TahR78
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

In feite was dit topic aan het hele begin aan een poll of Haakon een GTA IV vertaalmod moest maken. Als ik dat fout heb, waarom is er dan een poll met ja, nee enz.?

(EDIT) Sorry voor dubbelpost, was even vergeten dat ik al even eerder een post had gepost :7

Jep :puh:, ik laat hem binnenkort wel sluiten en zal tegen de tijd dat de mod bijna af is een topic opnieuw openen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

In feite was dit topic aan het hele begin aan een poll of Haakon een GTA IV vertaalmod moest maken. Als ik dat fout heb, waarom is er dan een poll met ja, nee enz.?

(EDIT) Sorry voor dubbelpost, was even vergeten dat ik al even eerder een post had gepost :7

Jep :puh:, ik laat hem binnenkort wel sluiten en zal tegen de tijd dat de mod bijna af is een topic opnieuw openen.

-Haakon- :puh:

vergeten dat ik ook nog meewerk aan je mod en je me een paar keer de mod hebt gestuurt ?

ik heb die nog wel ergens op me comp staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

In feite was dit topic aan het hele begin aan een poll of Haakon een GTA IV vertaalmod moest maken. Als ik dat fout heb, waarom is er dan een poll met ja, nee enz.?

(EDIT) Sorry voor dubbelpost, was even vergeten dat ik al even eerder een post had gepost :7

Jep :puh:, ik laat hem binnenkort wel sluiten en zal tegen de tijd dat de mod bijna af is een topic opnieuw openen.

-Haakon- :puh:

vergeten dat ik ook nog meewerk aan je mod en je me een paar keer de mod hebt gestuurt ?

ik heb die nog wel ergens op me comp staan :)

Das chill, kom op MSN en stuur me ff dat bestandke.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...