Jump to content

[MOD] Nederlandse taaltoevoeging GTA IV?


HA5H

Recommended Posts

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    28

  • Rickyboy30

    5

  • bartos01

    4

  • Lance_Ryder_Wilson

    4

Ik heb ooit meegewerkt aan de Nederlandse versie van SA, maar ik gebruik die ook niet. GTA IV zal ik ook echt niet de Nederlandse ondertiteling van gebruiken. Neemt niet weg dat ik het een leuk initiatief vind, zo lang je maar geen vertaalmachine gebruikt. Je moet dus wel goed genoeg in Engels zijn om het zonder vertaalmachine af te kunnen, al kan je natuurlijk wel 1 woordje opvragen. Anders kan je dit project beter aan iemand anders overlaten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ooit meegewerkt aan de Nederlandse versie van SA, maar ik gebruik die ook niet. GTA IV zal ik ook echt niet de Nederlandse ondertiteling van gebruiken. Neemt niet weg dat ik het een leuk initiatief vind, zo lang je maar geen vertaalmachine gebruikt. Je moet dus wel goed genoeg in Engels zijn om het zonder vertaalmachine af te kunnen, al kan je natuurlijk wel 1 woordje opvragen. Anders kan je dit project beter aan iemand anders overlaten.

Nee doe ik ook niet ;)

Ik vind dat ook niet kunnen, ik wil dit project 100% zonder vertaalmachine doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe ik ben nu druk bezig met de vertalingen maar het is echt HEEEEEEEEEEL VEEEEEEEEL! :duh:

Maar daar werk ik me wel doorheen ;)

Het is namelijk de MAIN table, en die heeft natuurlijk de meeste tekst ;)

Als ik hulp nodig heb zal ik het zeggen :D

Edit: Oops... sorry voor de dubbelpost :/

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben ook met een vertaling bezig maar een niet zo serieuze. Ik vertaal alles letterlijk waardoor het komisch wordt, maar waar je niets aan hebt als je wil begrijpen wat ze zeggen.

EDIT: Deze site is handig: http://www.urbandictionary.com/. Voor als je Real Badman wil vertalen.

Bewerkt: door Lance_Ryder_Wilson
Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 in het Nederlands vertalen is zeker een goed idee. Ook al kan iedereen redelijk goed Engels krijg je toch niet altijd alles mee. Als het (bijna) af is dan is het zeker een nieuwsbericht op GTAGames.nl en een download in de downloaddatabase waard.

Voor als je Real Badman wil vertalen.

Namen en straten ed. moet je natuurlijk niet vertalen. Alleen de verdere zinsbouw vertalen anders begrijpt iemand het spel niet meer die hem eerst (deels) in het Engels heeft gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 in het Nederlands vertalen is zeker een goed idee. Ook al kan iedereen redelijk goed Engels krijg je toch niet altijd alles mee. Als het (bijna) af is dan is het zeker een nieuwsbericht op GTAGames.nl en een download in de downloaddatabase waard.
Voor als je Real Badman wil vertalen.

Namen en straten ed. moet je natuurlijk niet vertalen. Alleen de verdere zinsbouw vertalen anders begrijpt iemand het spel niet meer die hem eerst (deels) in het Engels heeft gespeeld.

Ik bedoel de zinnen van Real Badman, en Little Jacob. Niet hun namen.

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 in het Nederlands vertalen is zeker een goed idee. Ook al kan iedereen redelijk goed Engels krijg je toch niet altijd alles mee. Als het (bijna) af is dan is het zeker een nieuwsbericht op GTAGames.nl en een download in de downloaddatabase waard.
Voor als je Real Badman wil vertalen.

Namen en straten ed. moet je natuurlijk niet vertalen. Alleen de verdere zinsbouw vertalen anders begrijpt iemand het spel niet meer die hem eerst (deels) in het Engels heeft gespeeld.

Yay, eindelijk de faam die ik verdien (grapje :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA4 in het Nederlands vertalen is zeker een goed idee. Ook al kan iedereen redelijk goed Engels krijg je toch niet altijd alles mee. Als het (bijna) af is dan is het zeker een nieuwsbericht op GTAGames.nl en een download in de downloaddatabase waard.
Voor als je Real Badman wil vertalen.

Namen en straten ed. moet je natuurlijk niet vertalen. Alleen de verdere zinsbouw vertalen anders begrijpt iemand het spel niet meer die hem eerst (deels) in het Engels heeft gespeeld.

Yay, eindelijk de faam die ik verdien (grapje :puh:)

Ik heb respect voor je man! :tu:

Ga zo door!

Zie zo'n NL vertaling ook wel zitten. _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Update: Alweer flink gevorderd met de vertalingen, stukken als straatnamen en andere dingen zijn soms moeilijk te herkennen en zal ik dus nog even in het Engels laten :puh:

De rest ben ik wel gewoon aan het vertalen, en als de vertaling uiteindelijk helemaal af zal zijn dan kunnen jullie natuurlijk altijd nog foutjes doorgeven ;)

Bewerkt: door -Haakon-
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...