Jump to content

[MOD] Nederlandse taaltoevoeging GTA IV?


HA5H

Recommended Posts

Ik denk dat je serieus eerst die mod moet gaan MAKEN en dan een TOPIC moet maken. Je wil niet weten hoeveel mensen je nu ongeduldig laat wachten, laat staan andere modders met hetzelfde idee voor niets laten wachten als je hier opeens mee bent gestopt.

In feite was dit topic aan het hele begin aan een poll of Haakon een GTA IV vertaalmod moest maken. Als ik dat fout heb, waarom is er dan een poll met ja, nee enz.?

(EDIT) Sorry voor dubbelpost, was even vergeten dat ik al even eerder een post had gepost :7

Jep :puh:, ik laat hem binnenkort wel sluiten en zal tegen de tijd dat de mod bijna af is een topic opnieuw openen.

-Haakon- :puh:

vergeten dat ik ook nog meewerk aan je mod en je me een paar keer de mod hebt gestuurt ?

ik heb die nog wel ergens op me comp staan :)

Das chill, kom op MSN en stuur me ff dat bestandke.

5 euro

LOL!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 101
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HA5H

    28

  • Rickyboy30

    5

  • bartos01

    4

  • Lance_Ryder_Wilson

    4

  • 3 weken later...
Leuke mod, hier in België kost de Nederlandse GTA IV 60 euro, tegenover 40 euro voor de engelse. :bonk:

Met Nederlandse handleiding bedoel je zeker?

Nee, de engelse versie met nederlandse handleiding en kaft kost 35 euro, de compleet nederlandse versie (dus ook in-game) kost 60 euro.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Leuke mod, hier in België kost de Nederlandse GTA IV 60 euro, tegenover 40 euro voor de engelse. :bonk:

Met Nederlandse handleiding bedoel je zeker?

Nee, de engelse versie met nederlandse handleiding en kaft kost 35 euro, de compleet nederlandse versie (dus ook in-game) kost 60 euro.

dat is dus totaal niet waar.

ik heb voor de engelse versie met nederlandse handleiding en kaft 60 euro betaald

Ik wist niet eens dat er in ons land een Nederlandse versie beschikbaar was?

Link to comment
Delen op andere websites

Leuke mod, hier in België kost de Nederlandse GTA IV 60 euro, tegenover 40 euro voor de engelse. :bonk:

Met Nederlandse handleiding bedoel je zeker?

Nee, de engelse versie met nederlandse handleiding en kaft kost 35 euro, de compleet nederlandse versie (dus ook in-game) kost 60 euro.

dat is dus totaal niet waar.

ik heb voor de engelse versie met nederlandse handleiding en kaft 60 euro betaald

Ik wist niet eens dat er in ons land een Nederlandse versie beschikbaar was?

Klopt er is nooit een nederlandse versie met de NL ondertiteling vrijgegeven van de gta reeks.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
Ik heb "nee" gestemd, aangezien ik zelf geen vertaling bij games nodig heb. Maar dat heeft vast veel te maken met leeftijd en veel ervaring met Engels! :tu:

Maar ik kan mij heel goed voorstellen dat er inderdaad animo voor is, aangezien niet iedereen die GTA IV speelt, daadwerkelijk aan de :schater: PEGI 18+ Rating :schater: voldoet en daarom dus genoeg Engels heeft geleerd om de hele game te kunnen volgen. Het is tenslotte bij GTA IV erg belangrijk om alle geniale dialogen te kunnen volgen! :D

Succes met vertalen! :bier:

Ik ben 15, en speel elke game zonder vertaling en kijk elke film zonder ondertiteling. :engel:

iig vind ik toch dat een vertaling wel leuk zou zijn, ik zou hem ook ckr even uitproberen :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 4 weken later...
Offtopic: Waarom geen babelfish?

Geeft grammaticaal teveel fouten!

Beste mensen, ik heb nu al heel erg lang niet meer aan deze MOD gewerkt, maar ben bereid in de nabije toekomst dit project weer te herstarten met en nieuw topic als begin!

Dat is nogal klote, ik heb net een paar uur geleden jouw oude Beta NL taaltoevoeging verwijdert.

shit.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...