HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Gewoon Nederlandse ondertitels op plaatsen vind ik toch ruim voldoende Heb je gelijk in, maar als je iets doet, doe het dan direct goed Dan kan ik beter het hele spel vertalen Update: (sorry voor de dubbelpost) Hier een screen van in ieder geval het begin, hoe ik de zinnen een beetje vertaal enz. Wat je ook ziet van ZIT!, dat krijg je dus op je mobiel als SMS Klik hier voor de grote versie van deze afbeelding Bewerkt: 24 december 2008 door SummerBase Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) Update: (sorry voor de dubbelpost) Hier een screen van in ieder geval het begin, hoe ik de zinnen een beetje vertaal enz. Ziet er goed uit. Ik druk altijd eerst op Entry Name of Value, dan staan ze meer gerangschikt en weet je beter waar de tekst vandaan komt. Bewerkt: 24 december 2008 door Lance_Ryder_Wilson Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 je bent super bezig ik kan niet wachten tot ik gta IV in NL kan spelen veel succes het is erg veel werk van alles ik denk dat de missies niet de enge is waar je druk mee bezig bent je zal denk ik ook druk bezig zijn met de SMS en de emails en zo Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
mr-justin Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Ik begrijp dat het echt heel veel werk gaat zijn. Vind het alleen maar super en goed dat je dit voor ons wil doen Maak er vooral geen haastzaak van maar doe gewoon rustig aan succes! Reageren
Little Jacob Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Succes! Ik heb op Ja gestemt omdat ik het bij San Andreas ook gebruikte en het is altijd handig om het verhaal beter te kunnen begrijpen Echt vet dat je dit wilt doen toppie Reageren
mattert Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 uhh misschien is dit de zin die je zoekt: Een kritische Bediening is niet toegewezen. Wil je de de map bediening verlaten?~n~Verandering in je laatse opslag zal verloren raken Ik vond met de wanan exit control mapping beetje raar. Reageren
HA5H Geplaatst: 24 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 december 2008 uhh misschien is dit de zin die je zoekt:Een kritische Bediening is niet toegewezen. Wil je de de map bediening verlaten?~n~Verandering in je laatse opslag zal verloren raken Ik vond met de wanan exit control mapping beetje raar. Maar die heb je zeker in de vertaalmachine gestopt? Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 24 december 2008 Rapport Geplaatst: 24 december 2008 Edit: sommige teksten zijn echt droog zoals deze:You cannot buy clothes if there's no one alive to man the cash register. Control yourself. En dit is een voorbeeld van een SMS: NB, ended up taking the bus back from hospital. Met this Danish backpacker who just arrived in the city. I took her back to her hotel and showed her a side of Liberty she's not going to forget. Rom Een SMS die je dan in-game ziet Je hebt ook een heleboel dingen als dit: You got arrested/killed last time. Me too. Meet in Goatherd before (...) Reageren
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Edit: sommige teksten zijn echt droog zoals deze:You cannot buy clothes if there's no one alive to man the cash register. Control yourself. En dit is een voorbeeld van een SMS: NB, ended up taking the bus back from hospital. Met this Danish backpacker who just arrived in the city. I took her back to her hotel and showed her a side of Liberty she's not going to forget. Rom Een SMS die je dan in-game ziet Je hebt ook een heleboel dingen als dit: You got arrested/killed last time. Me too. Meet in Goatherd before (...) Dat soort dingen zijn wel droog Waarschijnlijk ga ik vandaag niet vertalen, aangezien ik kerst ga vieren doe rustig aan het is voor jou ook feestdagen Reageren
HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 (bewerkt) . Bewerkt: 18 februari 2015 door HA5H Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 25 december 2008 Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Leuk idee Noorse koning . Als ik GTA IV heb ga ik er denk ik ook weer mee aan de slag... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.