HA5H Geplaatst: 25 december 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 december 2008 Leuk idee Noorse koning . Als ik GTA IV heb ga ik er denk ik ook weer mee aan de slag... Waarmee? :o Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 hoe staat het vandaag? Reageren
Beagle Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) hoe staat het vandaag? Zonnige dag, niet veel regen, prima om buiten te spelen. In de avond kan het wat vochtig worden, maar om 1 uur klaart het weer op. @Hieronder: Update: Vannacht komt de temperatuur onder het vriespunt. Bewerkt: 26 december 2008 door Beagle Reageren
FerryN Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 hoe staat het vandaag? Zonnige dag, niet veel regen, prima om buiten te spelen. In de avond kan het wat vochtig worden, maar om 1 uur klaart het weer op. Welke temperaturen komen vannacht? Toch niet onder vriespunt he? Ontopic, Waarom die blije icoontjes bij de poll? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 ik hoor niks meer hoe gaat het met het vertallen? Reageren
Hayte Geplaatst: 29 december 2008 Rapport Geplaatst: 29 december 2008 Eerste vraag aan jullie.Hoe zal ik deze zin vertalen? A critical control is unmapped. Do you wish to exit control mapping?~n~Changes made since your last save will be lost. wist niet of dit al beantwoord was (correct beantwoord) Een noodzakelijke bediening heeft geen knop. Weet u zeker dat u knoppen bediening wilt verlaten?~n~Veranderen die gemaakt zijn sinds de laatste keer dat je opsloeg zullen verloren zijn. Reageren
Mr CJ Geplaatst: 5 januari 2009 Rapport Geplaatst: 5 januari 2009 Hallo, hoe zit het met de vertaling? :-) Reageren
Tix Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) ik ben tevens ook nog bezig met de totale vertaling van Gta IV samen met nog iemand, zo als het er nu uit ziet zal hij volgende week worden gereleased de voortgang gaat namelijk steeds sneller. Bewerkt: 8 januari 2009 door Tix Reageren
Traser Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 (bewerkt) Eerste vraag aan jullie.Hoe zal ik deze zin vertalen? A critical control is unmapped. Do you wish to exit control mapping?~n~Changes made since your last save will be lost. wist niet of dit al beantwoord was (correct beantwoord) *** Dit heb ik er van gemaakt : Een noodzakelijke Toets heeft geen Functie. Weet u zeker dat u Toetsen instellen wilt verlaten?~n~Veranderingen die gemaakt zijn sinds de laatste keer dat je Opgeslagen hebt zullen verloren Gaan. Bewerkt: 8 januari 2009 door Traser Reageren
Exoit Geplaatst: 8 januari 2009 Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Het lijkt met heel leuk enuuuh lukt het al een beetje!? Reageren
HA5H Geplaatst: 8 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 8 januari 2009 Het lijkt met heel leuk enuuuh lukt het al een beetje!? Jep , ik ben nog steeds Druk bezig, maar heb ook heel veel voor school te doen, het duurt dus nog wel even :o Reageren
HA5H Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Kleine update! Ik ben ongeveer op 3/4 van het grootste deel van de vertaling. (In-game teksten, ondertiteling en etc.) Zodra ik dat heb afgerond zal het niet lang meer duren Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ik ben benieuwd Reageren
HA5H Geplaatst: 22 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 ik ben benieuwd Ik ook, wat iedereen ervan zal vinden Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 12 februari 2009 Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 dit is weer lang geleden hoe gaat het met vertallen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.