HA5H Geplaatst: 12 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 12 februari 2009 dit is weer lang geledenhoe gaat het met vertallen? Ik weet het, ik heb de laatste weken geen kans gehad eraan te werken. Over een aantal dagen ga ik weer beginnen met vertalen Reageren
HA5H Geplaatst: 27 februari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 Er is nieuw leven in deze mod geblazen! Ik heb de kracht weer hervonden om de mod verder af te maken, dus ik ga weer aan het werk! Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 oke ik ben benieuwd succes Reageren
reflax Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 goed idee ik wens je veel sucses btw haakon , ken jou ergens van, een andere forum? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 goed idee ik wens je veel sucses btw haakon , ken jou ergens van, een andere forum? ken jij mij ergus van? Reageren
Dieko Geplaatst: 27 februari 2009 Rapport Geplaatst: 27 februari 2009 goed idee ik wens je veel sucses btw haakon , ken jou ergens van, een andere forum? ken jij mij ergus van? Heet jij Haakon ? Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 28 februari 2009 Rapport Geplaatst: 28 februari 2009 goed idee ik wens je veel sucses btw haakon , ken jou ergens van, een andere forum? ken jij mij ergus van? Heet jij Haakon ? ow sorry ik zag de naam niet Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 1 maart 2009 Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 (bewerkt) ey kan je een demo versie uitbrengen??? dan kunnen we al wat zien wat voor foutjes in zit of ben je nog niet erg ver ow dubbel post sorry Bewerkt: 1 maart 2009 door dennis313 Reageren
HA5H Geplaatst: 1 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2009 ey kan je een demo versie uitbrengen???dan kunnen we al wat zien wat voor foutjes in zit of ben je nog niet erg ver ow dubbel post sorry Maakt niks uit Ik breng binnenkort een beta uit met het grootste deel met menu's enzo vertaald Ook zal er dan al veel van de ondertiteling vertaald zijn! Reageren
AeroCool (gast) Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 wanner ga je het uitbrengen de BETA versie of weet je het nog niet Reageren
HA5H Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 wanner ga je het uitbrengen de BETA versie of weet je het nog niet Ik ben op het moment bezig met rickieboy dus ik kan op het moment nog geen uitspraken doen. Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 7 maart 2009 Rapport Geplaatst: 7 maart 2009 wanner ga je het uitbrengen de BETA versie of weet je het nog niet Ik ben op het moment bezig met rickieboy dus ik kan op het moment nog geen uitspraken doen. ik test de hele zooi voor hem, en help hem met vertalingen Reageren
Traser Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 wanner ga je het uitbrengen de BETA versie of weet je het nog niet Ik ben op het moment bezig met rickieboy dus ik kan op het moment nog geen uitspraken doen. Hee als je nog iemand nodig hebt om te vertalen, stuur gewoon de teksten die je wil vertalen en je hebt ze binnen een korte tijd terug. Mvg -Traser Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 wanner ga je het uitbrengen de BETA versie of weet je het nog niet Ik ben op het moment bezig met rickieboy dus ik kan op het moment nog geen uitspraken doen. Hee als je nog iemand nodig hebt om te vertalen, stuur gewoon de teksten die je wil vertalen en je hebt ze binnen een korte tijd terug. Mvg -Traser een korte tijd ? man, dat duurt echt minimaal een maand wil je op de helft zijn! Reageren
Beagle Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Geplaatst: 8 maart 2009 Hij bedoelt, als je een extra man nodig hebt om te vertalen, kan je bij hem zijn. Hij stuurt dan een deel van een tekst waar hij mee bezig is, en hij vertaalt het dan en stuurt het terug (hij heeft nu genoeg vrije tijd). Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.