Little Jacob Geplaatst: 13 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 13 januari 2009 Dit word een te gekke mod! Als hij uit is ga ik hem zeker downloaden, goed werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Ziet er leuk uit vooral als de zon er op schijnt! Als er geen zon op schijnt lijkt het niet echt op sneeuw meer. Maar screens en filmpjes kunnen altijd beetje anders lijken. Ga zo door met je werk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2009 Ziet er leuk uit vooral als de zon er op schijnt!Als er geen zon op schijnt lijkt het niet echt op sneeuw meer. Maar screens en filmpjes kunnen altijd beetje anders lijken. Ga zo door met je werk Ja nee maar dat klopt! Maar op het einde wordt er nog aan de visual settings gewerkt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dreamsszz Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 WTC is heel nice zoals ik al zij jammer dat me pc iv niet aan kan (heb gewoon kut ding maar hij doet het goed veder) wanner is de realse dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 Hoe heet dat liedje ook al weer in het filmpje op de eerste pagina? Alvast bedankt mocht je het me melden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 (bewerkt) @ mickymous: Conquest Of Paradise - Vangelis Ziet er leuk uit, alleen sommige textures van de wegen zien er een beetje niet-sneeuwig uit als de camera er op een bepaalde manier op staat. Bewerkt: 15 januari 2009 door Beagle Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 15 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2009 t is gewoon geweldig alleen jammer dat ik het niet kan spelen verlanglijstje waar ik niks aan heb ijs op water ijsbergen in de zee (+titanic) sneeuw op autos (je kan autos modden met sneeuw erop (weet alleen neit hoe)) hihi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Binnen enkele dagen zal er een HD trailer uitkomen van de snowmod. Daarin zal ook vermeld worden wanneer de release zal plaatsvinden. Ook is er een emailadres aangemaakt waar mensen hun menigen en bugs kunnen op melden. Later zal van meerdere eventuele bugs, een patch uitkomen die de bugs zou moeten verhelpen. wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 24 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Binnen enkele dagen zal er een HD trailer uitkomen van de snowmod. Daarin zal ook vermeld worden wanneer de release zal plaatsvinden. Ook is er een emailadres aangemaakt waar mensen hun menigen en bugs kunnen op melden. Later zal van meerdere eventuele bugs, een patch uitkomen die de bugs zou moeten verhelpen.wtc Kunnen alle meningen en bugs niet gewoon hier geplaatst worden? Ben benieuwd naar het filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 24 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 januari 2009 Binnen enkele dagen zal er een HD trailer uitkomen van de snowmod. Daarin zal ook vermeld worden wanneer de release zal plaatsvinden. Ook is er een emailadres aangemaakt waar mensen hun menigen en bugs kunnen op melden. Later zal van meerdere eventuele bugs, een patch uitkomen die de bugs zou moeten verhelpen.wtc Kunnen alle meningen en bugs niet gewoon hier geplaatst worden? Ben benieuwd naar het filmpje Tuurlijk Maar deze mod zal te downloaden zijn voor iedereen. Dus ook niet-leden van dit forum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha-Ran Geplaatst: 28 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 28 januari 2009 Mijn PC kan GTA 4 niet aan, maar als hij dat wel kon, en ik had GTA 4.. Dan was dit de eerste mod die ik zou downloaden. Mijn compliment. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 30 januari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 (bewerkt) Hier is de Final Trailer van de Snow Mod. Meer info over de release vind je in de trailer. Klik hier om de trailer in High Definition te zien! Mvg, wtc Bewerkt: 30 januari 2009 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 30 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2009 Hier is de Final Trailer van de Snow Mod. Meer info over de release vind je in de trailer. Klik hier om de trailer in High Definition te zien! Mvg, wtc Wow dit ziet er gewoon super uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNIPER44 Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 wow man, perfect ! Je hebt heel mooi werk geleverd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Zaahed Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Die mod is echt prachtig gemaakt. Ik heb het filmpje gekeken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.