.Senne Geplaatst: 31 januari 2009 Rapport Share Geplaatst: 31 januari 2009 Ik vind dit een van de beste mods die totnogtoe is verschenen voor GTA IV. Ik vraag me af hoeveel werk hierin moet zitten, en hoeveel textures er zijn aangepast. Echt applausje voor het werk dat hierin zit, en het ziet er nog geweldig uit ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 1 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ik vind dit een van de beste mods die totnogtoe is verschenen voor GTA IV. Ik vraag me af hoeveel werk hierin moet zitten, en hoeveel textures er zijn aangepast. Echt applausje voor het werk dat hierin zit, en het ziet er nog geweldig uit ook Dankjewel! Hier zit enorm veel werk in! En tot hier toe zijn er 5200+ textures bewerkt! En het is nog niet gedaan! Trouwens, iedereen bedankt voor de complimenten! wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Think Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zijn de vijvers enzo ook bevroren? Misschien kun je mensen wel met sneeuwballen laten gooien en zelf als wapen gebruiken ipv granaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
grandpa Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zijn de vijvers enzo ook bevroren? Misschien kun je mensen wel met sneeuwballen laten gooien en zelf als wapen gebruiken ipv granaat De granaat in een sneeuw bal maken is makkelijk. Maar je hebt dan nog wel steeds de ontploffing. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Galiorix Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Zijn de vijvers enzo ook bevroren? Misschien kun je mensen wel met sneeuwballen laten gooien en zelf als wapen gebruiken ipv granaat De granaat in een sneeuw bal maken is makkelijk. Maar je hebt dan nog wel steeds de ontploffing. Ga jij het even doen? Want tot nu toe zijn modellen nog niet te veranderen in GTA IV. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
joppie Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 1 februari 2009 Ziet er heel goed uit wtc! En is het gelukt met die sneeuw, want je ziet wel wit bij dat stukje bij het vliegveld met dat vliegtuig. Zeker een van de beste tot nu toe, of gewoon de beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biocount Geplaatst: 5 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2009 Ben benieuwt hoe het eruit zal zien als ik en andere mensen het zelf kunnen gaan spelen. Komt de mod in een setup of zal je het handmatig in mappen moeten gaan zetten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 7 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Ben benieuwt hoe het eruit zal zien als ik en andere mensen het zelf kunnen gaan spelen.Komt de mod in een setup of zal je het handmatig in mappen moeten gaan zetten? Zal in een setup komen! Er zijn teveel bestanden om te vervangen! Mensen die de snowmod willen installeren zouden dan uren bezigzitten!, dus vast en zeker een installer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 7 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 7 februari 2009 Je moet toch de textures vervangen in een archief? Daar maak je niet zomaar een installer van. Dan moet je dus een soortgelijk programma maken als het programma waar je nu de bestanden uit het archief haalt, en die textures erin zit. Dit zal niet snel gaan lukken als je geen programmeertaal (C++ vooral) kan. Verder ziet het er leuk uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 8 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2009 Je moet toch de textures vervangen in een archief? Daar maak je niet zomaar een installer van. Dan moet je dus een soortgelijk programma maken als het programma waar je nu de bestanden uit het archief haalt, en die textures erin zit. Dit zal niet snel gaan lukken als je geen programmeertaal (C++ vooral) kan. Verder ziet het er leuk uit Het hoeft ook niet op die manier te gebeuren! Er zijn oplossingen, maar ik ben ze nog aan het overwegen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 23 februari 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Hier zijn een paar laatste screenshots die ik voor de release van de mod "vrijgeef". De mod zelf zou normaal tussen dit en twee weken online moeten zijn! Downloadlink zal hier verschijnen. Screens: Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Ik download hem wel denk ik. De screens zien er echt leuk uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 OMFG dit is een echte meesterwerk weetje _O_ . Ik moet en zal het downloaden. Greetz Max Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Zien er super uit die screens! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 23 februari 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 februari 2009 Zien er mooi uit, zeker die screen met het overzicht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.