Jump to content

GTA IV Snowmod


wtc

Recommended Posts

even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ?

Enkel photoshop ;)

Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 187
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wtc

    60

  • Rickyboy30

    27

  • Beagle

    9

  • max_gtafreak

    5

even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ?

Enkel photoshop ;)

Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo?

Zoiets ja ;)

Link to comment
Delen op andere websites

even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ?

Enkel photoshop ;)

Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo?

Zoiets ja ;)

Gaaf! kan jij mij dat leren want ik ben verliefd op deze mod ;)

Link to comment
Delen op andere websites

even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ?

Enkel photoshop ;)

Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo?

Zoiets ja ;)

Gaaf! kan jij mij dat leren want ik ben verliefd op deze mod ;)

jaa photoshop begrijp ik ;P maar wat gebruik je om de textuur ( WTD files ) te converteren zodat je ze kan bewerken :O?

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!

Afwachten en hopen!

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!

Afwachten en hopen!

:cya:

tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!

Afwachten en hopen!

:cya:

tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p

Kweet het :7

Maar door veel bezoekers op de server gaat alles ineens zo traaaag :-(

We zitten op 85% van de repack, vanaf de 100 bereikt is, is hij downloadbaar! ^-^

Link to comment
Delen op andere websites

Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!

Afwachten en hopen!

:cya:

tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p

Kweet het :7

Maar door veel bezoekers op de server gaat alles ineens zo traaaag :-(

We zitten op 85% van de repack, vanaf de 100 bereikt is, is hij downloadbaar! ^-^

vet :tu: ik ben nu bezig met Nederlandse dienstverleningen. ben nu bezig met politie :) ambulance is klaar maar hij heeft de kleur van een taxi xD

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod!

snowrel.png

Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! ;)

Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com

Download en installeer op eigen risico! :)

Download de snow mod hier!

Veel plezier!

:cya:

wtc

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod!

20090308094142_screen.PNG

Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! ;)

Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com

Download en installeer op eigen risico! :)

Download de snow mod hier!

Veel plezier!

:cya:

wtc

nou oké, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar deze bug is wel heel erg !

DE LINK WERKT NIET! :( als ik begin te downloaden krijg ik een bestandje van 700kb en als ik die open zegt hij dat hij niet geopend kan worden.

fix dit a.u.b

Link to comment
Delen op andere websites

Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod!

20090308094142_screen.PNG

Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! ;)

Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com

Download en installeer op eigen risico! :)

Download de snow mod hier!

Veel plezier!

:cya:

wtc

nou oké, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar deze bug is wel heel erg !

DE LINK WERKT NIET! :( als ik begin te downloaden krijg ik een bestandje van 700kb en als ik die open zegt hij dat hij niet geopend kan worden.

fix dit a.u.b

Ja de persoon die mijn mod wou hosten heeft problemen met zijn server. Hij is bezig met het op te lossen nu. Maar ondertussen ben ik het ook al naar megaupload.com aan het uploaden, zodat het zeker tegen morgenavond downloadbaar is voor iedereen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...