Exoit Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ? Enkel photoshop Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ? Enkel photoshop Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo? Zoiets ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Exoit Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ? Enkel photoshop Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo? Zoiets ja Gaaf! kan jij mij dat leren want ik ben verliefd op deze mod Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 even een vraagje, ik wil ook beginnen met modden. welke programmas heb je gebruikt om de textuur te veranderen :O ? Enkel photoshop Dus je hoeft alleen iets moois te maken in PS en dan ingame zetten ofzo? Zoiets ja Gaaf! kan jij mij dat leren want ik ben verliefd op deze mod jaa photoshop begrijp ik ;P maar wat gebruik je om de textuur ( WTD files ) te converteren zodat je ze kan bewerken :O? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2009 Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan! Afwachten en hopen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!Afwachten en hopen! tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 6 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!Afwachten en hopen! tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p Kweet het Maar door veel bezoekers op de server gaat alles ineens zo traaaag We zitten op 85% van de repack, vanaf de 100 bereikt is, is hij downloadbaar! ^-^ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Er moeten nog enkele dingetjes gebeuren aan de server, maar als alles goed gaat (maar dit is geen garantie!) zou morgen, Vrijdag 6 Maart 2009, om 12.00u (middag dus) de mod online kunnen staan!Afwachten en hopen! tja. het is nu 6 maart. 17:50 ;p Kweet het Maar door veel bezoekers op de server gaat alles ineens zo traaaag We zitten op 85% van de repack, vanaf de 100 bereikt is, is hij downloadbaar! ^-^ vet ik ben nu bezig met Nederlandse dienstverleningen. ben nu bezig met politie ambulance is klaar maar hij heeft de kleur van een taxi xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2009 Ik hoop dat hij zo of morgen te downloaded is Super mod, heel goed werk! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 7 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 maart 2009 Tijdens de vorige upload is het op 90% gecrasht De nieuwe upload is ondertussen al 70% gezet, dus het einde is traag maar zeker in zicht! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Beagle Geplaatst: 8 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Ok, maar ik had nog een vraagje: Waarom is het 3GB? Omdat je zóveel textures hebt aangepast, of dat je een hele map/archief host? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 8 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 maart 2009 Ok, maar ik had nog een vraagje: Waarom is het 3GB? Omdat je zóveel textures hebt aangepast, of dat je een hele map/archief host? Om beide redenen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 9 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 maart 2009 (bewerkt) Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod! Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com Download en installeer op eigen risico! Download de snow mod hier! Veel plezier! wtc Bewerkt: 10 maart 2009 door wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod! Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com Download en installeer op eigen risico! Download de snow mod hier! Veel plezier! wtc nou oké, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar deze bug is wel heel erg ! DE LINK WERKT NIET! als ik begin te downloaden krijg ik een bestandje van 700kb en als ik die open zegt hij dat hij niet geopend kan worden. fix dit a.u.b Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 maart 2009 Eindelijk is het dan zo ver! De release van de GTA IV Snow Mod! Hou wel in het achterhoofd dat ik maar een amateur ben, en dat dit mijn eerste echte mod is! Dus schiet me niet meer als je bugs vind! Reacties op de mod kunnen in dit topic geplaatst worden, of mogen gemaild worden naar gtaivsnowmod(at) gmail DOT com Download en installeer op eigen risico! Download de snow mod hier! Veel plezier! wtc nou oké, ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar deze bug is wel heel erg ! DE LINK WERKT NIET! als ik begin te downloaden krijg ik een bestandje van 700kb en als ik die open zegt hij dat hij niet geopend kan worden. fix dit a.u.b Ja de persoon die mijn mod wou hosten heeft problemen met zijn server. Hij is bezig met het op te lossen nu. Maar ondertussen ben ik het ook al naar megaupload.com aan het uploaden, zodat het zeker tegen morgenavond downloadbaar is voor iedereen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.