Timske Geplaatst: 10 maart 2009 Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mooie mod Ik zou hem op grote GTA fansites uploaden. Ziet er echt toppie uit. KUTGW Reageren
wtc Geplaatst: 10 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 10 maart 2009 Mooie mod Ik zou hem op grote GTA fansites uploaden. Ziet er echt toppie uit. KUTGW Graag genoeg, maar ik zit hier in België met een downloadlimiet, dus ik kan een mod van 4Gb niet continue uploaden maar momenteel ben ik hem aan het hosten op megaupload.com Reageren
wtc Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar! Mogelijkheden tot downloaden: # 1: Via codenamegta, klik hier # 2: Via megaupload: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 # 3: Torrent: Klik hier LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook Bewerkt: 11 maart 2009 door wtc Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar!Mogelijkheden tot downloaden: # 1: Via codenamegta, klik hier # 2: Via megaupload: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 # 3: Er is ook een torrent van gemaakt, maar ik denk niet dat ik dat hier mag posten. Het is niet illegaal natuurlijk, maar zal het toch maar niet doen! LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook torrents mag je gewoon posten hoor heb het zelf laatst ook gedaan Reageren
wtc Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar!Mogelijkheden tot downloaden: # 1: Via codenamegta, klik hier # 2: Via megaupload: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 # 3: Er is ook een torrent van gemaakt, maar ik denk niet dat ik dat hier mag posten. Het is niet illegaal natuurlijk, maar zal het toch maar niet doen! LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook torrents mag je gewoon posten hoor heb het zelf laatst ook gedaan Ok, bericht is aangepast! Zijn wel enkel leechers zo te zien Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 Zoals velen weten zijn er wat probleempjes geweest met het downloaden van de snowmod, maar hij is eindelijk beschikbaar!Mogelijkheden tot downloaden: # 1: Via codenamegta, klik hier # 2: Via megaupload: Deel 1 Deel 2 Deel 3 Deel 4 Deel 5 Deel 6 Deel 7 # 3: Er is ook een torrent van gemaakt, maar ik denk niet dat ik dat hier mag posten. Het is niet illegaal natuurlijk, maar zal het toch maar niet doen! LEES README VOOR INSTALLATIE!!!! Ik heb hem speciaal in het Nederlands gemaakt ook torrents mag je gewoon posten hoor heb het zelf laatst ook gedaan Ok, bericht is aangepast! Zijn wel enkel leechers zo te zien bedankt! heb je mijn mod al eens geprobeerd (A) ? Reageren
wtc Geplaatst: 11 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 (bewerkt) bedankt! heb je mijn mod al eens geprobeerd (A) ? Welke was dat nou weer? EDIT: Owja! Je eenheden mod! Nog niet geïnstalleerd omdat ik zelf aan patches bezig ben van snow mod, maar ziet er vet uit! Bewerkt: 11 maart 2009 door wtc Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 11 maart 2009 Rapport Geplaatst: 11 maart 2009 bedankt! heb je mijn mod al eens geprobeerd (A) ? Welke was dat nou weer? EDIT: Owja! Je eenheden mod! Nog niet geïnstalleerd omdat ik zelf aan patches bezig ben van snow mod, maar ziet er vet uit! thanks Reageren
wtc Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ondertussen ben ik beginnen werken aan GTA IV Snow Mod v1.1, hierin zullen enkele fouten en onbesneeuwde stukken opgelost zijn. Ook ben ik aan het werken aan intensere sneeuwval. Wat vooral een grote verandering zal zijn, zijn de wegentextures en de voetpaden. Ik heb vooral met bumpmapping gewerkt, meer als in v1.0 en dat zie je heel goed op de weg! Ook zul je nu op voetpaden en zebrapaden voetstappen in de sneeuw te zien zijn! Enkele eerste screenshots van v1.1: Onthou dat dit nog een beta is! Mvg, wtc Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Ondertussen ben ik beginnen werken aan GTA IV Snow Mod v1.1, hierin zullen enkele fouten en onbesneeuwde stukken opgelost zijn. Ook ben ik aan het werken aan intensere sneeuwval. Wat vooral een grote verandering zal zijn, zijn de wegentextures en de voetpaden. Ik heb vooral met bumpmapping gewerkt, meer als in v1.0 en dat zie je heel goed op de weg! Ook zul je nu op voetpaden en zebrapaden voetstappen in de sneeuw te zien zijn! Enkele eerste screenshots van v1.1: Onthou dat dit nog een beta is! Mvg, wtc Nice nice nice! als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen! Reageren
wtc Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Nice nice nice! als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen! Wel ik zoek nog iemand die mensen winterkledij zou kunnen laten dragen Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Nice nice nice! als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen! Wel ik zoek nog iemand die mensen winterkledij zou kunnen laten dragen Daar bied ik mijn hulp voor aan textures zijn helemaal MIJN ding! kijk maar naar mijn Nederlandse Eenheden mod Reageren
wtc Geplaatst: 13 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Nice nice nice! als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen! Wel ik zoek nog iemand die mensen winterkledij zou kunnen laten dragen Daar bied ik mijn hulp voor aan textures zijn helemaal MIJN ding! kijk maar naar mijn Nederlandse Eenheden mod Prima! Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Nice nice nice! als je nog hulpt nodig hebt bij het maken van de mod: ik zou je graag willen helpen! Wel ik zoek nog iemand die mensen winterkledij zou kunnen laten dragen Daar bied ik mijn hulp voor aan textures zijn helemaal MIJN ding! kijk maar naar mijn Nederlandse Eenheden mod Prima! als je MSN hebt ofzo, zou je die mij dan even kunnen PMen ? :$ dat praat makelijker Reageren
Deluxo Geplaatst: 14 maart 2009 Rapport Geplaatst: 14 maart 2009 Het wordt steeds mooier. Veel succes met de winterkleding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.