gerbieboy6 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hartstikke leuke mod Ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden als hij uitkomt. Succes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 4 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hartstikke leuke mod Ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden als hij uitkomt. Succes even wat leuks: hij is al een maand of langer uit -.- we zijn nu bezig met versie 1.1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 april 2009 Hartstikke leuke mod Ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden als hij uitkomt. Succes De mod is al een kleine maand te downloaden hoor! Ik hoop rond half april v1.1 te releasen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 5 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Hartstikke leuke mod Ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden als hij uitkomt. Succes De mod is al een kleine maand te downloaden hoor! Ik hoop rond half april v1.1 te releasen! waarom herhaal jij bijna precies hetzelfde als wat ik zeg :O ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 april 2009 Hartstikke leuke mod Ben benieuwd wat andere mensen ervan vinden als hij uitkomt. Succes De mod is al een kleine maand te downloaden hoor! Ik hoop rond half april v1.1 te releasen! waarom herhaal jij bijna precies hetzelfde als wat ik zeg :O ? Ik herhaal niet precies wat jij zegt! plus als maker van de SnowMod heb ik denk ik dat recht Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TalkingPear Geplaatst: 6 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2009 Cool gemaakt! Zit wel veel tijd in denk ik XD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 19 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 19 april 2009 Zeer zeker! Ik ben trouwens terug van weggeweest! Door omstandigheden kon ik tijdelijk niet doorwerken aan v1.1 van de snow mod, maar ik ben terug, en vol nieuwe ideen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Mooi, ik ben het nu via torent aan het downloaden en hou de download aan als ie klaar is aan voor eventuele nieuwe downloaders, duurt nog wel wat lang, ongeveer 31 uur. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 20 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 Dit is de trailer van GTA IV Snow Mod v1.1 hij is redelijk kort, maar veel meer kan ik er ook niet insteken Hopelijk kan dit nieuw verlangen naar v1.1 doen opborrelen Groetjes, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
max_gtafreak Geplaatst: 20 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 20 april 2009 wrom die lied?? neej grapje maar het is echt vet. Kan niet wachten om het te downloaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 21 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Enkele laatste nieuwe screenshots van v1.1: Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 21 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 21 april 2009 Love it! Het geeft me echt een gevoel van een winterlandschap 1 nadeel, op de laatste screen doet de sneeuw me een beetje denken aan een hele grote brij van wit spul Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rickyboy30 Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Vet geworden! Wel jammer dat je niet mijn naam hebt neergezet bij mijn werk ( de Spoorwegen & Hotdog stands ) mja, wanneer gaat ie online? ik zal beginnen met moddeleren over ... uhhm weeniet 1 week gok ik. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Barcelonagek Geplaatst: 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst: 23 april 2009 Grote complimenten.Schitterend werk hoor.Krijg wel weer het gevoel dat ik weer in de sneeuw moet duiken in plaats van de zon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wtc Geplaatst: 28 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2009 En hier is ie dan! GTA IV Snow Mod v1.1 Lees de readme voor instructies! (in engels en nederlands) Weet dat GTA IV Snow Mod v1.0 vereist is om v1.1 te draaien! Anders zullen bepaalde onderdelen niet werken! v1.1 is enkel een update! *** NEW FEATURES *** - Renewed road- and pavement textures - (working) Snow covered trees - Rendering (lods) Algonquin & Alderney fixed - Some non-snow-covered places from v1.0 are now covered in snow - Updated visual settings - Renewed tyre textures - Above ground subways covered in snow - Boothtunnel is snow-free - More roofs covered in snow Hopelijk vinden jullie 'm leuk! Klik hier om GTA IV Snow Mod v1.1 te downloaden! Mvg, wtc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.