Jump to content

Virusscanners


Impulse_W

Recommended Posts

@ MegaPilot: Een beetje? Als jij je PC al een tijdje hebt, en je gebruikt downloadprogramma's als Lime Wire staat je PC binnen no-time vol met heel veel spyware.

Ligt eraan, als je goed met limewire omgaat niet. Ik kan bij Limewire alle malware er zo uitpikken, alles wat meer dan 1 aantal heeft is sowieso een virus en de bestanden met 5611kb zijn ook virussen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • wesley123

    26

  • Impulse_W

    20

  • MegaPilot

    20

  • .Senne

    18

Top Posters In This Topic

Posted Images

beste mensen,

ik heb een overload aan virussen op mijn computer gehad, en nadat ik hem zonet geformatteerd had, wil ik het risico niet nemen dat ik al die problemen krijg.

dus welke virusscanner zou ik moeten downloaden? ;)

ik let ook op stabiliteit, gebruiksvriendelijkheid, en het liefst ook anti spyware en phising erin ;)

met vriendelijke groeten

Jack

Link to comment
Delen op andere websites

beste mensen,

ik heb een overload aan virussen op mijn computer gehad, en nadat ik hem zonet geformatteerd had, wil ik het risico niet nemen dat ik al die problemen krijg.

dus welke virusscanner zou ik moeten downloaden? ;)

ik let ook op stabiliteit, gebruiksvriendelijkheid, en het liefst ook anti spyware en phising erin ;)

met vriendelijke groeten

Jack

Als je een goede wilt en die gratis is (?) dan moet je Malwarebytes Antimalware. Deze bevat alles wat jij wilt. Ook Spyware Filter ( :Y ) en Phishing Filter (weet ik niet :N). Als je een phishing filter wilt voor webpagina's moet je Firefox gebruiken

@hierboven: Mbam kan je zo instellen (dacht ik) dat het al je mails scant en afbeeldingen ook. Ook blokkeerd het automatisch schadelijke bestanden die je wilt openen :Y

Bewerkt: door zamg0d1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik gebruik Norton al een half jaar, het is echt de beste, en ik kan het weten aangezien ik er al veel heb gehad. Zéér gebruiksvriendelijk, anti-Spyware inbegrepen, stabiel op mijn baggere laptop(dus zeker op jouw PC). Over die pishing, daar weet ik niks over. Maar gebruik gewoon Firefox, die laat tenminste niet alles binnen(pop-ups en dergelijke), en dat is een groot verschil in vergelijking met Internet Explorer. Hij is een beetje prijzig(57 euro), maar alsjeblief, denk toch eens logisch na; een gratis virusscanner is sowieso minder goed dan een betaalde virusscanner.

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

..een gratis virusscanner is sowieso minder goed dan een betaalde virusscanner..

Waarom zou dat? Als je eerlijk wil weten wat ik van Norton vind.. Wij hebben een nieuwe laptop en we zitten nog steeds vast aan een of andere kut[/font]-reclame die er vanaf het begin al bij zat vanwege een of ander dom contract. Ik vind de makers van Norton eigenlijk niet meer dan ordinaire golddiggers. Maar als jij achter Norton staat is dat best, maar kom dan niet met domme argumenten van "betaalde dingen zijn altijd beter" want als jij logisch nadenkt dan besef je hopelijk dat dat gewoon hartstikke slap gelul is en het stomste argument in dit geval als we praten over virusscanners.

Mvg,

Hackman

Link to comment
Delen op andere websites

AVG is een prima scanner hoor. Er was inderdaad een tijdje geleden een probleem maar dat is nu gefixed. En 9 van de 10 keer licht het toch aan jezelf dat je een Trojan binnen haalt.

idd, maar als je ehm dan opent blokkeert avg hem niet, wat andere av wel doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...