Jump to content

Virusscanners

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
AVG vind ikzelf ook best slecht, updaten ging niet altijd 100%, (evaring op 2 pc's).

Valse virusmeldingen, scannen ging traag en vertraagde me pc enorm.

En AVG is volgens mij vrij vaak gehacked?

En dan de aantastende bestanden en het (soms) verwijderen van systeembestanden zodat pc's onbruikbaar werden.

Lekkere service hoor! :tu: (NOT!)

Heb nu Malwarebytes Anti-Malware(Al wat langer) en Mcafee(sinds vandaag).

Over Malware heb ik niks te klagen, Mcafee weet ik het nog niet omdat ik het niet zo lang gebruik.

1. Hij geeft nooit valse virusmeldingen

2. AVG maakt je computer niet traag onder het scannen

3. AVG is nooit gehacked

4. Die fout hebben ze na een paar uur herstelt met een patch

5. AVG is free, wees eerder blij dat het free is. Een illegale of betaalde scanner hoef ik niet.

Kraak AVG niet af als je niet weer waar je het over hebt. :)

Hou je kop of lul niet.

Er staat duidelijk bij dat ik evaring met die virusscanner heb, dus hou je muil of praat niet poep.

Maar even op je tegen argumenten waar geen drol van klopt.

Hij geeft dus echt wel valse virusmeldingen, hij maakt je pc wel trager tijdens scanner, AVG is wel gehacked geweest, wat heb je aan die patch als je pc al (evt.) niet meer loopt? :?, AVG is free, maar naar MIJN mening zwaar klote.

En ga nu niet zeggen dat ik lieg, want het is MIJN mening, en voor mij KLOPT die WEL!

Oh en, Zet AVG niet in het zonlicht als je zelf niet eens weet waarover je het hebt :).

Bewerkt: door FerryN
  • Reacties 179
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• wesley123

26

• Impulse_W

20

• MegaPilot

20

• .Senne

18

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Het is zowiezo ook een beetje onzinnig als we nu gratis scanners gaan vergelijken met betaalde scanners, daar zal heus wel verschil in zitten, maar ik zou eigenlijk weleens wat harde feiten willen zien, wat eventuele benchmarks of weet ik veel hoe ze virusscanners uberhaupt testen met die awards etc?

Geplaatst:

ik heb een beetje gegooglt maar je krijgt er echt niet veel nuttigs uit, alleen wat over het programma en wat eventueel de kosten zijn, en voor de rest alleen meningen die in feite op niks zijn gebaseert, iig als je praat over de kwaliteit van de scanner en niet of ie wel makkelijk in gebruik is.

Geplaatst:

Ik heb op het moment de Norton Gaming edition 2009 en die is helemaal niet zwaar. Ik heb in ieder geval weinig verschil gemerkt met gamen. Het is sowieso onzin dat een virusscanner je PC niet vertraagd als 'ie aan het scannen is want dat is gewoon een zwaar proces en dat zal bij elke virusscanner wel voor enige vertraging van je systeem zorgen. Oké, bij de ene scanner is het meer als bij de ander, maar je zult het altijd merken.

Geplaatst:
Ik heb op het moment de Norton Gaming edition 2009 en die is helemaal niet zwaar. Ik heb in ieder geval weinig verschil gemerkt met gamen. Het is sowieso onzin dat een virusscanner je PC niet vertraagd als 'ie aan het scannen is want dat is gewoon een zwaar proces en dat zal bij elke virusscanner wel voor enige vertraging van je systeem zorgen. Oké, bij de ene scanner is het meer als bij de ander, maar je zult het altijd merken.

Ja, dat laatste klopt, maar bv. mij Malware is dit een heel stuk minder dan bij AVG.

Geplaatst:

lichtste vind ik nog nod32, de installatiefolder zelf is ook maar 25mb, en het schijnt ook een erg goede scanner te zijn,

ff paar weken testen of die ook alles vind. gebruikt idle trouwens 6mb aan geheugen.

Geplaatst:

hallo alle gta leden.

Ik ben van plan om een nieuwe anti-virus te halen maar ik wil graag van jullie weten wat een aanrader is . Ik hoor vaak mensen zeggen dat kasperkey en nod32, bitdefender hele goeie soorten zijn met veel functie's . Maar ik zou graag van jullie willen horen wat de beste is ik twijfel nog met nod32 ?. Ik heb zelf nu panda AV 2008 maar het scant volgens mij niet zo goed :D

groetjes iamyourghost

Geplaatst:

Als je ervoor wilt betalen, dan is ESET NOD32 een hele goeie, je hebt ook ESET Smart Security , bij ESET Smart Security zit er naast anti-virus en anti-spyware ook nog firewall en anti-spam bij, wil je er niet voor betalen, dan is Avast (de vrije versie) goed

Geplaatst:
Als je ervoor wilt betalen, dan is ESET NOD32 een hele goeie, je hebt ook ESET Smart Security , bij ESET Smart Security zit er naast anti-virus en anti-spyware ook nog firewall en anti-spam bij, wil je er niet voor betalen, dan is Avast (de vrije versie) goed

bedankt . Maar is kaspersky ook een goeie ?

Norton. Zonder twijfel. Koop een standaard-editie, die is goed genoeg en is niet zo duur(+/-€57). AVG raad ik je niet aan, dit is gratis software, maar als je je PC wilt laten kapot gaan(bij gebrek aan een beleefd woord :clown: ), dan moet je vooral AVG nemen. :puh:

P.S.: Norton is ook Anti-Spyware, Ad-Aware of een andere spyware-jager is niet nodig.

Bewerkt: door MegaPilot
Geplaatst:

bedankt . ik ken veel mensen die avg downloaden en vinden dat ze het goed vinden maar ik ben het met je eens gratis shit is niet altijd goed :duh:

Geplaatst:

Wij thuis hebben ESET Smart Security, werkt perfect en simpel en snel.

Norton daarintegen maakt je pc alleen maar slomer.

Voordat we ESET kochten hadden we Norton 2008 dacht ik... die was erg sloom met starten, je moest zeker nog 3 tot 5 minuten wachten tot je eindelijk kon beginnen.

Daarom hebben we ESET gekocht.

Deze laat aan het begin een schermpje zien van ESET security en dan is het gewoon klaar, geen langzaam gedoe.

Daarom raad ik dus ESET aan.

Wij thuis hebben ESET Smart Security, werkt perfect en simpel en snel.

Norton daarintegen maakt je pc alleen maar slomer.

Voordat we ESET kochten hadden we Norton 2008 dacht ik... die was erg sloom met starten, je moest zeker nog 3 tot 5 minuten wachten tot je eindelijk kon beginnen.

Daarom hebben we ESET gekocht.

Deze laat aan het begin een schermpje zien van ESET security en dan is het gewoon klaar, geen langzaam gedoe.

Daarom raad ik dus ESET aan.

Ja, alsjeblieft zeg... Koop geen Norton! Het vertraagd je PC heel erg. Wij hebben thuis AVG maar ik ben er niet zo heel blij mee. BitDefender had ik ook een tijdje, maar vind ik ook niet echt goed.

Kaspersky is (heb ik gehoord) bijna net zo zwaar als Norton en maakt je PC dus ook traag.

Nod32 heb ik nog nooit geprobeerd, maar ik had wel gehoord dat hij wel goed was.

Alleen dacht ik dat hij alleen een scanner heeft en geen real-time virusblocker, maar dat weet ik niet zeker.

GData Internet Security schijnt trouwens ook goed te zjin. ;)

Bewerkt: door Dvt

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...