Jay; Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Hallo daarIk ben van plan mij aan te melden, alleen heb ik geen goede TV, en kan ik geen printscreens maken op mijn xbox. Dus hoe?! En áls ik het flik een geweldige foto te maken, mag ik hem dan bewerken? (Je weet wel, reflectie verminderen, TV wegknippen en resizen.) Ik beloof dat ik de originele foto dan mee zal posten voor bewijs. ofzo Nee, sorry daar doen we niet aan. Als we beginnen met het onderhandelen van bewerkingen zullen anderen dat ook willen en is het niet eerlijk. De kwaliteit gaat er zeker op vooruit, maar we willen geen risico's lopen, ook met de originele foto. Bewerken is dus niet toegestaan, op wat voor manier dan ook. Hoe lang loopt een ronde? Want de eerste ronde begint de 23ste, maar wanneer sluit de eerste ronde? Alle rondes duren één week. Wat dus betekent dat we op vaste dagen posten met de mededeling een nieuwe foto te maken. Op de 24e gaan we de eerste ronde posten, een week later is deze ronde gesloten en wordt de stemronde geopend. Als de stemronde wordt geopend beginnen we tevens met het inzenden van de tweede ronde etc.
flying_rat Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Voor de playstation 3, kan je dan alleen foto's maken met je camera van je mobiel, of zijn er ook andere manieren? Ik heb die nieuwe telefoon (met camera) nog niet vrijgespeeld. Dus weet ook nog niet hoe het werkt, en of het werkt. En zou ook nog niet weten hoe ik ze dan op mijn computer krijg (tips zijn welkom). Maar dan moet ik wel weten of het kan, anders hoef ik me ook niet in te schrijven. Zal jullie reacties afwachten, maar alvast bedankt.
Visser23 Geplaatst: 14 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Je kan het niet met je mobiel doen, omdat je Playstation de foto's niet opslaat. Dus het is onmogelijk. Er is wel apparatuur waardoor je het in mooie kwaliteit krijgt, en op je PC kan zetten. Verder kan je met je eigen fototoestel foto's nemen maar dan heb je niet zo'n goede kwaliteit.
Hanneswasco Geplaatst: 14 januari 2009 Rapport Geplaatst: 14 januari 2009 Voor de playstation 3, kan je dan alleen foto's maken met je camera van je mobiel, of zijn er ook andere manieren? Ik heb die nieuwe telefoon (met camera) nog niet vrijgespeeld. Dus weet ook nog niet hoe het werkt, en of het werkt. En zou ook nog niet weten hoe ik ze dan op mijn computer krijg (tips zijn welkom). Maar dan moet ik wel weten of het kan, anders hoef ik me ook niet in te schrijven. Zal jullie reacties afwachten, maar alvast bedankt. Daarvoor raad ik je aan om naar dit topic te kijken, waarbij oa. Fraps uitgelegd staat waarbij je makkelijk foto's van je beeldscherm kan maken. Dus als je een mooi beeld hebt kan je daar makkelijk een screenshot van maken door op een standaardtoets (F10) te duwen.
snokmeister Geplaatst: 20 januari 2009 Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Aha, dus de foto moet niet met de mobiele telefoon genomen worden? If not, I like Ff PB'en dan
Visser23 Geplaatst: 20 januari 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 20 januari 2009 Je mag hem op allerlei manieren maken. Als je hem maar kan verzenden. PB maar, naar Jay;. Hij zal het dan wel verwerken. Veel plezier met het meedoen van deze contest!
NickOwnage Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Je moet dan een bericht sturen naar Jay;
rakker126 Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Je moet dan een bericht sturen naar Jay; Gedaan Wat moet ik in de lijkst zetten?
Jay; Geplaatst: 22 januari 2009 Rapport Geplaatst: 22 januari 2009 Voor het lijstje had je even het topic door kunnen lezen, maar dat terzijde. Je hebt je namelijk al aangemeld en je staat dus ook al een tijdje op de lijst.
Toeterneus Geplaatst: 26 januari 2009 Rapport Geplaatst: 26 januari 2009 Ik las in de regels dat je wel gebruik mag maken van de video-editor functie om een screenshot te maken, dat is positief, want nu kan je een bepaalde situatie vanuit verschillende hoeken bekijken. Alleen vind ik de eerste ronde een beetje te algemeen: 'Freestyle'. Ik heb liever een duidelijke opdracht waardoor je beperkingen krijgt opgelegd, maar ik zal mijn best doen om een mooie plaat te schieten.
WaRioRZ Geplaatst: 27 januari 2009 Rapport Geplaatst: 27 januari 2009 Ik heb mijn screenshot zojuist ingestuurd. Op naar de volgende ronde! Alleen vind ik de eerste ronde een beetje te algemeen: 'Freestyle'. Ik heb liever een duidelijke opdracht waardoor je beperkingen krijgt opgelegd, maar ik zal mijn best doen om een mooie plaat te schieten. Freestyle ligt me opzich wel. Maar je hebt inderdaad gelijk. Als er een thema is krijg je wel vaak creatievere en leukere screenshots.
mister-justin Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Wanneer begint het stemmen?
Dieko Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Wanneer begint het stemmen? Er zijn nog niet eens foto's gemaakt
Jay; Geplaatst: 1 februari 2009 Rapport Geplaatst: 1 februari 2009 Wanneer begint het stemmen? Er zijn nog niet eens foto's gemaakt Jawel. Vandaag openen we een nieuw topic waarin je kan stemmen. Tevens komen we gelijk met de twee ronde als we deze aanmaken.
Recommended Posts