Thabit Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Prachtige wedstrijd gister FC Groningen - AZ, wat een sfeer en zeeeer mooie doelpunten. Helaas dat tegen doelpunt zit me tegen. Nu heeft AZ aan 2-0 genoeg bij de return, zonder dat tegendoelpunt hadden ze 4-0 moeten winnen. Ik heb het laatste halfuur gehoord op de radio, volgens de commentatoren was het een hele boeiende wedstrijd . Reageren
Goliat Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Zeker, maar Groningen maakt geen kans uit tegen AZ, v. Gaal is zeker één van de beste trainers van Nederland aller tijden, dus hij weet zeker wat hem te doen staat om dit klusje te klaren. Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Feyenoord - Ajax 4-2 (Afgelopen) AZ - Groningen 0-0 (Nog Niet Begonnen) EDIT: 0-1 voor Ajax het is over voor Feyenoord!!! Feyenoord zou 5 keer moeten scoren. EDIT: 0-2 voor Ajax DAAG FEYENOORD 6 X SCOREN! EDIT: 0-3 voor Ajax zow 7x EDIT: 1-3 hier hoef ik niks te zeggen. EDIT: 1-4 bah Feyenoord EDIT: 2-4 Kuyt 2x Bewerkt: 23 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Feyenoord kunnen we doorstrepen, 0-2. Jammer maar helaas, ze zullen nu 6x moeten scoren dat lukt zelfs Barcelona niet. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 AJAXXX :D had dit niet willen lezen nouja, gelukkig als dat feyenoord met 2-0 voorstaat Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Harde klap voor Mania-92 en Gangster28 . Reageren
Thabit Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Feyenoord - Ajax 0-2 (Eerste Helft)AZ - Groningen 0-0 (Nog Niet Begonnen) EDIT: 0-1 voor Ajax het is over voor Feyenoord!!! Feyenoord zou 5 keer moeten scoren. EDIT: 0-2 voor Ajax DAAG FEYENOORD 6 X SCOREN! edit^^ ik wist niet dat de return aan de gang was :$ Bewerkt: 23 april 2006 door Thabit Reageren
Gtaboy107 Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Feyenoord - Ajax 0-2 (Eerste Helft) AZ - Groningen 0-0 (Nog Niet Begonnen) EDIT: 0-1 voor Ajax het is over voor Feyenoord!!! Feyenoord zou 5 keer moeten scoren. EDIT: 0-2 voor Ajax DAAG FEYENOORD 6 X SCOREN! Waarom zouden ze 6x moeten scoren? 0-3 door Nourdin Boukhari. @Thabit:Dan is Feyenoord door,wat toch niet meer voorkomt! EDIT:1-3 Dirk Kuyt. Bewerkt: 23 april 2006 door gtaboy107 Reageren
RTS Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 AZ - FC Groningen 2-1 FCG dus samen met Ajax in de finale! Reageren
NandroDavids Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 AZ - FC Groningen 2-1FCG dus samen met Ajax in de finale! Liever Groningen dan AZ als tegenstander. Ik verheug me op de wedstrijden, maar ik ben bang dat Ajax het nog lastig zal krijgen in de Euroborg. Maar goed, ik heb alle vertrouwen dat het goed zal komen met Ajax: 2 x winnen van Feyenoord is natuurlijk schitterend! Reageren
RTS Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Yay wedstrijden zijn omgedraaid! 26 april: Ajax - FCG 3 mei: FCG - Ajax Gelijk spelen in Adam, afmaken in Groningen! Reageren
Goliat Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Yay wedstrijden zijn omgedraaid! 26 april: Ajax - FCG 3 mei: FCG - Ajax Gelijk spelen in Adam, afmaken in Groningen! Nou ja daar ben ik het als A.F.C. Ajax fan niet helemaal mee eens. Ik denk dat verhouding: Groningen kansloos in Amsterdam, Ajax kansloos in Groningen is. Dus ik denk dat het 2 spannede wedstrijden gaan worden. Reageren
DJ-TQM Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 wel een verrassing, ik ben ajacied, maar had toch feyenoord-az verwacht na dit slechte seizoen Reageren
AmsterdamBoy Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 (bewerkt) Yay wedstrijden zijn omgedraaid! 26 april: Ajax - FCG 3 mei: FCG - Ajax Gelijk spelen in Adam, afmaken in Groningen! Nou ja daar ben ik het als A.F.C. Ajax fan niet helemaal mee eens. Ik denk dat verhouding: Groningen kansloos in Amsterdam, Ajax kansloos in Groningen is. Dus ik denk dat het 2 spannede wedstrijden gaan worden. Vorige jaar wonnen we in Groningen 1-4 . Dus ik denk dat wij nog doorgaan. Ik denk dit FC Groningen heeft een trucje waar Ajax niet echt intrapt en de meeste wel. Nu dat Ajax veel sterker is denk ik dit. Ajax - FC Groningen 4-0 FC Groningen - Ajax 1-4 Ik vind het niet te ver gaan. Kijk naar Ajax - Feyenoord. 7-2 Dus 8-1 kan wel tegen FC Groningen. Bewerkt: 23 april 2006 door AmsterdamBoy Reageren
RTS Geplaatst: 23 april 2006 Rapport Geplaatst: 23 april 2006 Laatste keer Ajax hier in Euroborg werd 3-2 voor FCG. Iemand persconferentie gezien met Louis van Gaal? Wat een slechte verliezer en wat een lul. Beetje zeggen dat FCG door is met mazzel, en dat Ron Jans niet tevereden mag zijn met de goals. Pfff....en dan Perez die zich nog eens afvraagt of FCG wel in Europa thuis hoort. Wie verliest hier nou? AZ toch? AZ...slechte verliezers Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.