RTS Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 En ja hoor, FC Groningen flikt het weer. Slecht spelen maar toch winnen! Van 3-1 achterstand naar 4-3 winst! Suarez is en blijft mijn favoriet, dankzij hem in de laaste 5 minuten gewonnen. Het was geweldige wedstrijd, geweldig toch ff winnen in de laaste 5 minuten. Reageren
Preddy Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik had er een hard hoofd in toen ik zag dat Vitesse al na 2 minuten voor stond op Groningen. Na de uitputtingsslag afgelopen donderdag leek het mij dat het bekeken was toen. Gelukkig toch nog goed gekomen . Reageren
Thabit Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 *Bump* Was mooi voetbalweekend met als toppers Ajax - FC Groningen en PSV - Roda JC. Ben blij dat Ajax gewonnen heeft! Reageren
Gizmo14 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Aankomend weekend wordt pas lekker, met 2 toppers: AZ-PSV en Feyenoord-Ajax!!! + mooie wedstrijden in de Europese comp. deze week!!! Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 Aankomend weekend wordt pas lekker, met 2 toppers:AZ-PSV en Feyenoord-Ajax!!! + mooie wedstrijden in de Europese comp. deze week!!! zeker kijken geweldig wordt dat hup! Reageren
Thabit Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 w00t.. Ajax staat met 0 - 4 voor tegen Feyenoord, 2x The Hunter, 2x Perez. Hooijdonk heeft rood gekregen Reageren
SamShine Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 w00t.. Ajax staat met 0 - 4 voor tegen Feyenoord, 2x The Hunter, 2x Perez. Hooijdonk heeft rood gekregen En dat zou de uitslag ook worden... Feyenoord heeft schandalig gespeelt! De overige uitslagen: NEC 1 : 0 Vitesse Feyenoord 0 : 4 Ajax AZ 1 : 3 PSV Utrecht 2 : 0 ADO Den Haag Heerenveen 4 : 2 Groningen Bron: Bronnie! Reageren
RobertSA Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 PSV 1-3 tegen AZ, Gizmo14? Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Wat heb ik mij geërgerd aan Groningen man. Eerst keeper Roorda twee keer in de fout, en dan ook nog zo slap verdedigen. Als dat wat beter op orde was geweest hadden we Heerenveen best kunnen verslaan . Vond trouwens Ajax ook slecht. Een 13 zuivere kansen naast de 4 doelpunten niet benutten is jammer. Reageren
SamShine Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Je hebt 100% gelijk Preddy! Ik denk dat een 2e klasser ze nog zou hebben verslagen... Wat moet er toch met Feyenoord gebeuren om het weer goed te laten gaan? Nieuwe coach/voorzitter/of toch een spits? Reageren
Preddy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Gister bij NOS Studio Voetbal zat Hans Kraay sr. Van hem moest o.a. Van De Herik weg, er een nieuwe structuur binnen Feyenoord komen en nog 2 topspelers te worden aangeschaft. Ik ga wel mee met hem, van de Herik gaat sowieso binnen korte tijd weg en dan zal er wel het een en ander gaan veranderen. Als niet-feyenoord fan hoop ik toch dat ze het weer op de pootjes krijgen want het is toch wel een Nederlandse topclub. Overigens werd er ook gesuggereerd dat er een tweedeling is binnen het Feyenoord team, waar de Nederlanders/Belgen toch wel recht tegenover de buitenlanders staan. Ik weet niet in hoeverre dat waar is, maar het is een feit dat die jongens nu niet samen kunnen spelen. Reageren
RTS Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Tijd dat van der Loo eens een wedstrijdje keept bij Groningen. Roorda heeft redelijk vaak blunders, vooral van veraf. Maar ja Groningen was grootste deel vd wedstrijd beter. Maar na 4-0 scoorde ze pas Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Gister bij NOS Studio Voetbal zat Hans Kraay sr. Van hem moest o.a. Van De Herik weg, er een nieuwe structuur binnen Feyenoord komen en nog 2 topspelers te worden aangeschaft.Ik ga wel mee met hem, van de Herik gaat sowieso binnen korte tijd weg en dan zal er wel het een en ander gaan veranderen. Als niet-feyenoord fan hoop ik toch dat ze het weer op de pootjes krijgen want het is toch wel een Nederlandse topclub. Overigens werd er ook gesuggereerd dat er een tweedeling is binnen het Feyenoord team, waar de Nederlanders/Belgen toch wel recht tegenover de buitenlanders staan. Ik weet niet in hoeverre dat waar is, maar het is een feit dat die jongens nu niet samen kunnen spelen. Vorig jaar las ik daar ook verhalen over een tweedeling in de selectie van Feyenoord. Er werd toen getwijfeld aan Kalou en Castelen. Hun mentaliteit zou niet in orde zijn. Vlaar wordt ook gepest door de buitenlanders/allochtonen in de selectie van Feyenoord omdat hij zoveel met de Nederlanders/Belgen omgaat in de selectie. Hans Kraay heeft gelijk met het halen van de topspelers. Ik zou dan bijvoorbeeld een spits en een middenvelder gaan halen. Van den Herik moet zeker opstappen om de weg vrij te maken voor de investeerders. Ik heb op voetbalprimeur.nl een gerucht gevonden over een mogelijke nieuwe trainer. Het gaat om Co Adriaanse. Ik zou het wel goed vinden als ze Koeman de zak geven en Adriaanse halen. Adriaanse kan met minder materiaal betere resultaten halen. Hij kan ook die tweedeling in de selectie stoppen. Reageren
M4X Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Vorig jaar las ik daar ook verhalen over een tweedeling in de selectie van Feyenoord. Er werd toen getwijfeld aan Kalou en Castelen. Hun mentaliteit zou niet in orde zijn. Vlaar wordt ook gepest door de buitenlanders/allochtonen in de selectie van Feyenoord omdat hij zoveel met de Nederlanders/Belgen omgaat in de selectie. Hans Kraay heeft gelijk met het halen van de topspelers. Ik zou dan bijvoorbeeld een spits en een middenvelder gaan halen. Van den Herik moet zeker opstappen om de weg vrij te maken voor de investeerders.Ik heb op voetbalprimeur.nl een gerucht gevonden over een mogelijke nieuwe trainer. Het gaat om Co Adriaanse. Ik zou het wel goed vinden als ze Koeman de zak geven en Adriaanse halen. Adriaanse kan met minder materiaal betere resultaten halen. Hij kan ook die tweedeling in de selectie stoppen. Feyenoord is een uitelkaarvallend zootje, nog erger dan ajax begin vorig jaar. Feyenoord zou er goed aan doen om Co Adriaanse aan te nemen, niet zo zeer omdat Erwin Koeman zo slecht is maar meer omdat het bij Adriaanse bek houden en trainen is, en er dus helemaal geen tijd voor ''pesten'' is. Als Adriaanse niet komt heb ik alsnog het gevoel dat er in de Kuip wat veranderen gaat, want de doelstelling was toch champions league? Die haal je niet als je 9e wordt... Reageren
RTS Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 FC Groningen - Excelsior 2 - 1 Geen goede wedstrijd van Groningen, maar toch winnen ze altijd wanneer ze slecht spelen, goed spelen = verliezen meestal (lees: Ajax, Heereveen) Maar de rode kaart van Lindgren was 100% onverdiend, Blom zei het na die tijd ook.....Was wel een geweldig fluitconcert in het stadion na die rode kaart Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.