Jump to content

Tekeningen [Bellic]


Silver-Blade

Recommended Posts

Aangezien er steeds meer tekeningen gepost worden, zal ik ook maar wat laten zien ^_^

Iron Man:

- http://i266.photobucket.com/albums/ii270/N...08/HPIM2853.jpg

- http://i266.photobucket.com/albums/ii270/N...08/HPIM2856.jpg

Inmiddels al weer verbeterd:

HPIM2868.jpg

Crysis Nanosuit:

- Front

- Action

Best wel slechte foto's, maar om ze nou weer helemaal in te scannen :schater:

Bewerkt: door Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silver-Blade

    13

  • Hackman

    9

  • 1974

    4

  • .Senne

    3

Top Posters In This Topic

Het nanosuit heb ik getekend na een aantal potjes Crysis Warhead :) Dus ik had tijd genoeg om het pak te bestuderen :) Ze zijn wel gebaseerd op wallpapers ;)

Iron man heb ik ook gedeeltelijk van een wallpaper nagetekend ;)

Bewerkt: door Bellic
Link to comment
Delen op andere websites

Het nanosuit heb ik getekend na een aantal potjes Crysis Warhead :) Dus ik had tijd genoeg om het pak te bestuderen :) Ze zijn wel gebaseerd op wallpapers ;)

Iron man heb ik ook gedeeltelijk van een wallpaper nagetekend ;)

Dus gewoon een soort overtrekken :7

Link to comment
Delen op andere websites

Het is echt super mooi getekend !

Alleen jammer dat sommige mensen dan gelijk denken dat je ze hebt overgetekend/nagetekend.

maar overtekenen en natekenen is ook weer een kunst .

Want soms lukt het eigenlijk helemaal niet.

maar het is wel super goed gelukt . =]

Link to comment
Delen op andere websites

Het nanosuit heb ik getekend na een aantal potjes Crysis Warhead :) Dus ik had tijd genoeg om het pak te bestuderen :) Ze zijn wel gebaseerd op wallpapers ;)

Iron man heb ik ook gedeeltelijk van een wallpaper nagetekend ;)

Dus gewoon een soort overtrekken :7

Nee, natekenen is heel wat anders en opzich al een kunst zoals SuzyB. al zei. Probeer maar eens, een tekening met veel details keurig natekenen. Wat jij doet is dan ook niet helemaal moeilijk, met een liniaal?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er heel mooi uitzien. Ik zou ook wel zo mooi willen (na) tekenen, dan zou ik echt heel blij zijn want ik faal op dit moment zelfs met het tekenen van blije gezichtjes. :N Inderdaad is het natekenen ook al een soort van kunst, maar als je zomaar spontaan iets tekent dan teken je het toch ook een soort van na? Want je denkt zelf van: "Zo wil ik die ene lijn hebben" en dan teken je die lijn op papier.

Helaas ben ik een beetje kierewiet, daarom kan ik niet tekenen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het er heel mooi uitzien. Ik zou ook wel zo mooi willen (na) tekenen, dan zou ik echt heel blij zijn want ik faal op dit moment zelfs met het tekenen van blije gezichtjes. :N Inderdaad is het natekenen ook al een soort van kunst, maar als je zomaar spontaan iets tekent dan teken je het toch ook een soort van na? Want je denkt zelf van: "Zo wil ik die ene lijn hebben" en dan teken je die lijn op papier.

Helaas ben ik een beetje kierewiet, daarom kan ik niet tekenen..

Je bent echt niet kierewiet als je niet (goed) kunt tekenen, je bent wss ergens anders goed in ^_^

En ja, eigenlijk is uit je hoofd ook 'natekenen', want je tekent het beeld wat je in je hoofd hebt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

En ja, eigenlijk is uit je hoofd ook 'natekenen', want je tekent het beeld wat je in je hoofd hebt :puh:
En dat is nog wel het moelijkst, vanwege dat het beeld in je hoofd (Meestal) Iets meer vervaagd is dan als je het beeld weer ziet.

Is dat beeld bij jou ook zo vaag..? :7

Ik zie het in ieder geval wel voor me, alleen net niet goed genoeg om het mooi op papier te krijgen. Verder weet ik ook niet hoe ik dingen mooier op papier kan krijgen met mooie lijnen enzovoort. Ook dat met die schaduw snap ik helemaal niet maar misschien zal ik nog wel even op het internet kijken voor een goede tut.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...