Jump to content

Tekeningen [Bellic]


Silver-Blade

Recommended Posts

@Flowerdustie!:

Bedankt voor je compliment. Ik zal nog wel eens gaan kijken naar die link, morgen waarschijnlijk aangezien het nu al laat is en als de babylon de dief niet kan pakken komt dat omdat de babylon lui en slaperig zijn, jwtzelluf. ;)

@Bellic:

Bedankt voor de tips. Ik hoop trouwens ook dat we hier met tekenen wat meer op in gaan want tekenen lijkt me wel heel erg leuk om te doen en op school zie ik ook wel eens mensen tekenen en dat ziet er dan altijd vet mooi uit en ik wil dat eigenlijk ook wel kunnen. :Y

Verder bedankt voor de hulp, ik wacht op Bellics nieuwe tekeningen. Daar zal ik dan ook uitgebreid mijn zegje over doen. Jij kan echt heel erg mooi tekenen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 42
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Silver-Blade

    13

  • Hackman

    9

  • 1974

    4

  • .Senne

    3

Top Posters In This Topic

Hackman, ik heb net als jou geen tekentalent geërfd. Maar je Lamborghini die je eens postte op Gtaforum is duizendmaal beter dan wat ik kan tekenen. Ik heb P.O.(Plastische Opvoeding) op school, en het is elke donderdag(dan heb ik P.O.) een ramp bij mij. Ik vroeg hem eens hoe hij zo kon tekenen, en hij vertelde me dat hij evenslecht was dan mij, het is gewoon puur oefenen. Geduld en tijd zijn toch wel twee belangrijke factoren. :D Maar als je zoals 1973 en Bellic bent geboren met het tekentalent in de vingers, is het een eitje. Maar die Iron Man is zéér goed gelukt, Bellic, KUTGW! :) Jij doet dit toch vaker, niet?

Bewerkt: door MegaPilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even op die ene site gekeken en ik moet zeggen dat het er nogal ingewikkeld uitziet. Voor mij is het nog steeds van: Je moet het kunnen, je kunt het niet leren. Ik kan verder ook gewoon niet tekenen en zal het waarschijnlijk ook nooit kunnen. Ik zal misschien morgen nog wel laten weten wat ervan is gekomen, maar verwacht er maar niet te veel van!

@Megapilot:

Bedankt voor het compliment aan die oude auto. :7

Bewerkt: door Hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Tnx voor de complimentjes! :D

Autootje van me van een jaartje geleden fzo :$

Mooi gelukt! Onderdelen zelf ontworpen? :)

Hier nog een nieuwe tekening, sinds dat vorige portret wil iedereen opeens nagetekend worden :7

Hpim1677-1.jpg

Naar mijn mening wat beter gelukt dan de vorige. Het lijkt door de lichtval op het papier alleen een beetje of ze een stoppelbaard heeft :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Bellic mooi tekenwerk heb je hier :tu:

Als je zo doorgaat kun je er geld voor gaan vragen of mensen gaan natekenen ;) KUTGW :tu:

Op het moment vraag ik ook geld voor het natekenen van mensen :puh: Ik kan moeilijk iedereen voor de lol na gaan tekenen, ik heb wel wat beters te doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat vind ik dan best wel erg... :puh:

Je hebt talent, en dat trekt mensen aan. Maar om daarvoor dan direct geld te vragen... :{

Doe je toch ofwel voor je plezier, ofwel gewoon niet. Denk ik dan.

Ik vraag niet direct geld, ik heb al heel wat mensen nagetekend. Maar nu blijven ze binnenstromen en het drijgt een soort 'bedrijf' te worden. Is het nu beter te begrijpen? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm, dat vind ik dan best wel erg... :puh:

Je hebt talent, en dat trekt mensen aan. Maar om daarvoor dan direct geld te vragen... :{

Doe je toch ofwel voor je plezier, ofwel gewoon niet. Denk ik dan.

Ik vraag niet direct geld, ik heb al heel wat mensen nagetekend. Maar nu blijven ze binnenstromen en het drijgt een soort 'bedrijf' te worden. Is het nu beter te begrijpen? :puh:

Zolang het niet is als

'heej, wil je wat voor me tekenen?'

'ok, 5 euro'. xD

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...