wupie Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) Mijn framerate was echt (...). onegveer 5 beelden per seconde. Ligt het nou aan mijn Pc of hebben meer mensen er last van. BTW, ik heb een Intel® Core 2 CPU T5600 @ 1.83 GHz (2CPUs), ~1.8GHz ik had er geen last van maar ik had een duo core net 2.3 GHZ Bewerkt: 4 maart 2009 door wupie Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 4 maart 2009 Rapport Geplaatst: 4 maart 2009 (bewerkt) AhA! Er zijn dus fans van ETW op dit forum http://www.insidegamer.nl/pc/empiretotalwar/videos/9850 En ja, een heel erg grote blunder. Ik kijk dagen uit naar 4 maart blijkt opeens de game op 6 maart uit te komen in Nederland :S. En dan toch weer op 4 maart. Slecht... Ik ga deze game btw helemaal kapot spelen en kapot modden . BTW, de demo draaide bij mij op ultra zonder problemen. Als ik mijn exemplaar heb ben ik benieuwd wat m'n framerate is. Bewerkt: 4 maart 2009 door stefaneke Reageren
Ophion Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Totaal geen problemen met mijn AMD Quadcore ~2,4gHz Zeer mooi spel en ga hem zeker kopen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 5 maart 2009 Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Ik ben hem nu aan het installeren. Oh... bijna . Reageren
FireFighter Geplaatst: 5 maart 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2009 Hij schokt de hele tijd, loopt niet soepel.... Mijn Pc kan 'em niet aan... Terug naar Medieval II: Total War... Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 maart 2009 Rapport Geplaatst: 9 maart 2009 Hij schokt de hele tijd, loopt niet soepel.... Mijn Pc kan 'em niet aan... Terug naar Medieval II: Total War... Ik heb ook wel last van een lage framerate maar heb je al geprobeerd alles laag te zetten i.v.m. de graphics werkt bij mij en k zit nu lekker de Bahamas te veroveren met Spanje Reageren
-->nick<-- Geplaatst: 12 maart 2009 Rapport Geplaatst: 12 maart 2009 Ook ik heb hem hier in huis liggen Toch is het totaal anders dan zijn voorganger Medieval Total war. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 maart 2009 Rapport Geplaatst: 13 maart 2009 Is iemand al een beetje ver in zijn campagne ik ben van plan om vandaag even 10 jaartjes in het spel te spelen en dan een map van mijn rijk te posten. Het zo leuk zijn als andere mensen die het spel hebben dit ook zouden doen kunnen we een beetje vergelijken. Reageren
wupie Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 ik heb hem wel maar ben nog niet zo ver en deze week heb ik actie week op school, dus kan ik niet zo veel spelen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 15 maart 2009 Rapport Geplaatst: 15 maart 2009 (bewerkt) Ik ben nederland in het jaar 1734 en ik bezit: Nederland Britse Eilanden Morocco Oost-Carribisch gebied Sri Lanka Mysore Ik heb bijna alle handelsposten in Indonesië, mijn protectorares zijn: Westphalia, Bavaria, Portugal, Knights of St. John, Westmünster. Verder nog veel allianties met kleine landen. Piraten zijn uitgeroeid en de amerikanen kwamen al in 1716 nadat ik engeland had uitgeroeid. Verder nog intensieve oorlog met frankrijk, mijn land leger is niks maar mijn vloot is superieur aan hun. Ik ga binnenkort parijs innemen. Bewerkt: 15 maart 2009 door stefaneke Reageren
yuso999 Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 (bewerkt) Op dit moment heb ik heel India en America onder controle ben bezig om europa te veroveren http://steamcommunity.com/profiles/7656119.../EmpireTotalWar Achievements^^ Bewerkt: 20 maart 2009 door yuso999 Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 20 maart 2009 Rapport Geplaatst: 20 maart 2009 Ik vind het niet zo leuk van die massale uitbreidingen. Kheb als Austria gespeeld. Fantastisch! Grenzers, Windbüchse jeagers ownen! Heerlijke oorlogen in europa. Reageren
moechy Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 Heb het nog niet zo lang en ben heel weekend weggeweest. Dus ik ben nog maar juist aan die indianen waar je bondgenoot mee moet worden enzo.. Reageren
moechy Geplaatst: 22 maart 2009 Rapport Geplaatst: 22 maart 2009 (bewerkt) Road to Independence. Ja dat en dan campaing I. Bewerkt: 22 maart 2009 door moechy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.