S-te-Fan Geplaatst: 24 mei 2009 Rapport Geplaatst: 24 mei 2009 Het spel draait op een totaal nieuwe engine is is daarom ook nog niet bugvrij te noemen. De game is zelfs niet eens af... Eigenlijk zouden ze nog een jaar moeten hebben om het spel perfect te maken. Reageren
Nissan Geplaatst: 26 mei 2009 Rapport Geplaatst: 26 mei 2009 Het woord perfect kwam ook bij mij in de mond te liggen nadat ik het zag . Jammer van de Bugs. Maar zo'n groot spel, het is gewoon niet mogelijk om er nog een fout in te kunnen vinden. Prachtspel . Amen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Het spel is gewoon een jaar te vroeg uitgegeven. Het is nog niet af. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 6 juni 2009 Rapport Geplaatst: 6 juni 2009 Het spel is gewoon een jaar te vroeg uitgegeven. Het is nog niet af. Dat verklaard dan inderdaad wel een hele boel.. Achja Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Om een of andere reden vind ik dit spel gewoon niet echt leuk zoals voorgaande delen. Ik kan mijn draai maar niet vinden in het spel Reageren
wupie Geplaatst: 9 juni 2009 Rapport Geplaatst: 9 juni 2009 Om een of andere reden vind ik dit spel gewoon niet echt leuk zoals voorgaande delen. Ik kan mijn draai maar niet vinden in het spel Ik vind het juist beter. Reageren
Nissan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Inderdaad. Ik vind dit toch echt de volwaardige game in de serie waar ik zo lang op wachtte. Ik miste steeds wat. Die of die Unit zat er niet meer in, dat gebouw was weg of de besturing was plots heel erg onhandig. Maar nu zit alles wat ik miste er gewoon in! Dat ze dit op één schijfje hebben kunnen proppen klinkt bijna onmogelijk xD. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Alhoewel de battle map er goed zijn, vind ik de campaign niet zo goed. Kijk maar eens naar Europa Universalis, of ga sharpe kijken. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 11 juni 2009 Rapport Geplaatst: 11 juni 2009 Om een of andere reden vind ik dit spel gewoon niet echt leuk zoals voorgaande delen. Ik kan mijn draai maar niet vinden in het spel In het begin vond ik het super, maar op de een of ander manier speel ik het nu ook niet meer.. Waarom weet ik niet.. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ik ga nu maar proberen om nog 1x in het spel te geraken, ik ga ff The Road to Indepence spelen. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ik ga nu maar proberen om nog 1x in het spel te geraken, ik ga ff The Road to Indepence spelen. Om grote ergenis te voorkomen, ik heb een savegame, voor het geval je tijdens het 2e level na het behalen van Louisberg niet verder komt. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ty voor het aanbod, ik heb episode 1 nu gehaald en ga vanavond episode 2 doen. Ik begin het spel weer een beetje leuker te vinden, maar het is wel jammer dat ze niet de oude engine hebben gebruikt. Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Ty voor het aanbod, ik heb episode 1 nu gehaald en ga vanavond episode 2 doen. Ik begin het spel weer een beetje leuker te vinden, maar het is wel jammer dat ze niet de oude engine hebben gebruikt. Wat is het verschil dan tussen deze en de oude? Ik heb de oude nooit gespeeld, vandaar Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 13 juni 2009 Rapport Geplaatst: 13 juni 2009 Andere soort engine, het bouwen was veel makkelijker je deed het gewoon via 1 stad. Er was maar 1 continent, het overnemen van andere steden was makkelijker. En nog een paar kleinigheden waar ik me gewoon om aanstel eigenlijk, ik ben een beetje fanboy van de Engine van Rome/MedievalII total war Reageren
commando Geplaatst: 14 juni 2009 Rapport Geplaatst: 14 juni 2009 gaaf spel, het mooie van empire: tw vind ik dat je wat tactischer dingen moet aanpakken. @S.W.A.T: het grote verschil wat vele fans van de oudere tw's ook vinden, dat is dat empire tw wat meer geordend is itt tot bijv medieval, waarbij je kris kras gevechten door elkaar krijgt. Ook het effect van brandende pijlen vind ik jammer dat ze dat niet er in hebben en zorgt ook weer voor deze orde (bijv in campaign mode heb je irrelative archers, die mochten ze van mij ook wel in de match modes doen). cheers, commando Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.