S.W.A.T. Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 Eergisteren de tweede episode uitgespeeld van de RTI campagne. Vandaag of morgen ga ik beginnen aan episode III, hopelijk kan ik de slag om Bunker Hill winnen. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 18 juni 2009 Rapport Geplaatst: 18 juni 2009 (bewerkt) De slag rond bunker hill is kinder spel . Andere soort engine, het bouwen was veel makkelijker je deed het gewoon via 1 stad. Er was maar 1 continent, het overnemen van andere steden was makkelijker. En nog een paar kleinigheden waar ik me gewoon om aanstel eigenlijk, ik ben een beetje fanboy van de Engine van Rome/MedievalII total war Een engine ontwikkeld in 2002 voor een game in 2009? En het gaat niet om de engine. Met deze engine kun je zelfs een FPS maken. Het is de manier van aanpak van CA. Ik vind ook dat de campaign map achteruit is gegaan. De campaign map van M2TW was veel beter. Alleen de gevechten in M2TW waren repitief en werden saai, maar bij E:TW vind ik de veldslagen nou helemaal fantastisch. Bewerkt: 18 juni 2009 door stefaneke Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik bedoelde dat ze een andere engine gebruiken dan die van Rome. Maar ik kan het ook fout hebben dat zal het wel zijn Maarja CA heeft ook gewoon te veel belooft en te weinig waargemaakt. En ik ben het met je eens dat de campagne map van MIITW veel beter is. Reageren
Damos Geplaatst: 19 juni 2009 Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Ik heb enorm veel plezier beleeft met Medieval 2 Total War. Maar met Empire TW heb ik niet zoveel plezier gehad. De reden weet ik zelf ook niet maar ik denk omdat mijn systeem het niet totaal aankon. Ik had de game na een kleine tijd al wel gezien en is hij weer achterin de kast beland (achter wat oude stoffige boeken) Bij Medievel 2 kon ik lang doorspelen en vooral door de uitbereidingen. De tijd spreekt mij niet echt aan ik had liever de tijd met ridders. Reageren
S-te-Fan Geplaatst: 23 juni 2009 Rapport Geplaatst: 23 juni 2009 (bewerkt) Ik bedoelde dat ze een andere engine gebruiken dan die van Rome. Maar ik kan het ook fout hebben dat zal het wel zijn Maarja CA heeft ook gewoon te veel belooft en te weinig waargemaakt. En ik ben het met je eens dat de campagne map van MIITW veel beter is. CA had het allemaal kunnen waarmaken, maar van Sega moest de game gereleased worden. De schuld ligt niet bij CA. De 1.3 Patch zorgt wel voor enorme verbeteringen. De performance boost is ook enorm en de AI is stukken beter nu. Het zorgt ook nog eens voor 14 nieuwe units en je kan er 14 units erbij kopen. Bewerkt: 23 juni 2009 door stefaneke Reageren
commando Geplaatst: 27 juni 2009 Rapport Geplaatst: 27 juni 2009 ja da's wel beter ja, ze hadden ook nog wel wat scheepies erin mogen stoppen XD Reageren
moechy Geplaatst: 29 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2009 Weet er toevallig nog iemand een goed werkende trainer voor ETW? Reageren
Nissan Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Google is your best friend! Reageren
moechy Geplaatst: 31 augustus 2009 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2009 Google is your best friend! Heb al gezocht maar vind er niet echt een die werkt. Reageren
bert.b Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 hoe moet ik codes invoeren bij empire total war? Reageren
FireFighter Geplaatst: 13 oktober 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 13 oktober 2009 hoe moet ik codes invoeren bij empire total war? Ik ben twee dagen te laat, maar toch. Er zijn helaas geen codes (cheats) te gebruiken in Empire: Total War. Wel kan je trainers gebruiken die door modellers zijn gemaakt. Hieronder heb ik zo'n trainer gevonden, het geeft je 10.000 goudstukken per keer dat je op een bepaalde toets drukt. E:TW Money Trainer; KLIK. Succes! Reageren
peter-de-gekste Geplaatst: 14 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2009 Even een vraag tussendoor: Weet iemand waar ik mijn behaalde achievements kan vinden? Ik kan wel een lijst met alle achievements vinden, maar daar staat niet bij welke ik al heb gehaald en welke niet.. Reageren
bert.b Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 heeft iemand patch 1.3.0 voor empire total war? ik kan hem nergens vinden. Reageren
S.W.A.T. Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als het goed is krijg je die automatisch via steam. Reageren
bert.b Geplaatst: 20 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2009 Als het goed is krijg je die automatisch via steam. hoe?waar kan ik die in steam vinden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.